۱۰۷۴۱۸۵
۲۲ نظر
۵۰۰۱
۲۲ نظر
۵۰۰۱
پ

زنوزی ثابت کرد همه چیز پول نیست

تیم فوتبال تراکتور با وجود اینکه به لحاظ مالی مشکلی ندارد، اما نتوانسته عملکرد موفقی در لیگ برتر داشته باشد.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال تراکتور با وجود اینکه به لحاظ مالی مشکلی ندارد، اما نتوانسته عملکرد موفقی در لیگ برتر داشته باشد.

تراکتور تبریز، تیمی که می‌توانست به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شود تبدیل به تیمی شده که می‌توان لقب پرحاشیه‌ترین تیم لیگ برتر را به آن اطلاق کرد؛ حاشیه‌هایی که مالک متمول این تیم پرهوادار بیشترین سهم را در آن داشته است. زنوزی با تصمیمات اشتباهش باعث شده تراکتور با وجود اینکه بیشترین هزینه‌ها را در بین تیم‌های ایرانی برای جذب بازیکن و مربی انجام داده نتواند قهرمان لیگ برتر شود.

تصمیمات اشتباه زنوزی در همه حوزه‌ها اعم از انتخاب مدیرعامل تا انتخاب سرمربی تیم دیده می‌شود. اینکه تراکتور در این چند سال بارها مدیرعامل خود را تغییر داده ارتباطی به دست‌های پشت پرده ندارد؛ اینکه سرمربیان متعددی برای تراکتور انتخاب می‌شوند و خیلی زود کنار گذاشته می‌شوند هم تنها یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آن انتخاب‌های اشتباه زنوزی بوده است.

پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال، کاملا قابل پیش‌بینی بود که تراکتور با منصوریان به جایی نمی‌رسد و در نهایت هم همین اتفاق افتاد. مشکل تراکتور پول نیست؛ مشکل این تیم تفکر اشتباهی است که زنوزی درگیر آن شده و آن هم تفکر توطئه علیه تراکتور است. زنوزی هر بار برای اشتباهات بی‌شمارش دنبال مقصر است و این مسئله باعث شده مشکلات اصلی تراکتور دیده نشود. دخالت بی حد و اندازه این مالک در امور فوتبالی و بها ندادن به مدیران عامل باشگاه بی‌تردید مهمترین عامل بی ثباتی تراکتور طی سالیان اخیر بوده و حتی جالب است که در آخرین اقدام عنوان مدیرعاملی باشگاه تراکتور حذف و عنوان معاون بخش ورزشی در این باشگاه ایجاد شده است!

پول، مشکل فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ مشکلی که حداقل در تیم تراکتور دیده نمی‌شود. تراکتور پول دارد؛ اما این پول به درستی هزینه نمی‌شود و مدیریت زنوزی باعث شده تراکتور به چنین وضعیتی دچار شود. در برنامه فوتبال برتر که هفته گذشته پخش شد منصوریان مهمان این برنامه بود و صحبت‌هایی در خصوص اتفاقات دوران حضورش در تیم تراکتور انجام داد. این صحبت‌ها با واکنش عجیب زنوزی روبرو شد. وی در اظهارنظری توهین‌آمیز و سخیف عنوان کرد که اگر اسم مجری برنامه را ببرد باید دهانش را آب بکشد. قطعا تحت هر شرایطی و حتی اگر حق با تراکتور هم باشد این اظهارنظر محکوم است. در این میان هواداران تراکتور باید مراقب باشند که تحت تاثیر این رفتارهای تفرقه‌انگیز قرار نگیرند و رفتار منطقی در خصوص آن داشته باشند. هر چند در فضای مجازی این اظهارنظر زنوزی را حتی هواداران تراکتور هم محکوم کردند.

ای کاش همان زمان که بحث واگذاری باشگاه تراکتور به زنوزی مطرح بود بررسی‌های بیشتری صورت می‌گرفت تا اینگونه با آبروی باشگاهی که سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد بازی نشود. زنوزی پول دارد اما قواعد مدیریت در فوتبال را نمی‌داند و جالب اینکه هیچ‌گاه خودش را مقصر ناکامی‌های تراکتور نمی‌داند. به نظر می‌رسد در فصل جاری هم تراکتور نتواند موفقیت خاصی به دست بیاورد و در نهایت این تیم با انبوهی از حواشی و جنجال‌های آبکی دست و پنجه نرم خواهد کرد. شاید با توجه به این مسئله در نهایت تصمیم گرفته شود که مالکیت تراکتور تغییر کند اما لطماتی که این تیم در دوره مالکیت زنوزی متحمل شد هرگز جبران نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا اگر یک حرف درست زده باشه در مورد مجری منفور هست. زنده باد عادل فردوسی پور

    • بدون نام

      به جای این حرفا برو از جا و کساییکه که پول گرفتی بپرس واکسن کرونا چی شد کشورهای همسایه دارن واکسیناسیون را انجام میدن وگرنه سلامتی نباشه تراکتور و پرسپولیس میخوایم چیکار

    • بدون نام

      لوک هارپر یا همون برودی لی مرد

    • بدون نام

      این ادم ادعای رهبری ایران هم یه روزی میکند چون پول بیت المال پول اکثر بانکها دراختیارش هست این ادم بی سواد یهویی اومده تو فوتبال دلسوز ترک زبان ومردم تبریز شده همه ترک‌زبانها به داشتن غیرت معروف هستن این آدم‌ دارد به اسم ترک بودن وترکها چه کارهایی که میکند آدم بزرگ حرف بزرگ میزند این آدم‌هرگز بزرگ‌ نخاهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پماد سوزش زنوزی رو مصرف کن عیبی یوخ

      • بدون نام

        پماد سوختگی زنوزی استفاده کن

    • بدون نام

      عالی بود.

    • eseee

      خبری داری تعیین تکلیف میکنی

    • بدون نام

      یه تسلیتی بگین درگذشت لوک هارپر رو

    • امیر

      نمی‌دونم نویسنده این متن کیست؟! اما همینقدر میدانم که وقتی شما میگویید از همان اول مشخص بود که این تیم با منصوریان به هیچ جا نمیرسد نباید دیگر از آقای زنوزی که یک مدیر غیر فوتبالی هستند انتظار داشت؟ آخر برادر من مگر نوع فوتبال یک تیم را میشود در ۵ هفته تعقیر داد.

    • بدون نام

      زنوزی جدایی طلبه!!!!

    • ایرانی

      کدوم اسکلی به سرمربیش تو هفته دوم لیگ التیماتوم میده؟
      بعد میگه وزیر چه کرد و نکرد
      حالا که نتیجه نمیگیره با ی پیروزی گفتن دل هوادارشو میبره که بیشتر تو دید باشه بتونه پول های بیت المال رو پس نده

    • بدون نام

      یاشاسین زنوزی

      یاشاسین تراکتور

      یاشاسین اذربایجان

    • بدون نام

      به کوری چشم همه تراکتور قطب اصلی فوتبال هست

    • بدون نام

      تازه به دوران رسیده

    • بدون نام

      این اقا دنبال فوتبال نیست فقط از فوتبال میخواد به اهداف کثیفش برسه

    • بدون نام

      خودت داری میبری و میدوزی
      اگر لیگ ما میلی نبود بله این اتفاقات نمی افتاد.

    • تبریزی

      تراکتور اول از همه مشکل فرهنگی داره. مالکش با عوام فریبی مردم رو سرکار گذاشته

      پاسخ ها

      • احسان

        نه داداش تراکتو خیلی هم خوبه وقتی یه مجری اومده تو صدا سیمای میلی هر غلطی میکنه و بابا مسعود یه تیم داره خوب بایدم تراکتور قهرمان نشه.

    • قرمز

      بهتره بگین سوراختور

    • بدون نام

      کلا مسخره ترین تبمه

    • بدون نام

      ازقضا ما ترکها کلا طرفدار آتا زنوزی هستیم. این زنوزی هس که از جیب خودش بخاطر دفاع از هویتمون خرج میکنه. ما ترکها تراختور رو نه فقط بخاطر فوتبال بلکه بخاطر هویت ترکمون میخواهیم. یاشاسین ترک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج