اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۲۱۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استیماچ: ملوان حریف سرسختی است

سرمربی سپاهان گفت: ملوان مدت طولانی است که پیروز نشده است، اما این تیم تا کنون از طرف هیچ تیم دیگری تحقیر نشده و در تمام بازی هایش موقعیت های بسیاری داشته است. آن چیزی که من می دانم این است که ملوان حریف جدی برای سپاهان به حساب می آید.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی سپاهان گفت: ملوان مدت طولانی است که پیروز نشده است، اما این تیم تا کنون از طرف هیچ تیم دیگری تحقیر نشده و در تمام بازی هایش موقعیت های بسیاری داشته است. آن چیزی که من می دانم این است که ملوان حریف جدی برای سپاهان به حساب می آید.

ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی با ملوان اظهار کرد: باید با یک شروع خوب و پیروزی، سال جدید را آغاز کنیم و ادامه مسیری که مقابل تیم سیاه جامگان ایستادیم را شروع کنیم.

وی ادامه داد: ملوان مدت طولانی است که پیروز نشده است، اما این تیم تا کنون از طرف هیچ تیم دیگری تحقیر نشده و در تمام بازی هایش موقعیت های بسیاری داشته است. آن چیزی که من می دانم این است که ملوان حریف جدی برای سپاهان به حساب می آید.

استیماچ گفت: امیدوارم برخلاف بازی مقابل تیم ازبکستانی، هوا در بازی فردا مارا یاری کند و مشکلی از این بابت پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط بازیکنانش گفت: بازیکنانم در این چند روز بسیار خوب تمرین کردند و امیدوارم استراحت کافی کرده باشند. منتظریم ببینیم وریا غفوری چه وضعیتی دارد. ما این ۲۰ روز اجازه دادیم در کمپ تیم ملی مصدومیتش را برطرف کند و به احتمال زیاد فردا در لیست بازیکنان ما خواهد بود.

وی افزود: در این مدت ترکیب تیم یکی از مشکلات اصلی ما بود که مرتب مجبور به تغییر در ترکیب بودیم و این موضوع بیشتر به خاطر مصدومیت و محرومیت های بازیکنان بود. اما ما باید بتوانیم در هر شرایط بازی خودمان را انجام بدهیم.

استیماچ ادامه داد: یک دوره کوتاه و سخت در انتظار ما است که در ۴۵ روز باید ۱۰ بازی انجام بدهیم که در این مدت باید به سفرهایی برویم که زمان تمرین کمی داریم و مجبور هستیم از بعضی بازیکنان کمتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ملوان تیم یکپارچه ای است و به جز پژمان نوری که بازیکن مرکزی و اصلی تیم است، من فکر می کنم بقیه بازیکنان این تیم کیفیت و بازیشان را در اختیار تیم می گذارند تا انفرادی کار نکنند. ملوان هم با اینکه تیم خوبی است اما مانند ما مشکلات زیادی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج