adexo3
۴۶۳۳۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تغییر و تحولات فراوان در انتظار منچسترسیتی

پپ گواردیولا قصد دارد تغییر و تحولات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

وبسایت نود: تلگراف گزارش داده است بعد از نتایج ضعیف منچسترسیتی در بازی های اخیر، پپ گواردیولا و سران سیتی به این نتیجه رسیده اند که باید ترکیب تیم را دچار تغییرات فراوانی کنند و به نظر می رسد این تیم چند خروجی مهم را خواهد داشت و انتظار می رود گواردیولا شش بازیکن جدید را به ترکیب تیمش اضافه کند. دو مدافع کناری، دو مدافع میانی، یک هافبک و یک مهاجم.

درون دروازه شرایط براوو اصلاً آنطوری که پپ می خواسته، نبوده است و سیتی قصد دارد در تابستان دروازه بان جدیدی را جذب کند. قرار نیست قرارداد کابایرو که در پایان فصل به اتمام می رسد، تمدید شود، بنابراین ورود دروازه بان جدید قطعی به نظر می رسد. اگر براوو به همین روند ضعیف خود ادامه دهد، آن وقت پپ برای خرید دروازه بان شماره یک تلاش خواهد کرد و براوو باید نیمکت نشین شود.

در خط دفاع، گزینه های متعددی مدنظر پپ هستند. هر ۴ مدافع کناری منچسترسیتی بالای ۳۰ سال سن دارند و تقویت در این پست، الزامی به نظر می رسد. پپ علاقه مند به هر دو دفاع کناری تاتنهام است ولی می داند باشگاه لندنی حاضر به فروختن دو مدافع ملی پوش خود به رقیب نیست. اما دو گزینه محتمل تر، از باشگاه ساوتمپتون هستند. ورجیل فن دیک برای مرکز خط دفاع و برتراند برای دفاع چپ. البته فن دیک مشتریان قابل توجه دیگری هم دارد و باشگاه ساوتمپتون نیز قیمت سنگینی برای فروش این بازیکن درخواست کرده است.

اوبامیانگ گزینه پپ برای تقویت خط حمله تیمش است. اگرچه گابریل ژسوس به زودی می تواند به ترکیب تیم پپ اضافه شود، ولی سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در این فکر است تا در تابستان با ورود یک مهاجم طراز اول، خط حمله تیمش را بهبود بخشد. البته برای خرید اوبامیانگ هم، سیتی باید با چند باشگاه رقابت کند. دورتموند نیز برای فروش او حدود ۶۰ میلیون پوند می خواهد.

تغییر و تحولات فراوان در انتظار منچسترسیتی

ضمن این که سیتی، شرایط سانچز را هم زیر نظر دارد. سانچز ۱۸ ماه دیگر قراردادش با آرسنال تمدید می شود و هنوز برای تمدید قرارداد با توپچی ها به توافق نرسیده است و شاید در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، آرسنال در تابستان به فروش او فکر کند.

تغییر و تحولات فراوان در انتظار منچسترسیتی

ضمن این که علیرغم انتقادهایی که از عملکرد استونز شده است، پپ حامی بازیکن جوان تیمش است ولی قصد دارد با خرید دو مدافع میانی جدید، فشارها را از روی این بازیکن جوان و ملی پوش کم کند.

شاید پپ و سیتی در دو هفته پایانی نقل و انتقالات زمستانی هم دست به خریدی بزنند تا قدری شرایط را بهبود ببخشند. اما آن چه مشخص است، تحولات وسیعی در تابستان در تیم پپ رقم خواهد خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج