جاباما
۱۱۵۶۹۲۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بارسلونا این فصل بهتر از بارسلونای با مسی!

اوضاع بارسلونا در این فصل آنچنان که تصور می شود فاجعه بار و بد نیست.

خبرورزشی: بارسلونا برد خوبی مقابل لوانته به دست آورد تا دست کم به طور موقت هم که شده فضای پرهیاهو و منفی که علیه این تیم ایجاد شده بود، تا حدی متوقف شود.

کاتالان ها در این بازی با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسیدند و بازی خوبی نیز ارائه دادند. بازگشت انسو فاتی به میدان بعد از مدتها و گلزنی او در بدو ورود نیز خبر خوش دیگری برای بارسایی ها بود.

اما نکته جالب این است که با وجود تمام انتقادهایی از تیم فعلی بارسلونا بدون لیونل مسی می شود، شاگردان رونالد کومان در این فصل شروع بهتری نسبت به فصل گذشته لالیگا داشته اند، یعنی نسبت به زمانی که مسی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می بست.

بارسلونا از شش بازی ابتدایی خود تا اینجا ۱۲ امتیاز به دست آورده است، در حالی که در فصل ۲۱-۲۰۲۰ آنها بعد از این تعداد بازی، فقط هشت امتیاز داشتند.

حتی از نظر تعداد گلهای زده نیز اوضاع بارسا نسبت به فصل قبل در همین مقطع بهتر است. آنها فصل قبل ۱۰ گل تا هفته ششم زده بودند اما حالا ۱۱ گل زده اند.

تنها آمار منفی نسبت به سال قبل بارسلونا، به آمار دفاعی این تیم مربوط می شود جایی که تیم کومان با دریافت ۶ گل در این فصل، یک گل بیشتر از آمار فصل قبل تا همین هفته دریافت کرده است.

این آمار نشان می دهد که اوضاع بارسلونا آنچنان که به نظر می رسد بد نیست. البته بارسلونا در فصل قبل ناگهان در مطعی اوج گرفت و مسی نیز ۳۸ گل برای این تیم در همه رقابتها به ثمر رساند که ۳۰ گل آن در لیگ بود. هر چند که در نهایت این تیم قهرمانی در لیگ را از دست داد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز ناکام بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یال قبل مسی تنهابودو بارسا پکیده حالا چند بازیکن کلیدی گرفته اوضاع بهتر شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج