اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۳۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آرام طبع: نیمکت‌نشینی برایم سخت است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو دوست ندارد از پرسپولیس جدا شوم اما به عنوان یک فوتبالیست باید جایی باشم که بتوانم بازی کنم.

خبرگزاری فارس: محمدامین آرام‌طبع، در خصوص جلسه امروز خود با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه در لیگ امسال نتوانستم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم، به همین دلیل تصمیم گرفتم امروز با برانکو در این خصوص صحبت کنم تا دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را بدانم.

وی ادامه داد: وقتی که از سرمربی تیم دلیل نیمکت‌نشینی‌ام را پرسیدم او گفت که از این موضوع که من نیمکت‌نشین هستم بسیار ناراحت است. برانکو به من گفت که تو بازیکنی بودی که من خودم علاقه‌مند بودم به تیم بیایی و با نظر من به تیم آمدی. تو حتی بازیکن فیکس من بودی، اما به دلیل مصدومیت در قبل از شروع لیگ برتر نتوانستی در ترکیب اصلی بازی کنید و بعد از آن شرایط تیم به‌گونه‌ای بود که نمی‌توانستم دست به ترکیب تیم برنده بزنم. من هم از نیمکت‌نشینی تو ناراحتم. سرمربی تیم حتی به من گفت که تو بازیکنی بودی که هیچ حاشیه یا موضوع خاصی از تو ندیدم و از نظر فنی و اخلاقی از تو رضایت کامل دارم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: من به برانکو گفتم من هم از اینکه نیمکت‌نشین هستم و حتی خانواده من هم تحت‌فشار هستند چراکه من چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر در هر تیمی که بازی کردم، فیکس بودم، اما متأسفانه به دلیل یک مصدومیت ناخواسته پیش از شروع فصل نتوانستم به تیم کمک کنم.

آرام‌طبع تصریح کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به تیم محبوبم پرسپولیس کمک کنم، اما واقعاً مقصر من نبودم؛ چراکه مصدوم شدم و بعد از آن به ترکیب اصلی راه پیدا نکردم. من فوتبالیست هستم و شغل و حرفه‌ام فوتبال بازی کردن است و باید جایی بروم که بتوانم بازی کنم. باید در تیمی باشم که بتوانم فوتبال بازی کنم.

وی ادامه داد: این موارد را به برانکو هم گفته‌ام و او واقعاً دوست ندارد من از تیم جدا شوم،‌ اما خیلی حرفه‌ای با این موضوع برخورد کرد و من از او ممنونم. پیش از شروع لیگ من چند پیشنهاد داشتم اما با توصیه علی دایی به پرسپولیس آمدم؛ چراکه او اعتقاد داشت در این تیم پیشرفت بیشتری خواهم کرد و بازی در تیمی مثل پرسپولیس به نفع من خواهد بود. امیدوارم مسئولان باشگاه هم با جدایی من در نیم‌فصل موافقت کنند تا بتوانم تا در تیم دیگری به فوتبال بازی کردنم ادامه دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج