اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پيش از شروع درد درمان را آغاز کنید

دررفتگي ناف يكي از شايع‌ترين بيماري‌ها در جهان محسوب مي‌شود كه خود موجب بروز برخي از بيماري‌ها مانند اختلال در عملكرد دستگاه گوارش مي‌شود.

پيش از شروع درد درمان را آغاز کنید

پيش از شروع درد درمان را آغاز کنید

دررفتگي ناف يكي از شايع‌ترين بيماري‌ها در جهان محسوب مي‌شود كه خود موجب بروز برخي از بيماري‌ها مانند اختلال در عملكرد دستگاه گوارش مي‌شود. دررفتگي ناف به دلايل مختلفي در افراد ديده مي‌شود. درمانگران مكتب شكسته بندي ايران، دلايل مختلفي براي بروز اين اختلال در بدن مي‌شناسند كه از جمله مهم‌ترين آن‌ها شيوه غلط نشستن، جابه جا كردن اشياي سنگين، حركت‌هاي ناگهاني، اسپاسم‌هاي عضلاني يا استرس هستند. گاهي ممكن است به يكي از دلايل ذكر شده، ناف از جايگاه خود خارج شده و جابه‌جا شود. گاهي اين جابه‌جايي قابل مشاهده است و گاهي تنها با معاينه متخصص مربوطه قابل شناسايي است.

دانستن اين نكته ضروري است كه جابه‌جايي ناف موجب وارد آمدن فشار به بخشي از دستگاه گوارشي مي‌شود كه ناف به آن سمت متمايل شده است. بنابراين با ايجاد فشار به برخي از اندام‌هاي دستگاه گوارشي، جريان خون را در آن ناحيه با اشكال روبه‌رو مي‌كند. درمانگران شكسته‌بندي براي پيشگيري و درمان اين عارضه پس از بررسي و معاينات لازم دست به كار مي‌شوند.

براي درمان اين عارضه، درمانگران پيش از شروع درمان، با معاينه اسپاسم‌ها و انقباضات ناحيه شكم بيمار نوع درمان را انتخاب و اقدامات لازم را انجام مي‌دهند و با كمك تكنيك‌هاي يداوي و با ابزاري از قبيل بادكش و ماساژ براي درمان دررفتگي ناف اقدام مي‌كنند. گاهي اين درمانگران از يكي از اين شيوه‌ها و گاهي از هر ۳ آن‌ها براي درمان دررفتگي ناف و پيشگيري از عوارض احتمالي آن استفاده مي‌كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج