adexo3
۱۳۷۰۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هیدینک: احمقانه امتیاز از دست دادیم

سرمربی تیم ملی هلند نمایش ضعیف مردانش را در خانه جمهوری چک که منجر به ثبت اولین شکست آنها در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ شد، احمقانه توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: دومین بازی تیم ملی هلند در دومین دوره مربیگری گاس هیدینک در این تیم نیز با ثبت شکست برای این مربی هلندی باتجربه همراه بود. لاله‌های نارنجی که هفته پیش در بازی دوستانه‌ خود در خانه ایتالیا ۲ بر صفر باختند، شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی‌شان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ نیز در خانه جمهوری چک با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند تا شروع ناامیدکننده هیدینک همچنان ادامه داشته باشد.

گاس هیدینک که از عملکرد بازیکنان خود در اولین دیدار رسمی‌شان پس از کسب عنوان سومی جام جهانی ۲۰۱۴ اصلاً راضی به نظر نمی‌رسید، به شبکه NOS هلند گفت: واقعاً عصبانی‌ام. باختن بازی در آخرین ثانیه‌های نیمه دوم معنایی ندارد و هرگز نباید رخ دهد. ما می‌توانستیم تساوی یک بر یک را حفظ کنیم و با یک امتیاز چک را ترک کنیم اما به شیوه‌ای احمقانه این یک امتیاز را هم از دست دادیم. حتی الان که در حال صحبت و مرور اتفاقی که در بازی رخ داد هستم، دیوانه‌وار عصبانی می‌شوم.

هیدینک ادامه داد: زمانی که دقیق‌تر به وضعیت تیم نگاه می‌کنم، وضعیتی که قرار گرفتن در آن برایم واقعاً سخت است، می‌بینم که در حال حاضر ممفیس دپای بهترین بازیکن ما بود. این برای آینده اتفاق خوبی است، نه چیزی بیشتر از این.

سرمربی هلندی‌ها تنها عضو این تیم نبود که از نمایش لاله‌ها خونش به جوش آمد. وسلی اسنایدر، هافبک هجومی تیم هم قبول داشت که عملکرد هم‌تیمی‌هایش فاجعه‌آمیز بوده است و آنها باید از شروع کار خود شرمنده باشند.

اسنایدر گفت: من واقعاً‌ عصبانی‌ام. باید در آینده نگاهی به خودمان بیندازیم. مشکل سرمربی یا سیستم بازی نیست. مشکل بازیکنان و کم‌کاری آنهاست. ما دیگر نمی‌توانیم به کارهایی که در جام جهانی انجام دادیم دلخوش باشیم چون بی‌فایده‌ است. وقتی شما در خانه جمهوری چک بازی می‌کنید، باید بجنگید. در اینکه غیبت آرین روبن در بازی ما تأثیرگذار بوده است شکی نیست اما حتی بدون او هم ما باید این بازی را می‌بردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج