adexo3
۳۹۰۸۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: می‌خواهیم جام اتحادیه را فتح کنیم

ستاره برزیلی لیورپول به تمرینات این تیم بازگشت.

وبسایت نود: روبرتو فیرمینو در آستانه بازی فردا شب لیورپول مقابل دربی کانتی در جام اتحادیه به تمرینات تیمش بازگشت. فیرمینو به دلیل مصدومیت کشاله ران پا دیدار جمعه شب لیورپول مقابل چلسی که با پیروزی ۱-۲ شاگردان کلوپ به پایان رسید را از دست داد.

یورگن کلوپ به نقل از فورفورتو در نشست خبری امروز خودش گفت:

از نظر من ما فقط ترکیب های قوی داریم. این خبر خوبی است. ما ترکیب قوی پیدا می کنیم. به همه بازیکنان آماده مان استراحت نمی دهیم. هنوز در مورد ترکیب بازی مقابل دربی کانتی تصمیم نگرفتیم چون تمرین امروز مهم است اما فیرمینو به تمرینات بازگشته است. بنا به توصیه کادر پزشکی دیروز را به او استراحت دادیم. فیرمینو می توانست مقابل چلسی بازی کند اما من تصمیم گرفتم به او بازی ندهم. پزشک ها به من گفتند اگر سه روز به او استراحت دهیم عالی می شود. فوتبال در مورد ریسک کردن است اما مورد بازیکنانی که ۱۰۰ درصد آماده نیستند نباید ریسک کنید.

سرمربی آلمانی لیورپول در مورد آخرین وضعیت مامادو ساخو گفت:

او هنوز مشغول کار روی آمادگی جسمانی اش است. مسئله احساس بازیکن نیست بلکه احساسی که من دارم است. زمان زیادی از آخرین بازی او گذشته و هنوز آماده بازی کردن نیست.

کلوپ در مورد عملکرد جوئل ماتیپ گفت:

اگر در آلمان زندگی و یا کار می کردید در مورد ماتیپ چیزهای بیشتری می دانستید. کاملا مشخص بود که خرید او منطقی است. او باید روی شرایط جسمانی اش کار می کرد اما در مورد کیفیتش شکی وجود نداشت.

کلوپ که فصل گذشته همراه با لیورپول نایب قهرمان جام اتحادیه شد درباره بازی با دربی کانتی گفت:

ما به لیگی که حریفان مان در آن حضور دارند توجه نمی کنیم. ما می خواهیم قهرمان جام اتحادیه شویم و بازی با دربی کانتی قدم بعدی ما برای انجام این کار است. من بازی های زیادی از لیگ چمپیونشیپ را تماشا می کنم. دربی باشگاه جاه طلبی است. بازی نزدیکی مقابل یک تیم قدرتمند خواهیم داشت. همه می دانند ما جاه طلب هستیم اما صحبت کردن راجع به این موضوع و فتح جام ها کمکی به ما نمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج