اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۲۱۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رقم دریافتی ملی‌پوشان بابت جایزه جام‌جهانی

بازیکنان تیم ملی بابت صعود به جام جهانی چقدر پاداش دریافت خواهند کرد؟ در ادامه خواهید خواند.

فوتبالی: جدا از پاداشی که فدراسیون فوتبال برای هر برد به ملی‌پوشان پرداخت می‌کند، قطعا رسیدن به جام جهانی هم باعث خواهد شد که فدراسیون، پاداش ویژه‌ای برای اسکوچیچ و شاگردانش در نظر بگیرد( پاداشی که البته معلوم نیست چه زمانی به حساب ملی‌پوشان واریز خواهد شد)

جدا از این پاداش، قطعا دولت هم بابت موفقیت تیم ملی، پاداش ویژه‌ای برای آنها در نظر خواهد گرفت. این موضوعی است که هم وزیر ورزش هم معاون اول ابراهیم رئیسی، در صحبتهایشان بعد از بازی با عراق به آن اشاره کردند و گفتند این پاداش در سریعترین زمان ممکن به حساب ملی‌پوشان واریز خواهد شد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که سهم هر کدام از بازیکنان تیم ملی از پاداش دولت، ۶۵۰ میلیون تومان خواهد بود ضمن آنکه در بین کادر اجرایی تیم ملی هم این پاداش به کسانی خواهد رسید که اسکوچیچ نامشان را به فدراسیون داده باشد و طبیعتا آنهایی که سهمی از این پاداش به این اندازه نداشته باشند، قطعا دل خوشی از این اتفاق نخواهند داشت.

البته دیگر اعضای کادر تیم ملی در بخش های مختلف ارقام مختلفی را به عنوان پاداش خواهند گرفت که عدد آنها را معمولا رییس فدراسیون به همراه سرپرست تعیین می کند. در روزهای گذشته چندین سایت و خبرگزاری از برخی نارضایتی ها در توزیع پاداش به کادر تیم ملی خبر داده بودند که هنوز فدراسیون فوتبال درباره این موضوع شفاف‌سازی لازم را انجام نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج