adexo3
۲۵۲۱۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سپاهان و فصلی متفاوت از گذشته

حسین فرکی با شرایطی متفاوت به سپاهان آمد، در روزهایی که فرکی استراحت می‌کرد و شاید منتظر اتفاقات خاصی در فوتبال بود، مسوولان سپاهان با اخراج مسالمت‌آمیز کرانچار (!) نیمکت سپاهان را در اختیار سرمربی قهرمان فصل سیزدهم گذاشتند.

ایران ورزشی: حسین فرکی با شرایطی متفاوت به سپاهان آمد، در روزهایی که فرکی استراحت می‌کرد و شاید منتظر اتفاقات خاصی در فوتبال بود، مسوولان سپاهان با اخراج مسالمت‌آمیز کرانچار (!) نیمکت سپاهان را در اختیار سرمربی قهرمان فصل سیزدهم گذاشتند. نتایج سپاهان تا روزی که فرکی روی نیمکت نشست، خوب نبود اما انتخاب فرکی و اخراج کرانچار انجام شد تا آنها روی سرمربی که نتایجش روز به روز بدتر می‌شد، ریسک نکنند و مربی فصل آینده‌شان را نیز در اختیار داشته باشند.

سپاهانی‌ها به هدف اولشان رسیدند و انتخاب فرکی در نهایت به قهرمانی سپاهانی‌ها در لیگ چهاردهم ختم شد و جایگزین کرانچار با حوصله و صبر این تیم اصفهانی را به هدف اولشان رساند و شاید چیزی فراتر از آن هم از فرکی انتظار نداشتند. سپاهانی‌ها فرکی را برای نیم‌فصل نیاورده بودند، برای همین خیلی زود قرارداد لیگ پانزدهم و هدایت سپاهان توسط فرکی نیز بسته شد.

در حالی برنامه‌ریزی‌های سپاهانی‌ها خیلی خوب پیش می‌رفت که به نظر می‌رسید، نتایج این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ پانزدهم نیز همه چیز را تکمیل کرده است و هیچ مشکلی وجود ندارد اما واقعیت درونی سپاهان چیز دیگری بود. این تیم اصفهانی برای اولین بار خود را برای تجربه‌ای باورنکردنی آماده می‌کرد و شاید کسی نمی‌توانست باور کند که سپاهان در لیگ پانزدهم با وجود قهرمانی در لیگ چهاردهم و حفظ کامل تیم و سرمربی قهرمان، گرفتار مشکلاتی شود که به نظر می‌رسد باز هم تغییراتی را در این تیم به وجود بیاورد.

استارت حاشیه‌ها با پریرا و پادوانی

جالب بود، سپاهانی‌ها با اطمینان از جذب لئوناردو پادوانی، یکی از بهترین مدافعان لیگ، علی احمدی مدافع قدیمی خودشان را کنار گذاشتند و از طرف دیگر با ادامه همکاری با لوسیانو پریرا هم نیاز به جذب مهاجم ندیدند اما بعد از گذشت سه هفته از لیگ برتر و در حالی که مصدومیت عامل بازی نکردن این دو بازیکن عنوان می‌شد، مشخص شد که با توجه به اشتباه یا خطای سهوی(!) که توسط برخی مسوولان سپاهان صورت گرفته، این دو بازیکن مجوز بازی برای سپاهان را نداشته و کارت برای آنها صادر نشده است.

محرومیت این دو بازیکن اولین حاشیه‌ها را برای سپاهانی‌ها رقم زد.

وقتی سپاهان هم در دادن پول کم می‌آورد!

باور کردنش سخت است اما انگار این بار دیگر سپاهان نیز کم آورده است، با وجود گذشت چند ماه از شروع بازی‌های لیگ، سپاهان هنوز پول پیش پرداخت قرارداد بازیکنان را پرداخت نکرده و با وجود اینکه بازیکنان اعتماد زیادی به باشگاه دارند اما همین مساله باعث ناراحتی جدی بازیکنان شده و حسابی آنها را کلافه کرده است. هر چند اکثر تیم‌های لیگ برتر گرفتار مسائل و مشکلات مالی هستند اما این تجربه برای سپاهان تازه است و البته کمی باورنکردنی.

لیدرهای خطی راضی نیستند

شکی در عملکرد خوب حسین فرکی از نظر فنی و اخلاقی وجود ندارد، سپاهان بعد از دو سه فصل ناکامی و جا ماندن از رقبا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و البته از دست دادن جام‌های قهرمانی، دوباره با فرکی، مقتدرانه به جمع مدعیان اضافه شد و توانست هم قهرمان لیگ شود و هم دوباره به آسیا برگردد اما با همه این احوال به نظر می‌رسد، رضایت و خشنودی زیادی از این سرمربی در بین برخی لیدرهای سپاهان که منافع خود را با حضور فرکی در خطر دیده‌اند وجود ندارد و همین موضوع باعث شده تا فرکی در طول هفته‌های گذشته بارها برای جدا شدن از سپاهان اعلام آمادگی کند.

محرم؛ بزرگترین حاشیه سپاهان

این دیگر از آن اتفاقاتی بود که شاید هیچ کس فکر نمی‌کرد، در فصلی که احساس می‌شد، سپاهانی‌ها بهترین فصل را داشته باشند، رخ دهد. محرم نویدکیا هم شرایط خوبی مثل سپاهان برای لیگ پانزدهم داشت، این بازیکن که معمولا در سال‌های گذشته، اغلب تمرینات تیم را از دست می‌داد و در نهایت در چند بازی ظاهر می‌شد، امسال توانست اکثر بازی‌های پایان فصل چهاردهم سپاهان را به میدان برود و واقعا یکی از عوامل قهرمانی سپاهان بود و با روحیه و آمادگی خوبی در تمرینات پیش از فصل، که حداقل در چند سال اخیر سابقه نداشت، حاضر شد و پا به پای بازیکنان دیگر تمرین کرد اما در کمال ناباوری این بازیکن و البته کاپیتان سپاهان خیلی زود تمرینات را ترک کرد تا حالا بعد از گذشت چند ماه هنوز هم سپاهان بدون او به کارش ادامه دهد. محرم را باید امسال بزرگترین حاشیه برای سپاهان نامید. چرا که سکوت این بازیکن در مورد عوامل قهرش، باعث شده تا هواداران و رسانه‌ها، عوامل متعددی از قبیل اختلاف با کادرفنی، فروش زمین باشگاه سپاهان و... را دلیل جدایی او از سپاهان اعلام کنند و همین موضوع نارضایتی‌هایی را به بار آورده است.

اصفهانی‌ها و روزهای باقیمانده از لیگ

هنوز به نیمه فصل اول مسابقات لیگ برتر نرسیدیم و مدت زیادی از لیگ پانزدهم نگذشته است. سپاهان در طول این هفته‌ها، شاید روزهای خوبی را سپری کرد و نتایج خوبی گرفت اما روزهای باقیمانده برای سپاهان سخت خواهد بود. البته ممکن است که این روزها خیلی زود برای سپاهان تمام شود اما با این حال سپاهان فصل متفاوتی را تجربه خواهد کرد و شاید کمی از شرایط سایر باشگاه‌ها در طول سال‌های گذشته، امسال در سپاهان خودنمایی کند و این تیم را به چالش و شرایط سایر تیم‌های دیگر در فصل‌های گذشته بکشاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج