۱۱۹۰۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چطور با مامان‌های دیگر در ارتباط باشیم؟

اگر در خانواده، فقط شمائید که بچه دارید و هیچ‌کدام از اطرافیان فرزند کوچکی ندارند و نمی‌توانید در مورد مسایل فرزند با کسی حرف بزنید، شاید بهترین کار آشنایی با مادران دیگر باشد. اما چطور این کار را انجام دهید؟

چطور با مامان‌های دیگر در ارتباط باشیم؟

برترین ها: اگر در خانواده، فقط شمائید که بچه دارید و هیچ‌کدام از اطرافیان فرزند کوچکی ندارند و نمی‌توانید در مورد مسایل فرزند با کسی حرف بزنید، شاید بهترین کار آشنایی با مادران دیگر باشد. اما چطور این کار را انجام دهید؟ ما چند ایده برایتان داریم. قرار گذاشتن با مادرهای جدید، همچون ملاقات‌های عاشقانه دوران پیش از ازدواج است. شما با انسان‌هایی که شناختی با آنها ندارید، قرار می‌گذارید و در مورد خود حرف می‌زنید. بنابراین، جایی برای خجالت وجود ندارد.

موقعیت‌ها را بسنجید

پس از سپری کردن دوران افسردگی پس از زایمان، چیزی که بیشتر از همه می‌تواند نظر شما را جلب کند، دیدن و آشنایی با مادرانی است که فرزندان آنها دقیقا هم‌سن فرزند شما هستند. در سوپرمارکت، مرکز خرید، مطب پزشک کودک و حتی در پارک، می‌توانید به آنها نزدیک شوید و برای آغاز آشنایی، از زیبایی یا بانمک بودن فرزندانشان تعریف کنید. به این وسیله، باب هم‌صحبتی را باز کنید. آنها نیز به دلیل وجه مشترکی که میانتان وجود دارد، از این دیدار و آشنایی استقبال خواهند کرد.

گردهمایی دسته‌جمعی مادران

گردهمایی‌های دسته‌جمعی والدین یا مادرها یکی از بهترین مکان‌ها برای ملاقات با دوستانی است که همانند شما فرزند کوچک دارند. اگر خیلی اهل رفت‌وآمد با غریبه‌ها نیستید، لزومی ندارد دایم با این مادرها در ارتباط باشید. در همین ملاقات‌های هفتگی می‌توانید در مورد کودکان، نحوه تربیت آنها، مشکلات یا بیماری‌هایشان و اینکه آنها چه نظری دارند یا پزشک فرزند آنها چه می‌گوید و ... با هم حرف بزنید. این مکالمه‌ها شما را از حس تنهایی بیرون می‌آورد و می‌دانید کسانی در زندگیتان هستند که حالت‌های روحی و خستگی‌های مادر بودن را درک می‌کنند. برخی موسسه‌ها، مساجد یا بیمارستان‌ها با هزینه‌های کم از این دست برنامه‌ها برای مادران برگزار می‌کنند.

چطور با مامان‌های دیگر در ارتباط باشیم؟

خودتان اجتماع مادرانه تشکیل دهید

می‌توانید خیلی راحت با نوشتن یک متن و چاپ آن در نسخه‌های متعدد، آنها را در سوپرمارکت یا فروشگاه‌های محله قرار دهید. یا در روزنامه چاپ کنید و از مادرانی که همانند شما تازه بچه‌دار شده‌اند، بخواهید در یک روز مشخص یک ساعت مشخص در هفته گرد هم جمع شوید و از همفکری یکدیگر لذت ببرید.

به صورت آنلاین جست‌وجو کنید

سایت‌های متعددی در حوزه کودک فعالیت دارند که بخش‌هایی برای فعالیت‌های گروهی آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. می‌توانید در آنجا با مادران دیگر در ارتباط دایم باشید. از جمله می‌توان به وب‌سایت نی‌نی‌بان به نشانی niniban.com اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج