۱۰۹۹۷۳۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

حاج‌صفی در وضعیت زرد

هافک تراکتور رسما قراردادش را با این تیم فسخ کرد از سپاهان به عنوان مقصد بعدی او نام برده می‌شود.

روزنامه همشهری: هافبک تراکتور رسما قراردادش را با این تیم فسخ کرد از سپاهان به عنوان مقصد بعدی او نام برده می شود.

احسان حاج‌صفی سرانجام با راضی‌کردن مسئولان باشگاه تراکتور، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد تا به‌صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شود. او که یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور در تابستان۹۷ بود و همراه با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به این تیم تبریزی پیوست، پس از دوفصل‌ونیم حضور در تراکتور تصمیم به جدایی گرفت.

در یک‌سال گذشته بارها شایعه جدایی حاج‌صفی از تراکتور مطرح شد و این اواخر هم خبرهای رسیده از تبریز حاکی از آن بود که احسان تصمیم قطعی خودش را گرفته و دیگر تمایلی به ادامه همکاری با قرمزها ندارد. در اطلاعیه باشگاه تراکتور پس از قطعی‌شدن حاج‌صفی آمده است:‌ «به‌دنبال درخواست احسان حاج‌صفی مبنی بر جدایی از تراکتور و با وجود تلاش‌های مالک و مدیریت باشگاه جهت جلب رضایت این بازیکن و بنا بر تأکید و اصرار حاج‌صفی، باشگاه با جدایی او موافقت کرد.»

خود حاج‌صفی هم از طریق اینستاگرام به جدایی‌اش از تراکتور واکنش نشان داد و با انتشار پستی از هواداران تبریزی خداحافظی کرد. در پست حاج‌صفی آمده است: «بر خلاف میل باطنی در این برهه از زمان از شما و هم‌تیمی‌های عزیزم خداحافظی می‌کنم. ممنونم از شما که در سرما و گرما از تیم حمایت کردید، شما لایق بهترین‌ها هستید و همیشه به من لطف داشتید. خیلی دوستتان دارم و همیشه در قلب من هستید، هرگز خاطرات خوب با پُرشورها را فراموش نخواهم کرد.»

مقصد بعدی؟

از سپاهان به‌عنوان مقصد بعدی حاج‌صفی نام برده می‌شود؛ باشگاهی که احسان را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حاج‌صفی به‌دلیل شرایط زندگی شخصی‌اش احتمالا دوباره به اصفهان خواهد رفت و با سپاهان قرارداد می‌بندد تا این تیم را در ادامه بازی‌های لیگ برتر همراهی کند. در روزهای گذشته خبرهایی هم درخصوص تمایل جدی استقلال و گل‌گهر برای جذب حاج‌صفی مطرح شد ولی نزدیکان احسان می‌گویند که او تصمیم نهایی‌اش را برای حضور در سپاهان گرفته و احتمالا باشگاه اصفهانی امروز یا فردا به‌صورت رسمی از خرید جدیدش رونمایی خواهد کرد. یکی از بازیکنان تراکتور هم که رابطه‌ای نزدیک با حاج‌صفی دارد، درخصوص مقصد بعدی این بازیکن به همشهری می‌گوید: «من با احسان صحبت کردم و او گفت که قرار است به سپاهان برود. حاج‌صفی با سپاهان به توافق رسیده و از چند‌ماه قبل دوست داشت به اصفهان برگردد.»

رکوردشکنی

بازگشت حاج‌صفی به سپاهان، محرم نویدکیا را هم از خرید یک هافبک دفاعی منصرف خواهد کرد، چراکه احسان توانایی بازی در این پست را هم دارد. بدون شک این یک خرید مهم برای سپاهان و نویدکیا خواهد بود، سپاهان که خودش را به‌عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی مطرح کرده، با جذب حاج‌صفی قدرت فنی بیشتری پیدا خواهد کرد. از اصفهان هم خبر می‌رسد که حاج‌صفی با حضور در سپاهان رکورد مبلغ قرارداد را هم خواهد شکست و تبدیل به گران‌ترین بازیکن این تیم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انگار 24سالشه سال‌های آخر فوتبالش هست اگر خوبه چرا حال روز تراکتور اون بود.یکی می‌برند به عرش بدون اینکه در اون حد باشد مگر اراک تراکتور رو نزد؟

    • بدون نام

      بر خلاف میل باطنی در این برهه از زمان از شما و هم‌تیمی‌های عزیزم خداحافظی می‌کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج