اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۳۸۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول از هواداران این تیم به خاطر آمار و نتایح ضیعفی که قرمزپوشان مرسی‌ساید در فصل جاری داشته‌اند عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: لیورپول در ۲۰ بازی‌اش در این فصل لیگ برتر تنها ۲۲ گل زده است که این بدترین آمار گلزنی قرمزپوشان مرسی‌ساید در ۲۰ هفته اول لیگ برتر در تاریخ ۱۲۴ ساله‌شان محسوب می‌شود. با اینکه بخشی قابل توجهی از آمار ضعیف لیورپول در دوران مربیگری، برندان راجرز، سرمربی پیشین مرسی‌سایدی‌ها رقم خورده است، کلوپ وظیفه خود دید که از هواداران به خاطر این آمار عذرخواهی کند.

او که تیمش این هفته در خانه وستهام با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد، در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش برابر استوک‌سیتی در جام اتحادیه گفت: اول از همه معذرت می‌‌خواهم. مادر تمام گل‌ها، موقعیت‌هایی است که برای ثمر رسیدن آنها ساخته می‌شود، پس ما اول باید موقعیت گلزنی ایجاد و سپس از آنها استفاده کنیم. باید تمرکزمان را بالا ببریم، برای گلزنی حریص‌تر باشیم و در تمام زمینه‌ها پیشرفت کنیم.

کلوپ ادامه داد: اینجا سرزمین رؤیاها نیست و ما باید کار کنیم. می‌دانیم که آمارمان خوب نیست، اما این پتانسیل را داریم که از این بهتر کار کنیم. شرایط ما به اندازه کافی خوب نیست، اما گاهی اوقات در شرایطی قرار می‌گیریم که می‌توانیم گل بزنیم و موقعیت‌های‌مان را از دست می‌دهیم. بازیکن به اعتمادبه‌نفس نیاز دارد و باید تلاش کند.

سرمربی پیشین بورسیا دورتموند افزود: ما در چندین بازی‌مان گلزنی کرده‌ایم، از جمله شش گلی که به ساوتهمپتون زدیم. پس می‌دانیم که دروازه کجاست و این چیز خوبی است، اما تیم‌مان هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است صبر و حوصله‌ او بعد از تماشای تعداد زیادی از بازی‌های ضعیف لیورپول سر برود، تأکید کرد: بله. البته. همیشه همین‌طور بوده است. با این حال من روی خودم کار می‌کنم تا به آسانی تحملم تمام نشود. من همیشه حقیقت را به بازیکنانم می‌گویم. من حتی اگر از عملکرد آنها رضایت داشته باشم، از نتیجه بازی راضی نبودم.

کلوپ عنوان کرد: شما دو دیدگاه نسبت به بازی دارید، پس حتی اگر ما بازی را ببریم من حقیقت را می‌گویم. بعد از بازی برابر وستهام من واقعاً از عملکرد تیمم راضی نبودم، چون تلاش بازیکنان‌مان کافی نبود و من این را به خودشان هم گفتم.

تیم فوتبال لیورپول امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس از ساعت ۲۳:۳۰ میهمان استوک‌سیتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج