۱۱۴۷۰۰۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

صعود یاران نادری به صدر جدول لیگ ترکیه

شاگردان مصطفی دنیزلی با کسب دومین خود در فصل جدید به صدر جدول صعود کردند.

ورزش سه: شاگردان مصطفی دنیزلی با کسب دومین خود در فصل جدید به صدر جدول صعود کردند.

صعود یاران نادری به صدر جدول لیگ ترکیه

تیم آلتای بعد از کسب پیروزی سه بر صفر مقابل کایسری اسپور در هفته اول سوپر لیگ ترکیه، امشب در هفته دوم مقابل آلانیا اسپور قرار گرفت؛ تیمی که در هفته اول با یک گل از سد باشاک شهیر گذشته بود.

محمد نادری، مدافع ایرانی تیم آلتای که پس از پایان فصل به کار خود در استقلال خاتمه داده و با حضور در ترکیه، شاگرد مصطفی دنیزلی شد، مثل بازی هفته اول در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.

نادری در بازی هفته اول مقابل آلانیا یکی از بهترین های تیمش بود و به واسطه عملکرد خوبی که داشت یکی از 10 بازیکن آسیایی برتری بود که سایت AFC در نظرسنجی خود از کاربرانش خواسته بود از میان آنها، لژیونر هفته قاره سبز را انتخاب کنند.

مدافع ایرانی تیم آلتای در بازی امشب مقابل آلانیا اسپور 90 دقیقه در زمین حضور داشت و دنیزلی تا پایان بازی او را در زمین نگه داشت. یاران نادری با گلهای تیام(دقیقه 27) و رودریگز(دقیقه 32) نیمه اول را با پیروزی دو بر صفر به پایان رساندند. آنها در چهارمین دقیقه از نیمه دوم توسط پینارس گل سوم را هم زدند. در دقیقه 67 فارمارا یکی از گل ها را برای آلانیا جبران کرد اما در حالی که تنها 5 دقیقه به پایان بازی مانده بود احمد یاسر چهارمین گل را هم برای آلتای به ثمر رساند تا این تیم با حساب چهار بر یک حریف خود را شکست دهد.

4 دقیقه پیش از به ثمر رسیدن گل اول تیم آلتای، کارکا از آلانیا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد؛ البته او تنها اخراجی این بازی نبود و هم تیمی اش فامارا تنها 10 دقیقه بعد از باز کردن دروازه حریف با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

شاگردان مصطفی دنیزلی با کسب این پیروزی 6 امتیازی شدند و با تفاضل گل مثبت 6 به صدر جدول رده بندی سوپر لیگ ترکیه صعود کردند. آنها با زدن 7 گل در 2 بازی بهترین خط حمله این فصل نیز به شمار می روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج