adexo3
۲۵۳۵۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولتیماتوم فرکی به شاگردانش

با شرایطی که برای سپاهان در لیگ پانزدهم رخ داده، باید گفت که بزرگترین معضل این تیم اصفهانی در حال حاضر کمبود بازیکن است.

ایران ورزشی: با شرایطی که برای سپاهان در لیگ پانزدهم رخ داده، باید گفت که بزرگترین معضل این تیم اصفهانی در حال حاضر کمبود بازیکن است و با وجود اینکه این تیم ستاره‌هایی را در ترکیب خود دارد و البته بازیکنان خوبی هم روی نیمکت سپاهان نشسته‌اند اما جدایی برخی بازیکنان و البته محرومیت دو بازیکن این تیم، باعث شده تا سرمربی سپاهان دست به عصا حرکت کند و در تمرینات مواظب شاگردانش باشد. حسین فرکی به خوبی می‌داند که با شروع مسابقات، به تک تک بازیکنانش حداقل تا پایان نیم‌فصل احتیاج دارد و به همین جهت هم در تمرینات و هم در بازی‌های تدارکاتی حسابی حواسش به بازیکنان سپاهان هست.

سرمربی سپاهان با اطلاع از شرایط تیمش نه تنها در تمرینات و بازی‌های درون تیمی و تدارکاتی اخطارهای جدی به بازیکنانش داده بلکه به آنها اولتیماتوم داده که در بازی‌های رسمی هم مواظب مصدومیت بی‌مورد و مخصوصا گرفتن کارت‌های بی‌مورد باشند و بی‌جهت از بازی‌ها محروم نشوند.

دغدغه فعلی فرکی برای از دست دادن بازیکنانش از آنجا نشات می‌گیرد که برخی بازیکنان این تیم در بازی‌های گذشته بی‌جهت از داورها اخطار دریافت کردند و نتوانستند به طور کامل در خدمت تیم باشند. به طور مثال محمدرضا خلعتبری در اکثر بازی‌ها از داوران کارت می‌گیرد و به همین جهت در برخی از بازی‌های حساس این تیم اصفهانی نمی‌تواند به میدان برود. خلعتبری حتی در بازی‌های دوستانه نیز این عادت خود را ترک نکرده و در آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان باز هم از داور مسابقه کارت گرفت و زمین مسابقه را ترک کرد. به نظر می‌رسد حسین فرکی حالا چشمش ترسیده و به همین خاطر با بازیکنان اتمام حجت کرده که در بازی‌ها مواظب محرومیت‌های بی‌مورد باشند و تلاش کنند با خونسردی و اطمینان بیشتر با موضوعات مختلف در زمین برخورد داشته باشند.

سرمربی سپاهان به بازیکنانش تذکر داده که در بازی‌ها تحت هر شرایطی اجازه اعتراض به داور را ندارند و باید از درگیری با بازیکنان حریف نیز خودداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج