۱۱۳۵۳۹۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اقبالی: استقلال پیشرفت کرده‌است

پیشکسوت باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: استقلال از جمله تیم‌هایی است که در اواخر لیگ امسال عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد اما مهاجمان این تیم نباید فرصت‌هایی را که به دست می‌آورند، به راحتی از دست بدهند.

ایرنا: مسعود اقبالی تصریح کرد: در لیگ امسال چند تیم هستند که در انتهای لیگ عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته‌اند که استقلال نیز از جمله این تیم هاست، به نظر می رسد بازیکنان درک بهتری از یکدیگر پیدا کرده‌اند و در چیدمان داخل زمین آگاهی بهتری دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال با تمرکز بازی کرده و هوشمندانه به توپ ضربه می‌زنند، در ضربات ایستگاهی آرایش خوبی پیدا می کنند و در کل شرایط خوبی دارند اما آنچه مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد به ضربات آخر مهاجمان باز می‌گردد که نباید به راحتی موقعیت های به دست آمده را هدر بدهند زیرا همین مساله می تواند برای استقلال مشکل ایجاد کند.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: متاسفانه استقلالدر بازی مقابل تراکتور، یک گل بد خورد که این مساله در فوتبال غیرحرفه ای چندان عجیب نیست اما تفاوت فوتبال حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در بازی‌های یورو می‌بینید که این اشتباه ها در آن سطح از فوتبال دیده نمی شود و این تفاوت دو سطح فوتبال حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای است.

اقبالی گفت: در این بازی تراکتور خیلی بد بازی کرد و به نوعی از هم گسسته بود؛ برای تیمی مانند استقلال که از بازیکنان تکنیکی بهره می برد، فرصتی خوب بود و در نهایت دیدیم شاگردان فرهاد مجیدی به یک پیروزی دیگر دست یافتند. امیدوارم در ادامه راه استقلال بازهم به همین روند ادامه داده و دل هواداران را شاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج