adexo3
۳۸۷۱۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیف پناهی: از گل‌محمدی انتظار بیشتری داشتم

هافبک تیم فوتبال صبا تأکید کرد که اگر تیمش ۱۰ نفره نمی‌شد، ذوب‌آهن را شکست می‌داد.

خبرگزاری تسنیم: پویا سیف‌پناهی در خصوص تساوی مقابل ذوب آهن گفت: مقابل ذوب آهن به نسبت سایر بازی ها بهتر بودیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم مطمئن باشید از سد حریف عبور می‌کردیم. با وجود موقعیت‌های خوبی که داشتیم نتوانستیم نتیجه‌ای که باید را به دست بیاوریم.

او درباره انگیزه‌ای که مقابل تیم سابقش داشت عنوان کرد: به نسبت سایر بازیکنان انگیزه بیشتری داشتم چرا که در زمان حضور در ذوب آهن، پس از مصدومیتی که نصیبم شد با بی‌مهری از سوی آنها مواجه شدم و از آقای گل محمدی در آن زمان انتظار بیشتری داشتم. دوست داشتم در این بازی گل بزنم که نشد.

سیف‌پناهی در مورد حضور سرمربی تیم ملی در ورزشگاه یادگار امام اظهار داشت: با حضور آقای کی‌روش در ورزشگاه هم بازیکنان صبا و هم بازیکنان ذوب آهن انگیزه به نمایش گذاشتن بازی خودشان را داشتند و تمام تلاششان را انجام دادند.

هافبک صبا درباره گلزنی حسن‌زاده گفت: او بازیکنان خوب و تاثیرگذاری است، اگر در چند بازی گذشته نتوانست گلزنی کند که تنها به دلیل دیر اضافه شدنش بود. در حال حاضر او به آمادگی کامل رسیده و گل زیبایی هم مقابل ذوب آهن به ثمر رساند.

وی تعطیلات لیگ را برای صبا مثبت توصیف کرد و گفت: وقفه یک ماهه برای ما خیلی خوب بود چرا که در ابتدای فصل آمادگی و هماهنگی لازم را نداشتم و در این مدت تمرین‌ها، اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج