۳۲۷۴۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازیکن لبنانی ذوب آهن مجوز دارد

لغو محرومیت علی حمام در هفته بیست و نهم، اعتراض مدیر برنامه‌های این بازیکن را در پی داشت. مدیر برنامه‌های این بازیکن لبنانی ادعا کرده که چون هنوز پولش را دریافت نکرده و رضایت نداده، حمام نباید برای ذوب‌آهن بازی کند.

روزنامه ایران ورزشی: لغو محرومیت علی حمام در هفته بیست و نهم، اعتراض مدیر برنامه‌های این بازیکن را در پی داشت. مدیر برنامه‌های این بازیکن لبنانی ادعا کرده که چون هنوز پولش را دریافت نکرده و رضایت نداده، حمام نباید برای ذوب‌آهن بازی کند.

اسماعیل حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اما برای پایان دادن به محرومیت بازیکن لبنانی ذوب‌آهن دلیل محکمی دارد: «علی حمام از ذوب‌آهن، یعقوب کریمی از استقلال و کریم احمدی از پدیده به خاطر بدهکاری محروم بودند. در واقع محرومیت آنها مجازاتی نبوده که از سوی آیین‌نامه انضباطی مطرح شده باشد بلکه به خاطر پرداخت نکردن پول به فرد یا افرادی محکوم شده بودند که ما با اعلام بدهکاری آنها به سازمان لیگ، این بازیکنان را از حضور در میدان محروم کردیم اما این محرومیت‌ها در صورتی که بدهی بازیکن پرداخت شود، به پایان خواهد رسید. حتی اگر بازیکنی دو دقیقه قبل از شروع بازی پول را واریز و شاکی اعلام رضایت کند، آن بازیکن می‌تواند به میدان برود.

مثلا مشکل کریم احمدی دو ساعت قبل از بازی برطرف شد و در مورد یعقوب کریمی هم باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام داد. در مورد پرونده علی حمام موضوع کمی پیچیده شده و باید بگویم در مسیر اجرای حکم اسنادی از سوی حمام و مدیر برنامه‌هایش به دست ما رسید که قطعا باید بررسی شود. حمدان مدیر برنامه‌های علی حمام مدارکی را به زبان عربی برای ما فرستاده و بازیکن ذوب‌آهن هم در مدارک تازه‌اش مدعی شده که بخشی از پول پرداختی توسط او جابه‌جا شده اما به دست طلبکار نرسیده است.

به همین خاطر ما در مرحله اجرا اعلام کردیم که این مساله باید بیشتر بررسی شود و مجوز بازی این بازیکن را برای هفته بیست و نهم صادر کردیم.»

این اما چیزی نیست که مدیر برنامه‌های بازیکن لبنانی را راضی کرده باشد و به همین خاطر او تهدید کرده به شکایت به فیفا. تهدیدی که در واکنش به آن، رییس کمیته انضباطی فدراسیون می‌گوید: «حمدان مختار است به فیفا شکایت کند. ما وقتی یکسری اسناد و مدارک به دست‌مان می‌رسد باید فرصت منطقی و کافی داشته باشیم تا به آنها رسیدگی کنیم. نمی‌شود او در خارج از کشور حرف‌هایی بزند و ما را متهم کند. مدیر برنامه‌های حمام اگر خیلی ناراحت است، می‌تواند از طریق فیفا این موضوع را پیگیری کند و به ما بگوید که دیگر بررسی‌هایمان را ادامه ندهیم تا فیفا تصمیم بگیرد.»


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج