جاباما
۱۸۲۴۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: از اینکه باخته‌ایم، خوشحالم!

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از شکست خارج از خانه تیمش برابر بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا گفت: این شکست می‌توانست از این سنگین‌تر باشد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از شکست خارج از خانه تیمش برابر بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا گفت: این شکست می‌توانست از این سنگین‌تر باشد.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در آخرین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایرلورکوزن با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد، اعتراف کرد که خوشحال است تیمش با یک گل باخته است و اینکه امکان داشت این شکست سنگین‌تر از این باشد.

سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها که در این بازی تیمش از دقیقه ۷۶ با اخراج تیاگو ۱۰ نفره بازی می‌کرد، در پایان این بازی گفت: وضعیت می‌توانست از این بدتر باشد. بازی عجیبی بود. فکر نمی‌کنم که هیچ از تیم‌ها موقعیت‌های فراوانی خلق کرده باشند. ما نتوانستیم فشار بایرلورکوزن را تحمل کنیم و این تیم در تصاحب توپ‌های دوم موفق‌تر عمل کرد.

سیمئونه افزود: تصور می‌کردم که تورس موقعیتی مانند آنچه که در این بازی به دست آورد، داشته باشد، او گل هم زد که البته مردود اعلام شد اما من نفهمیدم که چه کسی آن گل را مردود اعلام کرد، داور چهارم، پنجم یا سوم؟ با توجه به ۲ موقعیتی که در نیمه اول داشتیم و یک گل‌مان مردود اعلام شد، من از اینکه یک بر صفر باخته‌ایم، خوشحالم.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو خاطرنشان کرد: این احساس را دارم که ما هنوز برای جبران این شکست در خانه شانس داریم چون اگر تیمی دیگر بود شاید فشار بیشتری به ما می‌آورد.

با وجود سبک خشن بازی بایرلوزکوزن که موجب آسیب‌دیدگی ۲ بازیکن اتلتیکومادرید، سی‌کیه‌را و سائول نیگوئیس شد، سیمئونه حاضر نشد که از این تیم انتقاد کند. او ابراز اطمینان کرد که حتی در صورت نرسیدن ۲ بازیکن مصدومش به بازی برگشت، تیم او می‌تواند باخت بازی رفت را جبران کند.

وی عنوان کرد: لورکوزن تیم جنگنده‌ای است. ما بازی برابر تیم‌هایی که به این سبک بازی می‌کنند را دوست داریم. مشکلی نیست. خوسه خیمنس و ماریو سوارز را داریم که می‌توانند جای آنها را پر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج