۱۲۹۴۳۵۲
۱۴۱۳
۱۴۱۳
پ

رپورتاژ آگهی

جراح بینی استخوانی خوب در تهران کیست؟

عمل بینی یا رینوپلاستی(Rhinoplasty) پر تقاضا ترین جراحی پلاستیک در ایران و جهان میباشد که میتواند با هدف زیبایی یا بهبود ساختار بینی انجام گیرد. انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مهمترین دغدغه افراد متقاضی عمل بینی استخوانی میباشد که در ادامه شما را در انتخاب بهترین جراح بینی غضروفی در تهران راهنمایی میکنیم.

جراح بینی استخوانی خوب در تهران کیست؟

عمل بینی یا رینوپلاستی(Rhinoplasty) پر تقاضا ترین جراحی پلاستیک در ایران و جهان میباشد که میتواند با هدف زیبایی یا بهبود ساختار بینی انجام گیرد. بینی استخوانی از رایج ترین فرم های بینی است که با نام های بینی غضروفی، بینی عقابی و یا بینی قوز دار نیز شناخته میشود. بینی های استخوانی دارای قوز، انحراف و حالت نامناسب استخوان میباشند و دارای پوست نازکی هستند. انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مهمترین دغدغه افراد متقاضی عمل بینی استخوانی میباشد که در ادامه شما را در انتخاب بهترین جراح بینی غضروفی در تهران راهنمایی میکنیم و 3 تا از بهترین مراکز جراحی زیبایی بینی استخوانی را بهمراه قیمت به شما معرفی میکنیم.

همچنین پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات جامع درباره جراحی بینی، عوارض، سن مناسب و... به مقاله: همه چیز درباره عمل بینی مراجعه کنید.

ویژگی بینی های استخوانی چیست؟

  • بینی های استخوانی عموما ساختاری سخت دارند که با لمس بینی قابل تشخیص است.
  • مشاهده قوز روی تیغه بینی
  • نازک بودن پوست بینی
  • داشتن بافت غضروفی استخوانی مستحکم و مقاوم

جراح بینی استخوانی خوب در تهران کیست؟

ویژگی های بهترین جراح بینی استخوانی در تهران چیست؟

بهترین جراح بینی غضروفی در تهران باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • تجربه، تخصص و نمونه کارهای موفق در گالری تصاویر جراحی های بینی استخوانی
  • دارا بودن کلینیک یا مطب مجهز و پیشرفته با امکانات پیشرفته و بروز
  • داشتن روحیه ای دلسوزانه و در اولویت قرار دادن انتظارات زیباجو و توجه به سلامتی وی
  • پاسخ به سوالات و ابهامات فرد در جهت کاهش استرس او
  • آموزش نکات و مراقبت های قبل و بعد ازعمل بینی استخوانی

همچنین برخی از ویژگی های تخصصی جراح بینی استخوانی به شرح زیر میباشد.

جراح بینی استخوانی خوب در تهران کیست؟

تسلط بهترین جراح بینی استخوانی به تکنیک های عمل بینی

هر کدام از فرم های بینی دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. جراح بینی استخوانی مردانه یا زنانه بر اساس ویژگی بینی شما، بهترین فرم و روش جراحی را برای برطرف کردن عیوب بینی (ساختاری، ظاهری) انتخاب می نماید.

جراح بینی استخوانی خوب در تهران در جلسه مشاوره، بعد از معاینه بینی و تشخیص مشکلات و مشورت با متقاضی از شکل ایده آل بینی، اقدام به انتخاب بهترین روش و کم عارضه ترین تکنیک رینوپلاستی برای فرد می نماید. همچنین داشتن دیدگاه زیبایی شناسی و تسلط به روش های عمل بینی می تواند تا حد زیادی عوارض عمل بینی را کاهش دهد.

عمل بینی عموما با استفاده از دو تکنیک باز و بسته انجام می شود. تسلط یک جراح بینی خوب به هر دو روش مذکور برای انجام عمل بینی امری مهم و ضروری است.

جراحی بینی استخوانی به روش بسته

در برخی مواقع عیوب موجود در بینی با استفاده از روش بسته عمل بینی قابل برطرف سازی است. جراح در روش بسته جراحی بینی استخوانی، با استفاده از ابزارهای مخصوص برش های لازم را درون حفره های بینی ایجاد میکند و مشکلات بینی را برطرف می نماید. در روش بسته احتمال برجای ماندن جای زخم در ظاهر بینی وجود ندارد زیرا برش ها درون بینی زده شده اند. دوره نقاهت افراد با این روش کوتاه تر خواهد بود و همچنین تورم ناشی از عمل بینی با این روش کمتر است. اما دسترسی پزشک به بافت های داخلی بینی محدود است، به همین دلیل از این روش برای ایجاد تغییرات بنیادی نمی توان استفاده کرد.

جراحی بینی استخوانی به روش باز

اما روش باز عمل بینی استخوانی به این صورت است که با استفاده از برش هایی که در ناحیه کلوملا(ستون بین دو حفره بینی) ایجاد می شود، پزشک می تواند بافت پوستی بینی را از ساختمان غضروفی-استخوانی جدا کند و با دسترسی کامل اقدام به بر طرف سازی مشکلات ساختاری بینی نماید. همچنین فوق تخصص جراحی بینی استخوانی می تواند با استفاده از این روش فرم فعلی بینی را به فرم های فانتزی، طبیعی و نیمه فانتزی تبدیل نماید.

انتخاب روش جراحی بینی مناسب برای هر فرد، وابسته به ایراداتی است که در بینی تشخیص داده می شود. در نهایت با توجه به اینکه روش عمل بینی برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد، لازم است تاکید کنیم تسلط پزشک جراح بینی به انواع تکنیک های عمل بینی ضروری است.

جراحی طبیعی بینی استخوانی

در عمل طبیعی بینی استخوانی صرفا ایرادات کلی بینی برطرف میشود. کوچک کردن و فانتزی یا نیمه فانتزی کردن بیش از حد بینی در جراحی طبیعی بینی غضروفی اتفاق نمیافتد.

جراح بینی استخوانی خوب در تهران کیست؟

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران کیست؟

در ادامه 3 تا از بهترین مرکز و جراح بینی استخوانی در تهران را به شما معرفی میکنیم:

1-کلینیک زیبایی کارن: مرکز تخصصی جراحی پلاستیک در تهران

کلینیک زیبایی کارن با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه جراحی پلاستیک و انجام بیش از 4 هزار عمل بینی موفق با بهره گیری از بهترین پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحان پلاستیک برتر کشور، آماده خدمت رسانی به متقاضیان جراحی بینی استخوانی و انواع دیگر عمل زیبایی بینی میباشد. محیطی کاملا استریل و بهداشتی، کادر درمانی مجرب و نامدار و آمار بالای جراحی بینی از مزایای رقابتی کارن کلینیک میباشد. از دیگر خدمات کلینیک کارن میتوان به: ابدومینوپلاستی، لیفت پوست، لیپوماتیک، بلفاروپلاستی و... اشاره کرد. برای مشاوره رایگان و ویزیت مجازی و حضوری میتوانید از طریق راه های زیر با کلینیک زیبایی کارن در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09124442529

اینستاگرام: vanak_center

سایت: karenclinicbeauty.com

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، نرسیده به چهار راه کار و تجارت، ساختمان نور، پلاک۳۲ طبقه ۲ واحد ۵

2-دکتر ابراهیمی

دکتر امید ابراهیمی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک پزشکی عمومی خود را دریافت کرد در سال 1383 به عنوان رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل شد و از جراحان با سابقه در تهران میباشد.

شماره تماس: 02188876200

اینستاگرام: dromidebrahimi

سایت: drebrahimi.org

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از میدان ونک، روبروی بیمارستان دی، خیابان دوم گاندی، پلاک ۸، واحد ۱

3-دکتر حسین نژاد

دکتر حسین‌نژاد متخصص گوش و حلق و بینی  با ۲۰ سال تجربه در انجام عمل‌های جراحی بینی در زمینه‌های زیبایی، جراحی مجدد بینی، انحرافات مادرزادی، صدمات، درمان سپتوم منحرف، درمان شاخک‌های بزرگ بینی و پولیپ یکی از پزشکان مجرب در زمینه رینوپلاستی میباشد.

شماره تماس: 02188779000

اینستاگرام: dr.hosseinnejad

سایت: drhosseinnejad.com

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۳۱ (ساختمان مرجان)، طبقه ۲، واحد ۴

هزینه عمل بینی استخوانی در تهران

هزینه عمل بینی استخوانی در تهران به دستمزد پزشک جراح، هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی پلاستیک، هزینه آزمایشات قبل از عمل و داروهای پس آن بستگی دارد. به طور میانگین میتوان قیمت عمل بینی استخوانی در تهران را بین 9 تا 38 میلیون در نظر گرفت.

برای اطلاع از قیمت عمل بینی در 1401 به مقاله: هزینه عمل بینی ۱۴۰۱ مراجعه کنید

نکات پایانی برای انتخاب بهترین دکتر عمل بینی استخوانی در تهران

  1. برای یافتن بهترین پزشک جراح بینی استخوانی می توان به صفحات مجازی مربوط به پزشکان و کلینیک های زیبایی معرفی شده که حاوی نمونه کارها و تصاویر قبل و بعد عمل انجام شده مراجعه کرد.
  2. متقاضی عمل بینی غضروفی می تواند از طریق پرس و جو از اطرافیان که تجربه عمل کردن بینی را دارند و سنجش میزان رضایتمندی آنها بهترین جراح بینی استخوانی را انتخاب نماید.
  3. روش دیگر یافتن پزشک، شرکت در جلسات مشاوره عمل بینی و بررسی جراح بر اساس ویژگی های ذکر شده در این مقاله است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج