۱۲۴۹۲۷۳
۳۷۵
۳۷۵
پ

چگونگی انتخاب بهترین استاد و معلم زبان انگلیسی آنلاین از سایت ایران مدرس

در این مقاله به صورت گام به گام نحوه انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و با تجربه از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس توضیح داده شده است. در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب یک استاد فوق العاده زبان انگلیسی و چگونگی انتخاب بهترین استاد و معلم زبان انگلیسی آنلاین از سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه شده است.

 

ویژگی های بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری

۱-دارای مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی

بهترین مدرسین زبان انگلیسی و سایر دروس به درس و تحصیل علاقه دارند و در رشته زبان انگلیسی و یا رشته های مرتبط با آن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری گرفته اند. شخصی که به رشته تحصیلی خودش علاقه نداشته باشد یا توانایی زیادی برای دس خواندن نداشته باشد مسلما تا مقطع ارشد و دکتری ادامه تحصیل نمی دهد. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی اساتید ارائه شده است. استاد و مدرسی که تا مقطع ارشد یا دکتری درس را ادامه داده است به سطح تسلط و توانایی بالاتری رسیده و خود ایشان درک عمیق تری از مطالب دارد. بنابراین برگزاری کلاس انلاین و مجازی یا جلسات تدریس خصوصی زبان در منزل با این اساتید می تواند بسیار مفید باشد. داشتن مدرک ارشد یا دکتری زبان انگلیسی از دانشگاه معتبر یک ملاک مهم برای انتخاب استاد و معلم خصوصی زبان است.

2- دارای مدرک آیلتس، تافل، TTC و سایر مدارک

همانطور که می دانید، اساتید و مدرسین خانم و آقا که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند به تحصیل در دانشگاه کفایت نمی کنند و بعد از فارغ التحصیلی سعی می کنند بیشتر و بیشتر روی توانایی های خودشان کار کرده و مدارک مرتبط را بگیرند. بسیاری از این اساتید در کلاس های تربیت معلم زبان انگلیسی که در موسسات مختلف برگزار می شود شرکت نموده و مدرک TTC می گیرند. مدرسین برجسته زبان مدرک آیلتس یا تافل با نمره خوب و عالی هم دارند. به عنوان مثال استادی که در آزمون آیلتس نمره 7.5 یا 8 و بالاتر را گرفته است واضح است که بسیار مسلط می باشد. بنابراین در کنار سایر موارد داشتن این مدارک را هم مد نظر داشته باشید و با استادی که رزومه خوبی دارد کلاس هماهنگ نمائید. خصوصا، اگر به عنوان مثال هدف شما از شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی گرفتن مدرک آیلتس است حتما با استادی کلاس داشته باشید که مدرک آیلتس با نمره بسیار خوب دارد.

توجه: برای مشاهده تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.

چگونگی انتخاب بهترین استاد و معلم زبان انگلیسی آنلاین از سایت ایران مدرس

۳- فارغ التحصیل از دانشگاه خوب و معتبر

مدرسین بسیار خوب زبان انگلیسی که زبان را به صورت آنلاین و یا حضوری تدریس می نمایند از دانشگاههای خوب و معتبر مانند دانشکده زبان دانشگاه تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی و دانشگاههای تراز اول خارج از کشور فارغ التحصیل شده اند. اساتیدی که در دانشگاههای خوب درس خوانده اند اولا توانسته اند در یک دانشگاه خوب پذیرش بگیرند و این خود نشان می دهد ایشان توانایی بالایی دارند. قبول شدن در یک دانشگاه خوب یعنی اینکه این استاد توانایی و سطح هوشی بالایی دارد و خود ایشان در کنکور و زبان انگلیسی کنکور موفق بوده اند و بنابراین می توانند شاگردهای خودشان را هم به موفقیت برسانند. نکته بعدی اینکه وقتی یک استاد در دانشگاه معتبر درس می خواند مسلما در ایام تحصیل مطالب را بهتر و عمیق تر یاد می گیرد و درک می نماید و در کلاس های تدریس خودش هم بهتر عمل می نماید. چرا که تحصیل در دانشگاه معتبر یعنی حضور در کلاس های اساتید باسواد و سطح بالا که بسیار مهم می باشد. بنابراین به عنوان یکی از ملاک های مهم سعی کنید با اساتیدی کلاس زبان آنلاین یا حضوری را برگزار کنید که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده باشند.

۴- دارای سابقه کاری بالا و تجربه زیاد

هر استاد و مدرسی که در زمینه تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری زبان یا هر درس دیگری فعالیت دارد، با گذر زمان و با برگزاری کلاس برای شاگردهای مختلف تجربه کسب می کند. این اساتید شاگردهای مختلف با سطح توانایی مختلفی را داشته اند و در نتیجه به تدریج متوجه می شوند که برای هر شاگرد چه نوع تدریسی را مد نظر قرار دهند. با توجه مطالب ذکر شده واضح است که اگر با یک استاد با تجربه کلاس داشته باشید ایشان خیلی سریع تر می تواند تشخیص دهد که چه نوع تدریسی برای شما مناسب است و کلاس را متناسب با سطح توانایی و دانسته های شما برگزار می نماید. بنابراین یک ملاک دیگر برای انتخاب استاد برتر زبان را داشتن سابقه و تجربه کاری بالا در نظر بگیرید.

چگونگی انتخاب بهترین استاد و معلم زبان انگلیسی آنلاین از سایت ایران مدرس

۵- حمایت و پشتیبانی کامل از شاگرد و تعهد به کار

مدرسین برجسته از شاگردهای خودشان حمایت می نمایند. در سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که در کار خودشان بسیار موفق هستند و وقتی نظرات شاگردهای ایشان را مطالعه می نمائید متوجه می شوید که در فاصله زمانی بین کلاس ها، این اساتید فوق العاده پیگر شاگردهای خودشان هستند و برای یادگیری بهتر زبان آموز برنامه مدونی دارند. به عنوان مثال نظر یکی از شاگردهای استاد برجسته زبان انگلیسی استاد بهرامی را در ادامه می توانید مطالعه نمائید:

"ایشون استاد بسیار منظم، سختکوش، متعهد و بسیار به روز و باسواد هستن من تو کمترین زمان با استاد بهرامی آیلتس ۷ گرفتم واقعا کارشون به قول دوستان وصف ناپذیره حتما کارشون رو امتحان کنین هزینه ای هم که میگیرن در مقابل تدریس و سوادشون بنظرم ناچیزه ممنون استاد ما که خیلی راضی هستیم"

۶- دارای شاگردهای موفق قبلی در امتحان و کنکور

مدرسین با سواد زبان انگلیسی که در کار خودشان موفق هستند شاگردهای خودشان را به موفقیت رسانده اند. بنابراین اگر می خواهید تشخیص دهید که کدام استاد بهترین کلاس زبان آنلاین یا حضوری را برای شما برگزار می نماید باید به نتیجه ای که شاگردهای قبلی ایشان گرفته اند توجه نمائید. در سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید نظرات شاگردهای قبلی ارائه شده و می توانید با مطالعه این نظرات تشخیص دهید که کدام استاد توانسته است در به نتیجه رساندن شاگردهای خودش عملکرد بهتری داشته باشد و بنابراین کلاس را با این اساتید برتر برگزار کنید.

چگونگی انتخاب بهترین استاد و معلم زبان انگلیسی آنلاین از سایت ایران مدرس

۷- قیمت مناسب کلاس های خصوصی زبان آنلاین

اگر می خواهید با یکی از بهترین اساتید زبان تهران، کرج و یا هر جای ایران به صورت اینترنتی و یا حضوری کلاس داشته باشید و نتیجه بسیار خوبی بگیرید فکر ارزان بودن کلاس ها را از سر خودتان بیرون نمائید. البته دقت کنید که قیمت ارزان با قیمت مناسب متفاوت است. اساتید عالی کیفیت عالی در کلاس های خودشان ارائه می دهند و نرخی متناسب با آن هم در نظر می گیرند. بنابراین بسیار خوب است که با یک استاد درجه 1 کلاس داشته باشید و نرخی متناسب با آن پرداخت کنید تا اینکه با یک استاد معمولی که قیمت ارزانی را مد نظر دارد. برگزاری کلاس با مدرسین سطح بالا و درجه یک می تواند در پیشرفت شما نقش بسیار موثری داشته باشد.

کلیک کنید: دانلود رایگان جزوه کامل و عالی گرامر زبان - آموزش زمان ها در زبان انگلیسی

چگونگی انتخاب یک استاد فوق العاده و برتر زبان انگلیسی

برای اینکه یک استاد عالی و فوق العاده برای خودتان انتخاب کنید و مکالمه یا گرامر زبان را عالی آموزش ببینید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس در بالای صفحه در بخش جستجو عبارت (زبان انگلیسی) را وارد نمائید. به این ترتیب لیست مدرسین زبان تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز و ... را مشاهده خواهید کرد. در مرحله بعد با توجه به معیارهایی که در بالا گفته شد، یک استاد برتر برای خودتان انتخاب کنید و با ایشان تماس بگیرید. در ایران مدرس برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ارائه شده است و به صورت آگاهانه و بدون واسطه می توانید معلم زبان خودتان را انتخاب کنید.

قیمت کلاس های آنلاین زبان توسط اساتید مجرب و برجسته

نرخ کلاس های آنلاین زبان انگلیسی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و در سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید هزینه درخواستی ایشان نمایش داده شده است. هزینه کلاس های آنلاین از کلاس های حضوری کمتر است و به صورت ساعتی و یا جلسه ای محاسبه می گردد. نرخ این کلاس ها به ازای هر ساعت تدریس از ۵۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان و بیشتر متغیر است.

نحوه خوب نتیجه گرفتن از کلاس های آنلاین زبان

برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های خصوصی زبان در مرحله اول باید با توجه به موارد گفته شده در بالا با یک مدرس عالی کلاس را هماهنگ نمائید. در مرحله بعد باید خودتان هم در فاصله زمانی بین کلاس ها وقت بگذارید و تمرین کنید و مطالب را مرور نمائید. به هر میزان در فاصله زمانی بین کلاس ها وقت بیشتری را در نظر بگیرید در نهایت خود کلاس های زبان برای شما مفیدتر خواهد بود.

مقایسه قیمت و کیفیت کلاس های زبان انگلیسی آنلاین و حضوری

به صورت کلی بازدهی کلاس های حضوری به نسبت کلاس های آنلاین بیشتر است اما نرخ کلاس های مجازی کمتر می باشد. البته کلاس های آنلاین مزایایی دارد و در هر زمان و مکانی قابل برگزاری است. اساتید برجسته کلاس های آنلاین را با کیفیتی نزدیک به کلاس حضوری برگزار می نمایند. کلاس آنلاین در وقت و هزینه استاد و زبان آموز صرفه جویی می نماید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج