adexo3
۴۲۶۸۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عباسی: از سلطانی‌فر انتظار حمایت داریم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: با شناختی که از سلطانی‌فر دارم او حامی بخش خصوصی است و حالا چشم انتظار مساعدت و حمایت او هستیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: با شناختی که از سلطانی‌فر دارم او حامی بخش خصوصی است و حالا چشم انتظار مساعدت و حمایت او هستیم.

علی عباسی در خصوص دیدار تدارکاتی سیاه‌جامگان و پدیده گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده و در بازی مقابل پدیده هم عملکرد خوبی از بازیکنان شاهد بودیم. امیدوارم در بازی با استقلال خوزستان هم به شرایط مطلوب برسیم.

وی با اشاره به مطالبات بازیکنان و اینکه آیا قبل از بازی پولی به آنها پرداخت خواهد شد یا خیر؟ گفت: قرار است طی یکی دو روز آینده مبلغی به حساب بازیکنان واریز شود. به حساب هر بازیکن بنا بر دریافتی تا امروز مبالغی را واریز می‌کنیم.

مدیرعامل سیاه‌جامگان در خصوص اینکه آیا قرار نیست تیم سرمربی داشته باشد، گفت: مسئولیت فنی تیم تا نیم‌فصل برعهده خداداد عزیزی است.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: متاسفانه با وجود اینکه سیاه‌جامگان باشگاهی با حمایت مردم است اما مسئولان استان هیچ حمایتی ندارند و ما با این همه مشکل تیم را تا اینجا زنده نگه داشتیم. ۶ سال است در حال پرداخت هزینه‌های تیم هستیم و خودتان می‌دانید که در لیگ برتر چقدر هزینه بر روی دوش مدیران باشگاه‌ها است. امسال هم در پرداختی‌ها دچار مشکل شدیم زیرا دو شرکت پیامکی و ارزش افزوده با حمایت یک بانک با ما قرارداد سه ساله بستند ولی متاسفانه هیچ کدام به تعهداتشان عمل نکردند.

عباسی تاکید کرد: ما قصد داریم طی یکی دو روز آتی از این بانک و همان شرکت سامانه پیامکی شکایت رسمی کنیم چون آنها ادعا می‌کنند که قانونمدار هستند ولی از روزی که مسئولان این دو نهاد به وعده‌هایشان عمل نکردند باشگاه دچار مشکل شد. ما سه سال با این دو نهاد قرارداد داشتیم که هنوز به یک سال نرسیده به تعهداتشان عمل نکردند.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حمایت‌های سلطانی‌فر از بخش خصوصی گفت: شنیدم هفته گذشته او با صندوق توسعه امید برای حمایت از بخش خصوصی و پرداخت وام به باشگاه‌های خصوصی جلسه‌ای برگزار کرده که این خبر خوشحال‌کننده است. امیدوارم دولت از بخش خصوصی حمایت کند چون اگر شرایط این گونه باشد دیگر هیچ کس در این فوتبال هزینه نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج