adexo3
۴۵۰۲۱۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ از تاثيرات پارازيت بر دوغ تا قيمت دلار فضايي

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

فضاپیمای تحقیقاتی آپولو ۳۴۰، چند ساعت پس از پرتاب، خارج از جو زمین با یک شی ناشناس برخورد کرد و منفجر شد. این چهارمین موشک تحقیقاتی است که در سال گذشته پس از برخورد با این شی ناشناس در بالای جو زمین نابود می‌شود.
محققان فضایی کشورهای چین، روسیه، آمریکا، هند و اتحادیه اروپا پس از بررسی‌های دقیق به وسیله تلسکوپ‌های قوی، سرانجام توانستند به ماهیت این شی ناشناس پی ببرند و در نامه‌ای رسمی به بانک مرکزی ایران، از مسئولان این بانک درخواست کردند قیمت دلار را کمی بکشند پایین تا حداقل آن‌ها بتوانند موشک‌ها و فضاپیماهای‌شان را از بالاسرش رد کنند!

وزیر ارشاد شایعه حذف فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرد. وی در پاسخ به خبرنگاری که از وی پرسیده بود: «پس چرا عده‌ای از کاربران اعلام کردند دیروز توانستند بدون فیلترشکن وارد این شبکه‌های اجتماعی شوند؟»
کمی پس کله‌اش را خاراند و گفت: «آهان! دیروز رو می‌فرمایین؟ اون چند ساعت که فیلتر سرجایش نبود، بعد از چهل سال فیلتر مورد نظر را باز کردیم و بعد از تمیز کردن و شستن، آن را دوباره بستیم سرجایش!»
وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد این که برخی مقامات دولتی، با وجود فیلترینگ چطوری از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و در آن پست هم می‌گذارند؟ گفت:«پارسال هوا سردتر از امسال نبود؟ تازه دورِ نون‌ها هم خمیرتر شده، نشده؟!»

یکی از مسئولان وزارت بهداشت سرانجام اعلام کرد: «پارازیت‌ها برای شهروندان بی‌خطر نیست!» این مقام مسئول وقتی بهت و حیرت خبرنگاران را مشاهده کرد، گفت: «البته این خطر فقط برای این عده از شهروندان است: اول کسانی که دوغ خورده‌اند و نزدیک منبع پارازیت هستند.
چون امواج پارازیت، باعث تاثیر روی دوغ می‌شود و نمک، آب و ماست را از هم جدا می‌کند و کاتالیزهایی که از این ترکیبات آزاد می‌شود، برای رشد ناخن مضر است! دوم شهروندانی که ترانه آهویی دارم خوشگله، فرار کرده زدستم را نزدیک منبع پرازیت می‌خوانند، زیرا تارهای صوتی هنگام خواندن این ترانه بسیار لوس، حساس و آسیب‌پذیر می‌شوند!
و در نهایت شهروندانی که معتقدند پارازیت برای بدن مضر است! زیرا فکر کردن به این موضوع سبب ترشح آنزیمی در بدن می‌شود که برای پارازیت‌ها حکم پنبه را برای آتش دارد!»

سرانجام پس از چهل سال، قانون شفافیت پرداختی حقوق مدیران دولتی اجرایی شد. برای اجرایی شدن این قانون، حقوقِ مدیران، ابتدای هر ماه طی مراسمی در میادین اصلی هر شهر پرداخت می‌شود.
در مراسم پرداخت حقوق مدیران، مدیران مالی هر اداره، تراول چک‌های حقوق هر مدیر را دانه به دانه از داخل پاکت در می‌آورند و به همه نشان می‌دهند و سپس در اختیار مدیر قرار می‌د‌هند.
مردم حاضر در میدان هم با اشعاری مثل: «باز شود، دیده شود، بلکه پسندیده شود!» یا «پدر مدیر بوسش کن/ یه کم نصیحتش کن/ تراول تقدیمش کن!» این سیاست‌هایِ شفاف‌سازیِ مالی را همراهی می‌کنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج