۱۷۴۷۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: در زمینی سخت پیروز شدیم

سرمربی اتلتیکو مادرید تاکید کرد تیمش در زمینی به پیروزی رسیده که بازی کردن در آن بسیار سخت بوده است.

خبرگزاری ایسنا: اتلتیکو مادرید در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا با نتیجه سه بر یک در خانه ایبار به برتری رسید.

در این دیدار آنتونی گریزمان در دقیقه هفت و ماریو مانژوکیچ در دقیقه های ۲۳ و ۲۵ برای اتلتیکو گلزنی کردند. تنها گل ایبار را هم فدریکو پیوواکاری در دقیقه ۸۹ زد. با این نتیجه، اتلتیکو ۴۷ امتیازی شد تا هم امتیاز با بارسلونا که در رده دوم است، در رتبه سوم قرار بگیرد. ایبار هم با ۲۷ امتیاز در جدول رده بندی در رتبه هشتم است.

دیگو سیمئونه پس از این دیدار در نشست خبری گفت: از ابتدای دیدار خیلی خوب بودیم. می خواستیم از سمتی که گریزمان در زمین بود، روی دروازه حریف حمله کنیم. زمین مسابقه هم کیفیت نامطلوبی داشت و توپ روی آن حرکت نمی کرد. دروازه بان ما هم توپ های خوبی را دفع کرد. اینجا زمین سختی است و بازی در آن آسان نیست ولی ما می دانستیم از این دیدار چه می خواهیم و برنامه هایمان خیلی خوب جواب دادند. در این زمین، بیشتر حواستان باید به توپ باشد. از بازی کانی، ماریو سوارز و خیمنز هم که نمایش مطلوبی نداشتند هم راضی هستم. در این دیدار پیروز شدیم چون تیم بهتر بودیم و در دیدارهای قبلی، از جمله در رویارویی با بارسلونا، تیم بهتر موفق شد ما را شکست دهد. ما برای ایبار هم احترام زیادی قائل بودیم. آنها بازیکنان خوبی دارند و فوتبال را خیلی سریع بازی می کنند.

سیمئونه افزود: فکر می کنم گریزمان خیلی خوب در تیم جا افتاده است. البته ناعادلانه است اگر بخواهیم کارهایی که او به غیر از گلزنی در تیم انجام داده را نادیده بگیریم. بر این باور هستم اگر بازیکنی با استعداد است، علاوه بر آن باید تلاش زیادی هم به کار گیرد تا بتواند یکی از بهترین ها باشد. در این دیدار از ماریو مانژوکیچ استفاده کردم و به فرناندو تورس استراحت دادم. ماریو یکی از بهترین بازی هایش را برای اتلتیکو انجام داد. او توانایی های، مهارت در گلزنی و تاثیر خود در این دیدار را به نمایش گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج