۵۱۳۵۰۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ نرم نرمک می رسید اینک مواد!

فصل بهار فصل بسیار زیبا و خوشحال کننده‌ایه. به هزار‌و‌یک دلیل. اولین دلیلش اینکه بارندگی‌های خیلی خوب و زیادی رو در بهار شاهد هستیم که البته اگه با آفتابه هم از آسمون آب بریزن باز تو تابستون با پیام «هموطنان لطفا با یه استکان....

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

فصل بهار فصل بسیار زیبا و خوشحال کننده‌ایه. به هزار‌و‌یک دلیل. اولین دلیلش اینکه بارندگی‌های خیلی خوب و زیادی رو در بهار شاهد هستیم که البته اگه با آفتابه هم از آسمون آب بریزن باز تو تابستون با پیام «هموطنان لطفا با یه استکان دوش بگیرن، چون با کمبود آب مواجه هستیم» روبه‌رو می‌شیم. اما فایده دیگه این بارندگی‌ها اینه که در کسری از ثانیه کل جوب‌های کشور پر می‌شه و آب به خیابون‌ها سرایت می‌کنه و خیابون‌ها هم پر می‌شه و شاهد استخر طبیعی در شهرها هستیم. این به ما نشون می‌ده که شهردارها چقدر به فکر مردم هستن و اگه یه وقت تو انتخاباتی جایی گیر کردن باید با رای خودمون بهشون لایک بدیم. از خوبیای دیگه بهار اینه که حیوونا از خواب زمستونی و کوچ به دامن طبیعت برمیگردن که زیبایی‌های خودشو داره و جذابیت طبیعی این فصل رو افزایش می‌ده.

تازه ما می‌تونیم با وعده نشون‌دادن سنجاب پشتک زن، گوسفند فرهیخته و پروندن کفتر نقاش در ستاد انتخابات کشور، به دیده شدن خودشون امیدوار شن. فقط امیدواریم عزیزانی که هنوز علت کاندیداتوری و فازشون بر ما پوشیده است، به همین حیوونای کوچیک بسنده کنن و یهو مثلا عزیزان گله‌دار با گله نیان ستاد انتخابات. چون اون زبون بسته‌ها رو راه نمیدن، باید دو،‌ سه ساعت تو خیابون علاف شن. (البته همون روبه‌رو یه دونر کباب هست، می‌تونن برن از گوشت عزیزانشون لذت ببرن.) اصلا به نظرم باید هر کاندیدا یک حیوون رو نماد انتخاباتیش قرار بده که ژست طرفداری محیط‌زیست رو هم گرفته باشه. ضمنا به نیمی از دوستان کاندیدا هم باید گوشزد کنم که «لودر» حیوون نیست، بیخود تلاش نکنن! یک حُسن دیگه بهار زیباییه. تو فصل بهار گل‌ها باز می‌شن و خیلی از گیاه‌ها محصول می‌دن. ما از این محصولات می‌تونیم در زمینه‌های تولید رنگ، تولید دارو، تزيین، کارهای هنری، خرید‌و‌فروش، جمع‌کردن، بارکردن، پیچیدن و مصرف شخصی استفاده کنیم. فقط باید در انتخاب گیاه موردنظرمون دقت کنیم که خدای نکرده عوارض جانبی‌اش بیشتر از فایده و حال خوبش نباشه.

وگرنه یهو دیدین صبح با چشم قرمز پاشدیم رفتیم ستاد انتخابات کشور، با وعده آزادسازی دی استیل مرفین (همون هروئین خودمون) و یارانه دومیلیون تومنی به هر فرد و ارائه مدرک دکترا به هر ایرانی بالای سه سال ثبت‌نام کردیم. خلاصه که بخوایم خوبی‌های بهار رو بشمریم تا فردا باید مطلب بنویسیم ولی از اونجا که جای ستون محدوده و ما هم باید امروز 12 تا ستون دیگه بفرستیم که سر ماه نندازنمون تو کوچه، بحث رو با این نکته خاتمه می‌دیم که اصلا مهم‌ترین دلیل خوبی بهار، خود بهاره؛ بنابراین خواهش می‌کنم هر کدوم دست دوتا از دوستاتونو بگیرن و بلند بگین: «زنده باد بارندگی، زنده باد لودر، زنده باد دی استیل مرفین، زنده باد بهار!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باحال بود لایک:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج