۳۰۴۲۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

داستان فیلم سه اپیزودی «جامه‌ دران» درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

برترین ها - ایمان عبدلی:

اکران: ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس تعطيلات رويايي برای سفری سياحتی به برزيل دعوت مي‌شوند، آنجل دختری برزيلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ...اگر برای دیدن و تماشای قصه ای سرگرم کننده به سینما می روید « من سالوادور نیستم» انتخاب خوبی نیست روند قصه قابل پیش بینی است چون تم اصلی آن ( اشتباه گرفتن کسی به جای دیگری) تکراری است و فیلمنامه هم فاقد پیچیدگی ها و جذابیت های کشش دار است، اما اگر می خواهید صحنه های خوش آب و رنگ و متنوع ببینید و هر از چند گاهی بخندید و البته ستاره ببینید این فیلم انتخاب خوبی برای یک آخر هفته در کنار اعضای خانواده است، عطاران در فیلم منوچهر هادی در سطحی کاملا معمولی ظاهر می شود ، یکتا ناصر از سطح خودش بالاتر است و ریوالدو مثل همیشه غافلگیر کننده است! در مجموع« من سالوادور نیستم» فیلم پر فروشی خواهد بود به دلیل آنکه المان های سینمای بفروش را رعایت کرده ولی ماندگار نخواهد بود چون فیلمنامه ی خوبی ندارد.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


نمایش خانگی: داستان فیلم سه اپیزودی «جامه‌ دران» درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند. مهتاب کرامتی،‌ مصطفی زمانی،‌ باران کوثری،‌ پگاه آهنگرانی از بازیگران فیلم هستند، «جامه دران» فیلمی به شدت قصه گوست و می شود گفت یکی از موفق ترین اقتباس های چند سال اخیر است فیلم در چند جغرافیای متفاوت و چند دوره ی تاریخی می گذرد از این رو سازندگان کار دشواری در طراحی لباس و صحنه داشته اند اما موفق شده اند، اثر قابل قبولی را جلوی چشم مخاطب بگذارند فیلم آشکارا زنانه است و در نقد وضعیت اجتماعی نابرابر داستانش را تعریف می کند، بازی های هم همگی در سطح قابل قبولی ارائه شده است لازم به ذکر است که ناهید طباطبایی یک بار دیگر داستانی نوشته که به پرده ی سینما رسیده این بار توسط حمید رضا قطبی.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


آلبوم: آلبوم «دخت پری وار» اثری متفاوت با موسیقی متفاوت مهیار علیزاده است. از اشعار شاعران بزرگ نسل های مختلف همچون عطار نیشابوری، عراقی، سعدی، هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، قیصر امین‌پور، محمدعلی بهمنی و علیرضا کلیایی در این آلبوم بهره گرفته شده است.

همکاری قبلی مهیار علیزاده و علیرضا قربانی در آلبوم محبوب «حریق خزان» انجام شده بود که با استقبال گسترده مخاطبان همراه بود. آلبوم جدید اما با آنچه در گذشته میان این دو هنرمند شکل گرفته بود، متفاوت است. آلبوم همین امروز به بازار عرضه شده است، تحریرهای قربانی روی شعرهای ابتهاج و مشیری و...باید شنیدنی باشد و جان تازه ای به بازار موسیقی می دهد مطمئنا.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


کنسرت: با توجه به ایام فاطمیه از کنسرت خبری نیست حداقل تا پایان سال 1394 خورشیدی، اولین کنسرت ها مربوط به نیمه دوم تعطیلات نوروزی است که به وقتش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


تماشاخانه: سالن تئاتر مولوی که به نوعی با تئاتر دانشجویی عجین شده است بازگشایی شده و دیدن نمایش هایی که در این سالن اجرا می شود کار را برای پیشنهاد دادن راحت می کند بی گمان. تئاتر هایی که غالبا سرشار از بکارت، شجاعت و خلاقیت دانشجویان تئاتر است و درگیر تجارت زدگی تئاترهای دیگر سالن ها نیست.

B5_6 نام نمایشی به نویسندگی امیر نوروزی و کارگردانی فرزام رنجبر می‌باشد ، "B5-6" همچنین مشخصه‌ی کُدی بوده که فیلتر بودن وبسایت‌های اینترنتی را نشان می‌دهد . انتخاب نام نمایش، از همان ابتدا مخاطب را وارد چالش می‌کند، آقای مسرور قصد دارد که به صورت آنلاین خودکشی کند . همین مسئله باعث شهرتش در فضاهای مجازی می‌شود و هر ساعت بر تعداد طرفدارانش زیادتر می شوند. در همین کش و قوس یک کمپانی تبلیغاتی اسپانسرینگ این اتفاق را بر عهده می گیرد و از کنار این رویداد مجازی قصد دارد که اهداف تبلیغاتی و سودجویانه‌ی خود را پیش ببرد. نمایش به خوبی با زبان گروتسک و ابسوردی که دارد مناسبات این دنیایی را زیر بوته نقد می گذارد اگر به کارهای بکت علاقه دارید فضای نمایش کاملا جذبتان می کند، در ضمن هر لحظه از کار با خلاقیت و تازگی همراه است همین باعث می شود که دیدن نمایش خسته کننده نشود، نمایشی که جذابیتش را از متن و اجرا گرفته نه از چهره های سینمایی.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


کتاب: «جستارهایی در باب عشق» اثر آلن دوباتن ترجمه گلی امامی، کتاب را با خیال راحت بخرید و بخوانید و لذت ببرید، دو باتن در این اثر از قول راوی عاشق مسلکش ته و توی عشق را در می آورد و «عشق» را از دیدگاه ادبیات، جامعه شناسی، فلسفه، روانشناسی تحلیل می کند، کلا دوباتن از آن دست نویسندگانی است که فلسفه را میان زندگی روزمره می آورد و به خوانندگانش دیدگاه می دهد.

کتاب برای هر کس در هر وضعیتی از هر رابطه ای که هست توصیه می شود.

«آیا زیبایی مادر عشق است یا عشق مادر زیبایی؟ من عاشق کلوئه بودم چون زیبا بود یا زیبا بود چون من دلداده ی او بودم؟ وقتی در میان گروهی از افراد هستیم ممکن است از خود بپرسیم به چه دلیل تمایل ما به این چهره خاص جذب شده، این دهان یا گوش یا بینی، این خم گردن یا چاله گونه، این چنین پاسخگوی دقیق معیار ما از کمال است؟»

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج