۱۱۸۸۶۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اینسینیه به رکورد مارادونا در ناپولی رسید

لورنزو اینسینیه با گلزنی برابر سالرنتینا به رکورد گلزنی دیگو مارادونا در این تیم رسید.

ایسنا: به نقل از استار، ناپولی در دیدار خانگی بیست و سومین هفته مسابقات لیگ فوتبال ایتالیا موفق شد سالرنیتانا را شکست دهد. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ به پایان رسید. خوان (دقیقه ۱۷)، دریس مرتنز (۴۵+۳، پنالتی)، امیر رحمانی (۴۷) و لورنزو اینسینیه (۵۳) گل های ناپولی را به ثمر رساندند.

اینسینیه صد و پانزدهمین گل خود را برای ناپولی به ثمر رساند و با دیگو مارادونای آرژانتینی برابری کرد. تنها مارک همشیک ​​اسلواک (۱۲۱) و دریس مرتنس بلژیکی (۱۴۵) گل های بیشتری برای ناپولی به ثمر رساندند.

پیش از این مشخص شده بود که اینسینیه ۳۰ ساله قراردادی ۴ ساله با باشگاه تورنتو کانادا امضا کرده است. این فوتبالیست در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ زمانی که قراردادش با ناپولی به پایان می رسد راهی کانادا خواهد شد. اینسینیه ۴۱۷ بازی برای این باشگاه انجام داد و با ناپولی دو کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ را فتح کرد و در تابستان ۲۰۲۱ به همراه تیم ملی ایتالیا قهرمان اروپا شد. «گازتا دلو اسپورت» نوشت که رئیس باشگاه دسته اول ایتالیا پیشنهاد تمدید قرارداد را به اینسینیه نداده است. برای این بازیکن ۳۰ ساله ، پیشنهاد ناپل از نظر مالی خیلی کم است.

مارادونا از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱ برای ناپولی بازی کرد. به عنوان بخشی از این باشگاه ایتالیایی، او ۲۵۷ بازی انجام داد، دو بار قهرمان ایتالیا شد و سوپر جام ایتالیا و همچنین جام یوفا را نیز کسب کرد.

ناپولی سومین برد متوالی خود در لیگ را کسب کرده و با ۴۹ امتیاز از ۲۳ بازی در رده دوم جدول قرار دارد. سالرنیتانا با ۱۰ امتیاز از ۲۲ بازی در رده بیستم جدول قرار دارد. در بازی بعدی، ناپولی با ونیز دیدار می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج