۴۳۱۷۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انصاری‌فرد: منتظر نقل و انتقالات زمستانی هستم

مهاجم لژیونر فوتبال ایران توانست بار دیگر در تیمش گلزنی کند و البته افسوس از دست رفتن پیروزی بزرگ مقابل پاناتیناکوس را در دقایق پایانی می‌خورد.

ورزش سه: شماره ۱۰ تیم‌ملی و باشگاه پانیونیوس باز هم در نقش گلزن برای تیمش ظاهر شد و توانست تک گل حساس این تیم برابر یکی از تیم‌های مطرح یونان را به نام خود کند؛ البته تیمش در ثانیه های پایانی گل تساوی را دریافت کرد تا از کسب پیروزی ناکام بماند. او که در کنار مسعود شجاعی این روزها زوج خطرناک ایرانی را در این تیم تشکیل داده، مورد توجه باشگاه‌های مطرح قرار گرفته و البته اعلام می‌کند به دنبال این است تا بار دیگر با یک تصمیم مناسب آینده فوتبالی‌اش را تضمین کند.

گفت‌وگو با مهاجم موفق این روزهای فوتبال ایران در سوپرلیگ یونان را در ادامه خواهید خواند.

تساوی برابر پاناتیناکوس شبمان را تلخ کرد

این چهارمین گلم در لیگ یونان بود و البته دو پاس گل نیز داده‌ام. بابت از دست رفتن پیروزی به شدت ناراحتم و این سه امتیاز می‌توانست ما را به رده دوم جدول برساند تا شرایط خوبی کسب کنیم که در نهایت با تساوی در ثانیه‌های پایانی همراه شد. کاملا سرتر از حریف بودیم و سه موقعیت گل مسلم نیز داشتیم که متاسفانه نتوانستیم آن ها را تبدیل به گل کنیم و در نهایت در دقیقه 4+90 گل خوردیم. گل بدی بود و اینگونه شبمان تلخ شد.

با حضور مسعود قوی‌تر شده‌ایم

درست است و تیم امسال خیلی بهتر از فصل گذشته است. بازیکنان خوب فصل گذشته حفظ شدند و 3، 4 بازیکن تاثیرگذار نیز جذب کردیم. بازیکنانی از کامرون، نیجریه؛ همچنین مسعود شجاعی که تا به اینجا فوق‌العاده کار کرده و همه کمک می‌کنیم تا پانیونیوس به نتایج خوبی دست یابد.

نمی‌توان پاس‌های مسعود را گل نکرد

خدا را شکر در این بازی هم توانستم گل بزنم و پاس گل فوق‌العاده مسعود را به ثمر برسانم. مسعود بهترین پاس‌ها را می‌دهد و گل کردن آنها راحت است. البته حق با شماست و کمی هم در پاس دادن به یکدیگر ایرانی‌بازی در می‌آوریم؛ باند و زوج خوبی تشکیل دادیم. از سال‌ها قبل با مسعود در تیم‌ملی بودم و شناخت خوبی از او دارم و او کیفیت فنی و تکنیکی‌اش را هم در تیم‌ملی و هم در باشگاهی ثابت کرده است و امیدوارم با ادامه این شرایط جایگاه خوبی کسب کنیم.

در انتخاب تیم بعدی به گمانه زنی توجه نمی‌کنم

این حرف و حدیث‌ها همیشه در سایت‌ها بوده و به آن پرداخته‌اند و من نمی‌توانم اکنون درباره این گمانه‌زنی‌ها چیزی بگویم. چند پیشنهاد رسمی به باشگاه پانیونیوس ارسال شده و باید ببینیم در نقل و انتقالات زمستانی چه اتفاقی می‌افتد. اکنون تمام تمرکزم روی باشگاه است و مدیربرنامه‌هایم هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد. شخصا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و درباره گمانه‌زنی سایت‌ها حرف نمی‌زنم.

مارسی، فاینورد، پائوک و المپیاکوس؟

نمی‌دانم! درست است و چند باشگاه پیشنهاد رسمی فرستاده‌اند و خواهان جذبم شده‌اند اما من تا زمان قطعی شدن اسمی نمی‌آورم اما مطمئنا بار دیگر بهترین تصمیم فوتبالی را در این زمینه خواهم گرفت. خاطرم هست زمانی که به پانیونیوس آمدم خیلی‌ها خرده گرفتند اما اکنون به هدفی که داشتم رسیده ام و آنها نیز به این باور رسیده‌اند. به دنبال این هستم تا با تصمیم و مشورت درست بهترین انتخاب را داشته باشم و در تیمی حضور داشته باشم که به عنوان یک ایرانی بتوانم نام کشورم را بزرگ جلوه دهم و شأن کشورم را حفظ کنم.

مقصد بعدی تیمی در لیگ قهرمانان؟

گمانی‌زنی‌ها زیاد است و تا پنجره نقل‌ و انتقالات زمستانی فرصت زیادی باقی مانده است و ان‎شاءالله هرچه خدا بخواهد و صلاح باشد پیش بیاید. همانطور که گفتم تصمیمی می‌گیرم به دور از احساس شخصی و فوتبالی و به صلاح خودم است. اینکه می‌گویید در تیمی که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد باشم؛ خواسته خودم هم هست و می‌خواهم در آن درخشش داشته باشم تا نام ایران بیش از پیش مایه سربلندی مردم کشورم شود.
آقای گلی سخت است اما گل می‌زنم

آقای گلی در لیگ یونان خیلی سخت است و این مساله در تیم ما با توجه به تاکتیکی که در نظر می‌گیریم و فرصت‌های کم، سخت‌تر است. اکنون بازیکن المپیاکوس ۸ گله است و من ۴ گل زده‌ام ولی تا پایان فصل زمان زیادی باقی‌مانده و همچنان امیدوارم. من بیشتر دوست دارم در خدمت تیم باشم و مسلما نتایج برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است و اگر موقعیتی هم به دست بیاید، برای آقای گلی هم خواهم جنگید.

دست مسئولان AFC بابت سوریه درد نکند
بازی برابر سوریه فوتبال نبود و گِل‌بازی محض بود. مسئولان AFC زحمت کشیدند و می‌خواستند تنها یک بازی 90 دقیقه برگزار کنند و شرایط برای آنها اصلا مهم نبود. مسلما نمی‌توانم درباره بازی صحبت کنم چون اسمش فوتبال نبود و همانطور که دیدید به خاطر شرایط یک ساعت به تعویق افتاد اما دست مسئولان AFC درد نکند که مجبورمان کردند در آن زمین و شرایط بازی کنیم. اگر شرایط عادی و طبیعی بود مسلما پیروز می‌شدیم و 3 امتیاز را کسب می‌کردیم؛ اما در بازی برگشت جبران خواهیم کرد.

کار سختی برای صعود به جام جهانی داریم

صعود به جام‌جهانی هنوز به پایان نرسیده و نباید اینطور فکر کرد که با صدرنشینی در مرحله رفت، صد در صد به جام‌جهانی رفته‌ایم. 5 بازی دیگر باقی مانده و باید همچنان مصمم برای پیروزی و کسب نتیجه باشیم. اختلاف امتیاز با سه تیم کره، ازبکستان و قطر کم است و چین و سوریه نیز می‌توانند تیم‌های دردسرسازی باشند. همه کشورها برای صعود به جام‌جهانی برنامه دارند. چین را در نظر بگیرید که چه هزینه‌ای برای به خدمت گرفتن لیپی داشته و آنها نیز نمی‌خواهند به سادگی از رقابت کنار بروند. ما نباید خودمان را صعود کرده فرض کنیم و دچار غرور شویم چون کسب یک مساوی یا خدای ناکرده شکست می‌تواند شرایط ما را سخت کند و ممکن است صدر را از دست بدهیم؛ به همین دلیل تمام تلاش و کارمان را ادامه خواهیم داد تا صعود قطعی را به دست آوریم و در این راه به حمایت و امکانات نیاز داریم.

از موفقیت لژیونرها خوشحالم

از آمادگی بازیکنان لژیونر و موفقیت آنها شخصا خوشحالم. خدا را شکر همه آماده هستند و این مسئله رقابت را شدیدتر کرده‌است. امیدوارم همه‌ این آمادگی در خدمت تیم‌ملی هم باشد و همه ما بتوانیم سرحال و آماده به تیم‌ملی کمک کنیم. بازیکنان آماده، تیم‌ملی قوی می‌سازد و امیدوارم به جام‌جهانی صعود کنیم و در آن مرحله نیز عملکرد موفقیت‌آمیز و همراه با غرور برای کشور و مردمان بسازیم.
صعود و موفقیت در جام جهانی هدیه به مردم

رقابت در همه پست‌ها زیاد است و آقای کی‌روش به دور از توجه به نام‌ها تلاش می‌کند تیمی را به میدان بفرستد که شرایط مناسب برای پیروزی و کسب نتیجه را برای ایران فراهم کند. به بازیکنی که تمرکز و آمادگی بیشتری دارد فرصت بازی می‌دهد و هیچ فرقی بین بازیکن‌ها قائل نیست. مهم این است که تیم‌ملی ببرد و مهمتر این است که به جام‌جهانی صعود کنیم. همه برای تیم‌ملی و پیراهن آن می‌جنگیم تا موفقیت بزرگی به نام ایران رقم بزنیم و یک هدیه کوچک به مردمی که حامی بزرگ ما هستند تقدیم کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج