۱۲۴۴۲۵۱
۹۳
۹۳
پ

راهنمای کامل اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده یکی از محبوب ترین خدماتی است که شرکت های اجاره خودرو برای مشتریان خود از سراسر جهان ارائه می دهند. اگر می خواهید به نقاط مختلف سفر کنید، اجاره خودرو بدون راننده می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. سعادت رنت یکی از معتبرترین و معتبرترین شرکت های اجاره خودرو است که بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات اجاره خودرو را به شما ارائه می دهد. اگر مایل به اجاره خودرو هستید این پست را از دست ندهید.

 

راهنمای کامل اجاره خودرو بدون راننده

 

چرا اجاره ماشین در بدون راننده؟

اگر می خواهید به سفر کنید اما نمی خواهید در تور شرکت کنید، اجاره وسیله نقلیه بدون راننده گزینه ایده آلی برای شما است. لطفاً به من اجازه دهید دلیل آن را توضیح دهم. زیرا این فرصت به شما اجازه می دهد تا سفر کنید ، سرزمین اسرارآمیز ایران را تجربه کنید. همانطور که می دانید ایران آنقدر ملت بزرگ است که مسافرانی که به آنجا سفر می کنند دوست دارند تا آنجا که می توانند شهرها را ببینند.

خوب، غیر ممکن است در ایران و فقط به اصفهان سفر کنید یا ساعت های زیادی اینجا فقط برای بازدید از تخت جمشید پرواز کنید. اکثر گردشگرانی که به ایران سفر می کنند معمولاً با توجه به شهرهایی که دوست دارند از ایران دیدن کنند، روزهای اقامت در ایران، بودجه و ... مسیری را برای خود انتخاب می کنند. شهرهایی که اگر با قطار یا هواپیما به آنجا بروند، آن را از دست خواهند داد. اما اگر از اجاره خودرو بدون خدمات راننده استفاده می کنید، می توانید به تنهایی از همه این مکان ها دیدن کنید و از سفر خود لذت بیشتری ببرید!

دلیل دیگری که فکر می کنیم اجاره خودرو بدون راننده بهترین انتخاب برای شماست این است که هزینه سفر شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. برای مقاصدی که می خواهید بازدید کنید باید هزینه بیشتری برای بلیط هواپیما یا بلیط قطار پرداخت کنید.

اما اگر از اجاره خودرو بدون خدمات راننده برای رفت و آمد بین شهرهای ایران استفاده کنید، علاوه بر این می توانید از بسیاری از شهرها دیدن کنید، هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. می توان ادعا کرد که کرایه ماشین در ایران بدون راننده یک راه مقرون به صرفه برای سفر به خصوص برای مسافران انفرادی به ایران است!

اجاره خودرو رزرو آنلاین

اگر می خواهید از اجاره خودرو بدون خدمات راننده شرکت سعادت استفاده کنید، سعادت رانت شرایط راحتی را برای مشتریان خود فراهم می کند. با سعادت رنت می توانید با استفاده از رزرو آنلاین خودروی خود خدمات را کرایه کنید و خودروی مورد نظر خود را از ساده ترین روش اجاره کنید.

ابتدا، باید تاریخ و ساعت تحویل و تحویل را انتخاب کنید، همچنین جایی که می‌خواهید ماشین کرایه‌ای خود را دریافت و بازگردانید. لازم به ذکر است که رنت سعادت می تواند اجاره خودرو خود را در ایران بدون راننده و یا با راننده در مهم ترین شهرهای ایران ارائه دهد.

این شهرها عبارتند از تهران، شیراز، اصفهان، یزد، تبریز، کرمان و بندرعباس. همچنین می توانند خودروی کرایه ای شما را در فرودگاه امام خمینی یا حتی هتلی که در آن اقامت دارید تحویل بگیرند یا تحویل دهند.

پس از مشخص شدن این اطلاعات می توانید خودروی مورد نظر خود را برای اجاره انتخاب کنید. خودروهای اقتصادی زیادی وجود دارند که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. سپس، باید اطلاعات شخصی خود را بنویسید. همچنین امکانات رایگانی نیز وجود دارد که سعادت رانت به مشتریان خود می دهد. آن ها هستند:

  • کیلومتر نامحدود
  • معافیت خسارت ناشی از برخورد
  • حفاظت از حوادث شخصی (راننده و سرنشین)
  • شارژر موبایل ماشین
  • راننده کمکی
  • زنجیر برفی

امکاناتی هم وجود دارد که در صورت نیاز باید هزینه بیشتری برای آنها پرداخت کنید. ما آنها را در لیستی برای شما آورده ایم:

  • محافظ شیشه جلو، چراغ ها و تایرها
  • حفاظت از سرقت
  • مودم اینترنت بی سیم + 10 گیگابایت رایگان
  • صندلی ایمنی کودک +1 سال
  • قفسه سقف اتومبیل

و رزرو شما انجام شد پس از اتمام آن رانت سعادت بلافاصله برای شما تاییدیه ارسال می کند. سپس هنگام ورود به ایران و دریافت خودروی کرایه خود، کرایه ماشین خود را در ایران بدون راننده به صورت نقدی پرداخت می کنید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از اجاره خودرو در ایران باید بدانید این است که بدانید برای اجاره خودرو در ایران به چه مدارکی نیاز دارید. برای استفاده از خدمات اجاره خودرو در ایران به این مدارک نیاز دارید:

  • گواهینامه رانندگی
  • مدارک شناسایی مورد نیاز
  • مدارک احراز موقعیت شغلی
  • مدارک احراز موقعیت شغلی
  • ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک

زمانی که می خواهید خودروی خود را رزرو کنید باید تصویر بلیط هواپیما ایران را ارسال کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج