adexo3
۱۱۴۵۳۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیام خداحافظی روملو لوکاکو برای هواداران اینتر

ستاره بلژیکی جدید چلسی امروز با انتشار متنی در اینستاگرام از هواداران اینتر خداحافظی کرد.

ورزش سه: چند روز پیش روملو لوکاکو با انتقالی ۱۱۷ میلیون یورویی از اینتر میلان به استمفوردبریج بازگشت. چلسی که فصل پیش قهرمان اروپا شده است، با افزایش شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاه و به خدمت گرفتن مهاجم بلژیکی، سعی دارد شانس خود برای قهرمانی در این فصل را افزایش دهد.

لوکاکو قرار است بار دیگر پیراهن شماره ۱۸ آبی ها را بر تن کند و وب سایت رسمی لیگ برتر نشان می دهد که او شماره ای را که اولیویه ژیرو قبل از جدایی از چلسی و پیوستن به میلان، در فصل پیش بر تن می کرد، خواهد پوشید.

پیام خداحافظی روملو لوکاکو برای هواداران اینتر

روملو لوکاکو با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام و خطاب به هواداران اینتر نوشت: «هواداران عزیز اینتر متشکرم. ممنونم که من را به عنوان یکی از خودتان دوست دارید. ممنونم که باعث شدید من و خانواده‌ام احساس کنیم در خانه هستیم. از حمایت بی‌قید و شرط و عشق هر روزتان به من تشکر می‌کنم. ممنون که فصل پیش حتی بیشتر از فصل اول به من انگیزه دادید».

در ادامه پیام این مهاجم بلژیکی آمده است: «زمانی که به اینتر ملحق شدم، خیلی زود احساس کردم که می‌توانم کارهای خوبی برای این باشگاه انجام دهم. عشق و استقبالی که در فرودگاه مالپنسا از سوی شما دریافت کردم، آغاز یک داستان زیبا بود. تصمیم گرفتم هر بار که پیراهن اینتر را به تن می‌کنم، شما را ناامید نکنم. من هر روز، در هر تمرین و به ویژه در بازی‌ها صد درصد توانم را برای شاد کردن شما به نمایش گذاشتم. فصل اول با وجود سختی‌هایش به پایان رسید، اما شما به من قدرت دادید تا ادامه دهم و ما این کار را به صورت تیمی انجام دادیم، به همین دلیل قهرمان شدیم.

امیدوارم تصمیم من را برای رفتن به چلسی درک کنید. این شانسی مادام‌العمر برای من است و فکر می‌کنم در این مقطع از دوران حرفه‌ای‌ام، این فرصتی است که همیشه آرزویش را داشتم. یک چیز مسلم است و آن اینکه من برای همیشه یک اینتری خواهم ماند چون بدون شما من آن مرد و بازیکن امروز نبودم. بنابراین از صمیم قلب از شما متشکرم. دوست‌تان دارم. خیلی ممنونم. همیشه، زنده باد اینتر!».

لوکاکو که تابستان 2019 از منچستریونایتد جدا و به اینتر پیوست، در این تیم ایتالیایی فوق‌العاده ظاهر شده و 64 گل برای نراتزوری به ثمر رساند. او فصل اخیر با به ثمر رساندن 24 گل در 36 بازی سری A نقش بسزایی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از 11 سال داشت و در نهایت هم به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل سری A معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج