اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۴۹۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش معاون اقتصادی پرسپولیس به شکایت النصر

رضا یلوه عنوان کرد هدف و استراتژی باشگاه پرسپولیس تسویه بدهی برانکو، در اسرع وقت است

برترین‌ها: رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و خطر محرومیت پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا صحبت های جدیدی انجام داد.

رضا یلوه در این پست نوشت:

با توجه به نگرانی‌ های به حق هواداران عزیز ضمن بررسی‌ های همه جانبه نکات مهم ذیل را به منظور شفاف‌سازی و رفع ابهامات به اطلاع می ‌رسانم:

یک: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس طبق حکم فیفا در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) بسته شده و پرسپولیس تا یک هفته قبل از بازی نخست در دوحه مهلت داشته تغییرات در فهرست بازیکنان را ارائه کند. ثبت قراردادهای جدید قبل از بسته شدن پنجره انجام شده است.

دوم: فیفا پرسپولیس را از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرده و باشگاه هر زمان باقی مانده طلب آقای برانکو را تسویه کند پنجره باز می شود و محدودیت مرتفع خواهد شد.

سوم: چنانچه با شکایت وکیل آقای برانکو قرار باشد فیفا مجازات ‌های انضباطی سنگین‌ تری مانند کسر امتیاز و سقوط به رده پایین ‌تر را به دلیل عدم تسویه مطالبات این مربی از باشگاه، علیه پرسپولیس اعمال نماید در این صورت اخطاریه ‌ای به باشگاه ابلاغ خواهد شد و باشگاه پیش بینی های لازم را برای جلوگیری از اعمال تنبیهات انضباطی بیشتر علیه پرسپولیس اتخاذ خواهد نمود. که تا این لحظه نامه و اخطاریه ‌ای به باشگاه نرسیده است.

چهارم: پرسپولیس با تلاش ‌های مدیران و هیات‌ مدیره باشگاه و درآمدهای موجود در فیفا، ترانسفر بیرانوند و درآمدزایی و حمایت کارگزار، ضمن پرداختی به تیم‌ و پرداخت بدهی بابت مجوز حرفه ‌ای، بدهی به چهار دستیار آقای برانکو، گابریل و نیلسون را نیز تسویه کرده و بخشی از مطالبات آقای برانکو که زحمات زیادی برای تیم پرسپولیس کشیده اند را هم پرداخت کرده ایم. اکنون هم بخشی از باقی مانده بدهی تامین و در هفته آینده سایر منابع تامین خواهد شد و هدف و استراتژی باشگاه تسویه بدهی در اسرع وقت است.

همه این موارد با آگاهی کامل، بررسی همه جانبه و مشورت با مشاوران حقوقی بیان شده است.

واکنش معاون اقتصادی پرسپولیس به شکایت النصر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینیور

      جناب یلوه لطفا لطفا لطفاً انقدر وعده ی دروغ برای هفته ی بعد رو ندید. الان ۵ماهه هر بارمصاحبه میکنید میگید ماه دیگه و هفته دیگه. باز موعد مقرر که میرسه خیلی وقیح و بی حیا دوباره همین مدت رو تمدید میکنید.لعنتیییی حداقل مدت مشخصی نگید.فقط اعلام کنید دارید تمام تلاشتون رو میکنید و پرداخت میکنید.

    • بدون نام

      وزیر پول برانکو رو میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج