۴۲۰۲۰۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

برخورد سرد افشارزاده و همکار سابقش

رئیس هیات مدیره استقلال که اختلافات او با افشارزاده باعث جدایی او از مدیریت استقلال شد بعد از همه مشکلات همچنان رابطه خوبی با وی ندارد.

ورزش سه: مجلس ختم منصور پورحیدری مانند مراسم تشییع پیکر او جایی برای رودررو هم قرار گرفتن دوباره استقلالی هایی بود که مشکلات زیادی با یکدیگر داشتند. هر چند اختلاف میان برخی استقلالی ها ریشه در چند دهه دارد اما تعدادی افرادی در این باشگاه هستند که مدت زمان کمی از حضور آنها در ورزش و استقلال می گذرد اما درگیر اختلافاتی عمیق با یکدیگر هستند.

بهرام افشارزاده و شهاب جهانیان دو استقلالی هستند که در این گروه طبقه بندی می شوند. مدیرعامل پیشین و رئیس هیات مدیره کنونی استقلال در یک سال حضور در این باشگاه درگیر اختلافات عمیقی با یکدیگر شدند که این اختلافات در نهایت به جدایی افشارزاده از استقلال منجر شد. جدایی که بعد از بیانیه افشارزاده زاویه های پنهانی از آن منتشر شد تا اختلاف میان این دو نفر عمیق تر از گذشته شود.
برخورد سرد افشارزاده و همکار سابقش

افشارزاده و جهانیان خیلی زود بعد از همه این درگیری ها در مراسم ختم منصور پورحیدری به هم رسیدند. در تصاویر ثبت شده از این رویارویی به نظر می رسد هنوز دلخوری میان این دو نفر وجود دارد و شاید به همین دلیل است که شهاب جهانیان با اخم به استقبال مدیرعامل پیشین آبی ها رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمز

      .... افشارزاده حالا بره آمریکا نه در اوج رقابتهای فوتبال و بى پولی .و مهمتر از همه ثابت شد اینها در این پنجاه سال مدیریت چقدر ورزش رابه گل نشاندن. چرا کسی در مملکت اینها را بازخواست نمیکنه و پول مردم بیچاره را خاکستر میکنن. ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج