جاباما
۱۰۶۲۶۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

الهلال مذاکره با السومه را تکذیب کرد

یک منبع نزدیک به مدیریت باشگاه الهلال عربستان سعودی مذاکره بین این باشگاه و عمر السومه ، مهاجم باشگاه الاهلی را تکذیب کرد.

ورزش سه: یک منبع نزدیک به مدیریت باشگاه الهلال عربستان سعودی مذاکره بین این باشگاه و عمر السومه ، مهاجم باشگاه الاهلی را تکذیب کرد.

خبرنگار سعودی ایناد الرشید در صفحه توئیتر خود فاش کرد که عمر السومه پ ممکن است باشگاه اهلی را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

الرشید گفت: " این اتفاق محتمل است که السومه در ژانویه آینده به عنوان بازیکن آزاد به الهلال منتقل شود. در ابتدای فصل جاری مذاکراتی بین الهلال و السومه انجام شده اما مبلغ بالای انتقال این بازیکن از سوی الاهلی مانع از آن شده است.

الهلال مذاکره با السومه را تکذیب کرد با این وجود منبع نزدیک به باشگاه الهلال به "ارم نیوز" گفته است " مدیریت الهلال علاقه زیادی به روابط خود با همه باشگاه ها دارد و با بازیکنی که هنوز قرارداد دارد مذاکره نمی کند."

او افزود:" اگر الهلال این کار را می خواست انجام بدهد با رومارینیو مهاجم فعلی الاتحاد که در تابستان گذشته با این باشگاه دچار اختلاف شده بود مذاکره می شد اما باشگاه الهلال روابط خود با الاتحاد را در اولویت قرار داد."

عمرالسومه اهل سوریه باشگاه الاهلی عربستان در سپتامبر گذشته پیامی به هواداران تیمش فرستاد و به آن ها اطمینان داد که به شرط برطرف شدن مشکلش در این باشگاه می ماند. السومه در گفت و گویی در برنامه " الدوری با ولید" هم دراین رابطه گفت:" من شرایط ویژه ای دارم و انشالله بهترین تصمیم را می گیرم. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج