۲۵۵۰۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برانکو: همسر هادی نوروزی را درک می‌کنم

بعد از کوچ کاپیتان پرسپولیس به دیار باقی، شاگردان برانکو اصلا حال خوشی ندارند. انقدر که چند پاس سالم هم به سختی به یکدیگر می دهند.

خبر آنلاین: بعد از کوچ کاپیتان پرسپولیس به دیار باقی، شاگردان برانکو اصلا حال خوشی ندارند. انقدر که چند پاس سالم هم به سختی به یکدیگر می دهند.

يك لحظه خودتان را بگذاريد به جاي برانكو ايوانكوويچ. مرد كروات فكر مي‌كرد يك تيم خوب ساخته اما در ابتداي فصل بدشانسي‌ها و ناداوري‌ها آزارش داد و حالا هم كاپيتان تيمش كه صحيح و سلامت بود، شب خوابيد اما صبح فردا، ديگر بيدار نشد. برانكو واقعاً شرايط سخت و دشواري را تحمل مي‌كند. او در گفت و گو با ما درباره این پرسپولیس و بازی با صبا صحبت می کند.

* ما نمي‌دانيم بايد از شما براي بازي جمعه چه انتظاري داشته باشيم!

از من بخواهيد كه به همراه بازيكنانم بازي با صباي قم را ببرم. ما بايد اين كار را انجام دهيم.

* يعني قول پيروزي مقابل صبا را مي‌دهيد؟

اين يك وعده نيست، يك انگيزه و يك هدف است. از بازي با صبا فقط سه امتياز را مي‌خواهيم و براي رسيدن به آن، از دقيقه اول تا آخر مي‌جنگيم.

* اوضاع تيم چطور است؟

نمي‌توانم به شما بگويم همه چيز عالي است چون آدم دروغگويي نيستم. بازيكنانم با يك شوك بزرگ مواجه شده‌اند. خيلي از آنها نمي‌دانند بايد چطور با اين شرايط كنار بيايند. برخي كه باتجربه‌تر هستند نيز خود را درگير خاطرات هادي نوروزي مي‌دانند و اين مسائل نمي‌گذارد آنها شاد و بانشاط، مثل گذشته باشند. من هم نمي‌توانم چنين انتظاري از بازيكنانم داشته باشم كه آنها را مثل گذشته ببينم اما چه مي‌توان كرد. من دو برابر بازيكنانم عمر كرده‌ام و تجربيات زيادي دارم. به آنها گفته‌ام اين شرايط ممكن است براي هر باشگاه ديگري هم رخ بدهد اما متأسفانه در اردوي ما اتفاق افتاده است.

* فكر مي‌كنيد بازيكنان بتوانند با شنيدن همين حرف‌ها، همه چيز را فراموش كرده و مثل روز اول شوند؟

نه، من هرگز چنين انتظاري از آنها ندارم اما شما به من بگوييد بايد چه كار كنيم؟ من مي‌توانم بگويم حالا كه چنين اتفاقي رخ داده است، پس ما بايد از ليگ كنار بكشيم؟ نه ما بسيار غمگين هستيم، ناراحتيم. هم به خاطر هادي نوروزي و هم خانواده‌‌اش. او يك دختر خردسال و يك پسر نوجوان دارد كه مطمئنم جاي خالي پدرشان را حس خواهند كرد. همسر هادي هم جوان است. من هم دختر دارم و مي‌توانم شرايط را به خوبي درك كنم. اين حرف‌ها را مي‌زنم كه بدانيد هيچ‌كس به اندازه من ناراحت و غمگين نيست ولي چاره ديگري نداريم. بايد به راه‌مان ادامه دهيم. اصلاً بگذاريد شفاف‌تر بگويم كه ما بسيار ناراحت و غمگين هستيم اما به همان ميزان انگيزه داريم.

* اين انگيزه را از كجا مي‌آوريد؟ در اين مورد توضيح مي‌دهيد؟

اين يك قرار داخل تيم است. بازيكنان مي‌خواهند ثابت كنند هادي در ميان ماست. در روزهاي اولي كه بعد از فوت اين بازيكن به محل تمرين رفتيم و مي‌خواستيم كار را شروع كنيم، بازيكنان را جمع كردم و گفتم تا به حال به خاطر هواداران بازي مي‌كرديم، از اين به بعد بايد به خاطر هواداران و شادي هادي نوروزي كار را ادامه دهيم. مطمئن هستم هادي هنوز در كنار ماست و تيم را هدايت مي‌كند. انگيزه‌مان از اينجا آمده و مي‌خواهيم به خاطر كاپيتان تيم‌مان كه هنوز به پرسپوليس تعصب دارد، اين بازي را ببريم.

* نورمحمدي به ما گفته طي روزهاي اخير تمرينات فوق‌‌العاده‌اي داشته‌‌ايد. اين موضوع را تأييد مي‌كنيد؟

بله. بازيكنان با وجود تمام ابعاد حادثه مرگ هادي نوروزي اما به كادرفني كمك كردند و حداقل در زمان تمرين، تمركز بالايي داشتند تا مربيان تيم، بتوانند برنامه‌هاي تاكتيكي‌شان را جاري كنند. اين يك اتفاق مثبت براي‌مان تلقي مي‌شود. تمرينات زياد، تيم‌مان را براي بازي با صباي قم كاملاً آماده كرده است. بازيكنان هم قول داده‌اند از نظر فني بهترين عملكردشان را نشان دهند و اين مسائل، كارمان را راحت‌تر مي‌كند.

* انگار هنوز هم همه اتفاقات درون تيم به موضوع فوت هادي نوروزي برمي‌گردد و اين مسئله همه چيز را تحت تأثير قرار داده است. اين قضيه به لحاظ حرفه‌اي درست است يا نه؟

قبول دارم كه مرگ هادي، همه اتفاقات را تحت تأثير خود قرار داده اما شما هم از ياد نبريد كه اتفاق كوچكي رخ نداده و ما كاپيتان‌مان را در اوج جواني از دست داده‌ايم. اگر هادي مشكل قلبي داشت يا به يك بيماري مزمن مبتلا بود، باور چنين مرگي برايم قابل هضم بود. من خيلي‌ها را مي‌شناسم كه در جواني به اشكال مختلفي فوت كرده‌اند اما به ما حق بدهيد كه شوكه شويم. به ما حق بدهيد كه تحت تأثير قرار بگيريم و كنترل‌مان را از دست بدهيم. شما درست مي‌گوييد، شايد از نظر حرفه‌اي اصلاً درست نباشد اما چاره چيست؟ بازيكنان حرفه‌اي هم تشكيل شده‌اند از گوشت و استخوان و قلب. نمي‌توانم انتظار داشته باشم مثل ماشين‌ها رفتار كنند.

* چه نقشه‌هايي براي شكست دادن صباي قم داريد؟

اين‌ها را در زمين بازي مي‌بينيد. من معتقدم اين بازي به نام هادي است نه پرسپوليس. خوشبختانه بازيكنان هم اين مسئله را قبول كرده‌اند و مي‌خواهند با تمام وجودشان بجنگند تا سه امتياز حساس اين ديدار را از آن خودمان كنيم. بازي سختي است. مي‌توانم ساعت‌ها براي‌‌تان از دشواري‌هاي بازي روز جمعه صحبت كنم اما ما هم پرسپوليس هستيم و مي‌رويم تا سه امتياز خانگي را در ورزشگاه خودمان نگه داريم. اين يك ايده بزرگ و جذاب براي پرسپوليس است.

* پس ما روز جمعه با پرسپوليسي كاملاً تهاجمي مواجهيم كه پر از انگيزه‌هاي كسب پيروزي است؟

اميدوارم اين طور باشد. البته ما منتظريم تا هواداران زيادي به ورزشگاه بيايند و ما را در راه اين هدف همراهي كنند. مي‌دانم كه بخش زيادي از ورزشگاه پر خواهد شد. مي‌دانم هواداران هم شرايط را درك كرده‌اند و مي‌دانند تيمي كه توانسته در تبريز از سد تراكتورسازي آن هم پس از ۱۴ سال بگذرد، حتماً مي‌تواند در خانه از تيم‌هاي ديگر هم بالاترين امتيازات را به‌دست بياورد.

* شنيده‌‌ايد كه هواداران برنامه‌هاي مختلفي دارند تا ياد هادي زنده نگه داشته شود؟

بله، همه اين‌ها را مي‌دانم. تشويق هادي نوروزي حتماً به تيم ما انرژي‌هاي بيشتري مي‌دهد و من هم دنبال همين هستم. مي‌خواهم انگيزه‌هاي بازيكنانم در دقايق مختلف از بازي افزايش يابد. به دنبال يك پيروزي معمولي نيستم، دلم مي‌خواهد در اين بازي كه بايد آن را به هادي نوروزي تقديم كنيم، يك خاطره بزرگ بسازيم. اين مي‌تواند باعث آرامش روح هادي شود.

* اين بازي در واقع جدال شما با علي دايي است، قبول داريد؟

هيچ مشكل يا درگيري و حتي جدال تاكتيكي با دايي ندارم. او شاگرد من بوده و نمي‌توانم بگويم دوستش ندارم. حتماً علي دايي كه تيمي پرمهره و خطرناك دارد، براي شكست دادن پرسپوليس يا كسب امتياز از ما برنامه‌هاي زيادي در ذهن دارد ولي اميدوارم شرايطي پيش بيايد كه بتوانيم صاحب امتيازات كامل شويم. بگذاريد به زمين بازي برويم و ببينيم چه پيش مي‌‌آيد.

* مي‌توانيد نتيجه را پيش‌بيني كنيد؟

بگذاريد وارد زمين بازي شويم و با شرايط اين ديدار پيش برويم. اين‌طور حرفه‌اي‌تر است تا بخواهيم بازي را پيش‌بيني كنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج