اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۵۰۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

با کی‌روش می‌توانیم در جام ملت‌ها موفق شویم

ماهینی: پرسپولیس را با پول عوض نمی‌کنم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرزو داشتم کریمی را از نزدیک ببینم و حالا خوشحالم که خدا قسمت کرد که من در کنار او بازی هم کنم.

تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرزو داشتم کریمی را از نزدیک ببینم و حالا خوشحالم که خدا قسمت کرد که من در کنار او بازی هم کنم.

حسین ماهینی در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس، جدایی ستاره‌های این تیم در فصل نقل و انتقالات، خداحافظی علی کریمی از فوتبال و ... صحبت کرد.

ظاهراً فشار تمرینات پرسپولیس برای آغاز فصل جدید تمام شد؟

بله، واقعاً در این مدت تمرینات سنگینی را انجام دادیم. اردوی ترکیه هم کمک کرد تا به شرایط ایده‌آل برسیم و حالا همه منتظر شروع فصل هستیم.

پرسپولیس نسبت به فصل گذشته چه تغییری داشته؟

فکر می‌کنم نسبت به فصل گذشته بهتر شدیم. درست است که چند بازیکن تأثیرگذار از پرسپولیس جدا شدند اما به جای آنها بازیکنان جوان خوبی به تیم اضافه شدند.

جدایی حسینی و خلعتبری در روند پرسپولیس تأثیر منفی نمی‌گذارد؟

بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند همگی از بزرگان فوتبال ایران هستند اما ما همین الان هم بازیکنان بزرگی در تیم‌مان داریم. همه دوست داشتند سید جلال یا خلعتبری در پرسپولیس بمانند اما آنها دوست داشتند به تیم دیگری بروند، من هم برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

می‌گویند جدایی حسینی و خلعتبری خیلی قبل از این‌ها مسجل شده بود؟

من در جریان این مسائل نیستم و فقط می‌دانم که آنها تصمیم خودشان را گرفتند.

ماهینی: پرسپولیس را با پول عوض نمی‌کنم

چرا حدادی‌فر به پرسپولیس نیامد؟

من در اتریش و برزیل با حدادی‌فر صحبت‌ کرده بودم تا به پرسپولیس بیاید، خودش هم دوست داشت این اتفاق بیفتد ولی قاسم در اصفهان شرایط خاصی دارد. چون خانواده‌اش در اصفهان هستند نمی‌تواند به تهران بیاید.

در این چند روز رحیمی و سیاسی بارها اعلام کردند که در فصل جدید به هیچ بازیکنی بیشتر از ۹۵۰ میلیون پول ندادند، قرارداد تو با پرسپولیس چقدر بود؟

نمی‌توانم رقم قراردادم را بگویم اما فقط می‌گویم من برای پول به پرسپولیس نیامدم. همین الان هم ۷۰ درصد از طلب فصل قبلم مانده که باشگاه قول داده تا پیش از آغاز فصل پرداخت کند.

تو، هم تخفیف خوبی به پرسپولیس دادی و هم می‌گویی برای پول به این تیم نیامدی، فکر می‌کردیم نسل اینطور بازیکنان منقرض شده...

هم خودم و هم کل خانواده‌ام پرسپولیسی هستند، من عاشق پرسپولیس هستم و پیراهن این تیم را با پول عوض نمی‌کنم، اگر کاری کردم یا در مورد مسائل مالی مصاحبه نمی‌کنم به خاطر پرسپولیس است.

قرار است این فصل با محمدرضا خانزاده در سمت راست دفاع رقابت کنی؟

من رقابت کردن را دوست دارم و فقط به فکر تمرین هستم، آقای دایی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی و در چه پستی بازی کند.

ماهینی: پرسپولیس را با پول عوض نمی‌کنم

در مورد خداحافظی علی کریمی چه صحبتی داری؟

یک سال در پرسپولیس و دو سال در تیم ملی با کریمی همبازی بودم، او نیازی به تعریف من ندارد. فکر می‌کنم کریمی می‌توانست یکی، دو سال دیگر بازی کند. من روزی آرزو داشتم کریمی را از نزدیک ببینم و حالا خوشحالم که قسمت شد در کنار او بازی کنم. بازی در کنار کریمی افتخار بزرگی است که نصیب من شد.

این روز‌ها بحث تمدید قرارداد کی‌روش مطرح است.

کی‌روش مربی بزرگی است که تأثیر فراوانی در فوتبال ایران داشته است. در این مدت زمان تا شروع جام ملت‌های آسیا هیچ مربی خارجی نمی‌تواند جایگزین کی‌روش شود. با کی‌روش می‌توانیم در جام ملت‌ها موفق شویم.

ولی تو در جام جهانی بازی نکردی؟

بازی نکرده باشم دلیل نمی‌شود که حرف حق را نزنم. نیمکت نشینی در جام جهانی هم افتخار بزرگی است که نصیب من شد، اصلاً نیمکت نشینی در جام جهانی بزرگترین افتخار فوتبالی من است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج