۴۶۷۲۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۱
۱۹ نظر
۵۰۰۱
پ

کمالوند: علیفر را پیش روانشناس ببرید!

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در این فوتبال بدترین الفاظ در مورد بازیکنان و مربیان به کار می‌رود و باید به این حاشیه‌ها پایان داد.

خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوب و با کیفیتی بود و ما همه کار کردیم تا امتیاز را بگیریم. به نظرم تیم پرسپولیس در هفت هشت بازی اخیرش کمترین موقعیت گل را در این دیدار داشته است. این تیم از کمترین موقعیت‌هایش استفاده کرد و توانست در این دیدار به برتری برسد. از نتیجه راضی نیستم، اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص عملکرد داور این دیدار، تصریح کرد: جو بازی روی داور تأثیر گذاشته بود و تمام برخوردها را به نفع پرسپولیس خطا می‌گرفت. او در برخی از صحنه‌ها عجله می‌کرد و به نظرم این دیدار، مسابقه‌ای نبود که هفت الی هشت کارت زرد داشته باشد. خیلی نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم تا بگویند می‌خواهد شکست را توجیه کند.

کمالوند در ادامه با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس در دیدارهای گذشته خود موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کرده است، گفت: پرسپولیس در تمام دیدارهای خود بالای هفت موقعیت ایجاد می‌کرد، اما در این دیدار نتوانست. آنها این برد را مدیون هواداران خود هستند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش بازی بسته‌ای را ارائه می‌کرده است، خاطر نشان کرد: ما اگر بسته بازی نمی‌کردیم خیلی راحت از پرسپولیس گل می‌خوردیم. همان‌طور که تیم فولاد مقابل پرسپولیس بازی کرد و سه گل خورد. ما نمی‌توانیم حمله کرده و بعد چهار گل دریافت کنیم! اگر این اتفاق می‌افتاد همه به ما می‌گفتند چرا از پرسپولیس چهار گل خوردید. تیم حریف هشت ملی‌پوش دارد و ما مقابل آنها خوب بازی کردیم، حتی موقعیت‌هایی نیز داشتیم که در یک صحنه بیرانوند خوب عمل کرد و در صحنه دیگر مهاجم ما عجله کرد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: بازی با بازی فرق دارد. اگر ۱۰ بار دیگر هم در این فصل مقابل پرسپولیس قرار بگیریم من با همین سیستم بازی می‌کنم. به نظرم تا دقیقه ۷۵ نیز خوب عمل کردیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم مساوی کنیم، اما در ۱۵ دقیقه پایانی بازیکنانم تحت تأثیر هواداران پرسپولیس قرار گرفتند.

کمالوند در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه شما قبل از بازی با تراکتورسازی اعلام کرده‌ بودید که باید سه امتیاز این بازی در تبریز بماند و همچنین پرسپولیس را متوقف می‌کنید تا تراکتورسازی قهرمان شود نشان می‌دهد که بحث تبانی در بازی‌های تیم شما مقابل تیم‌ تراکتورسازی مطرح است، در این مورد چه نظری دارید، یادآور شد: متأسفانه برداشت درستی از صحبت‌های من نشده است، قبل از بازی ما مقابل پرسپولیس عده‌ای از هواداران استقلالی به صفحات اجتماعی بازیکنان ما رفته و به آنها فحاشی کردند که نباید به پرسپولیس ببازید. حتماً امشب هم هواداران پرسپولیس این کار را خواهند کرد. واقعاً این حرف‌ها و حرکات در فوتبال ما جای بحث دارد. من اگر قبل از بازی تراکتورسازی آن حرف را زدم به خاطر این بود که می‌خواستم سه امتیاز در استان بماند، چرا که نتیجه تساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد تراکتورسازی. همین‌طور سه امتیاز دیدار ما مقابل ماشین‌سازی که تساوی این دیدار هم سودی برای هیچ‌کدام از تیم‌ها نداشت.

وی در این باره اضافه کرد: طبیعی است که هر مربی دوست داشته باشد تیمش برنده شود. قطعاً ما مقابل تراکتورسازی یا هر تیمی دیگری قرار می‌گیریم به این مسئله فکر می‌کنیم، اما اینکه ته قلب یک مربی چه می‌گذرد مهم نیست، به نظر من نباید به این مسائل توجه شود، نباید آنقدر به حواشی پرداخت، باید دنبال متن بود. در این فوتبال بدترین الفاظ در مورد بازیکنان و مربیان به کار می‌رود و باید به این حاشیه‌ها پایان داد. بازیکن و مربی شرفش را از کوچه پیدا نکرده که آن را به حراج بگذارد. همان داور دیدار ما با تراکتورسازی به خاطر اشتباهاتی که در آن بازی داشت پنج هفته محروم شد. همه در این فوتبال با شرف کار می‌کنند اما ممکن است برداشت بعضی دوستان از یکسری صحبت‌ها و اتفاقات چیز دیگری باشد. من گفتم سه امتیاز بازی با تراکتورسازی باید در تبریز بماند، اما در بازی با ماشین‌سازی هم این حرف را زدم و ممکن است یکسری برداشت دیگری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در واکنش به این مسئله که منظورش از یکسری صحبت‌ها مبنی بر اینکه داور تحت تأثیر فشار هواداران قرار گرفته بود چیست؟، عنوان کرد: صحبت من این است که فشار هواداران روی داور باعث می‌شد او اکثر خطاها را به سود پرسپولیس اعلام کرده و به بازیکنان ما کارت زرد بی‌جهت بدهد. وقتی بازیکن دقیقه 20 از داور کارت زرد می‌گیرد، مجبور است 70 دقیقه با احتیاط بازی کند. من نمی‌گویم فشار هوادار باعث اشتباه داور شده است بلکه اعتقادم این است که وقتی هواداران با شور و هیجان خاصی تیم‌شان را تشویق می‌کنند هم این مسئله روی تیم من تاثیر می‌گذارد و هم باعث می‌شود که داور تحت تاثیر جو قرار گیرد. شما نگاه کنید وقتی داور به بازیکن ما اخطار می‌داد، چقدر این مسئله در بازی محتاطانه او تأثیر مستقیم می‌گذارد.

کمالوند با انتقاد از گزارشگر دیدار پرسپولیس - گسترش فولاد نیز گفت: علیفر پرسپولیسی است! خواهش می‌کنم به این مسئله رسیدگی شود. او در ابتدای بازی حاشیه را شروع کرد. خواهش می‌کنم او را پیش روان‌شناس ببرند. بس است دیگر آقای علیفر!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • long polis

      این علیفر یه چیش بودانگاری بدجوری جوگیرشده بود کارشناسی داوری هم میکرد
      قبلا فک میکردم استقلالی هست خداروشکر اینم لنگی از آب دراومد

    • حامد

      لطفا خود کمالوند رو پیش روانشناس ببرید . کمالوند همه رو طرفدار پرسپولیس میدونه . حتی علیفری رو که همه میدونن استقلالیه . خدا شفاش بده ...

    • نرگس

      عليفر:وااااااااااااا تووووووووووووووى دروااااااااااازه تووووووووووى درواااااااااازه
      خخخخ

    • رنجی

      تو چه رویی داری اخهه....دو تا پنالتی یه بازیکن اخراجو چندین کارت بی مورد واسه پرسپولیسیها کمت بود،،؟هر چند روت بیشتر از این حرفاست...اما در کل دلم خنک شد بادت خوابید..

    • بدون نام

      آقای کمالوند واقعا خیلی پرو هستی اگر داور برعکس سوت زده بود زمین زمان را هم به هم می ریخت

    • فرشید

      آقای کمالوند
      باخت امروز تیمت رو داور و هوادارای پرسپولیس و گزارشگر و....واست به ارمغان آوردن، وگرنه شما خیلی خیلی مربی خوبی هستی و تو این باخت هم اصلا مقصر نیستی!!!!!!!!


      آقای کمالوند :این چه رسم توجیه کردن ه!!!!!؟؟؟
      و
      اینکه داور حداقل 2تا پنالتی رو واسه پرسپولیس نگرفت و بازیکن شمارو اخراج نکرد،.بازم داور بنفع پرسپولیس بود!!!؟؟؟
      وقتی بازیکن ت،دقیقه20خطا میکنه نباید بهش اخطار داد؟؟

      شما چرا چنوقتی از مربیگری تو لیگ برتر محروم بودی؟؟
      بازی با تراکتور هم معلوم بود که میبازی و کمک به تراکتور میکنی


      بجای توجیهات الکی به دانش مربیگری ت اضافه کن

    • بدون نام

      تو را هم باید پیش قاضی ببرند،
      یادت رفته!؟؟؟ آقای منشوری!!

    • حمید

      علیفر دیگه شورشو دراورده
      .....

    • بدون نام

      جوک سال ۹۵ توسط کمال وند اعلام شد علیفر پرسپولیس است

    • بدون نام

      خودشم باید بره چشم پزشک که میگه داوری به نفع پرسپولیس بوده!

    • مهدی

      دم علیفر گرم که نشون داد پرسپولیسیه ...همه شهرستانا گزارشگرا یه طرفه به نفع تیمشون گزارش میکنن ولی تیمهای تهرانی همیشه مظلومن.....فقط پرسپولیس❤❤❤❤

    • بدون نام

      این علیفر خیلی به خودش زور میزد خدا بهش رحم کرد چیزیش نشد

    • علی

      آقای کمالوند واقعا خیلی پرو هستی اگر داور برعکس سوت زده بود زمین و زمان را به هم می ریختی

    • بهزاد

      آقای علیفر، چند بار دابسمش شمارو درست کردن و انصافا هم جالب بود ولی اینکه الان از عمد صداهایی مصنوعی درمیاری که باز دابسمش بسازن جالب نیس.یه چیزی رو از حدش بگذرونی دیگه شورش درمیاد.تابلوس که بخاطر دابسمش اونطور گل پرسپولیسو گفتی.خودتو مضحکه ی عام و خاص نکن.هرچیزی اندازش خوبه.یه کم بهت خندیدن جوگیر نشو.توو تلویزیون هم گفت میخوام مربی شم و موقع گزارش چیزایی میگفت که نشون بده از مربی گری چیزایی حالیمه.خیلی تابلو هستی

    • بدون نام

      کمالوند باید ببرنش کلاس ادبیات تا ادب رو یاد بگیره اخه مرو حسابی زمین و زمان بد بودن چون ؟
      برو کلاس مربیگری تا یاد بگیره که باختن دلایل زیادی داره

    • بدون نام

      از همه باحال تر این بود بعد خطا روی سید جلال گفت بازیکن که نمیتونه لال باشه. علیفر از اولشم لنگی بوده همه میدونن

    • پارسوماش

      متاسفانه فوتبالم ن خیلی کثیف هستش وتبانها وناپاکیهای زیادی توش وجودداره
      آقاد کمالوند خودت هم خوب میدونی داری فرافکنی میکنی وکلا هردوتیم تبریزی واسه تراکتور بازی میکنن هم گسترش هم ماشین سازی وخوده آقای کمالوند هم اینو قبل ازبازی اعلام کردوگفتن ما واسه اینکه تراکتور بره صدر بازی رو میبریم ایقدری که فرازخان ازتراکتور دفاع کردازتیم خودش دفاع نکرد خوب حالا شما بایک دو دوتا چهارتا راحت میفهمید که تیم تراکتور همیشه دوازده امتیاز دست نخورده وزاپاس همیشه داره ودوستان عزیز هرتیمی توی ایران حالا فرق نمیکنه چه پرسپولیس باشه چه استقلال وچه سپاهان همیشه لیگ رو بامنفی دوازده امتیاز بایدشروع کنه خوب گند بزنه این فوتبال رو دوستان عزیز این مورد توی اصفهان اجرا نمیشه چون ذوب وسپاهان طرفداران خاص خودشونو دارن وهمچنین توی خوزستان هم هرگز این به اصطلاع نون قرض دادن اجرا نمیشه چون کل ایران میدونن صنعت نفت هوادارهای خاص خودشوداره ووحشتناک بااهوازیهاکری دارن ازطرفی دیگه هواداران فولاد واستقلال اهوازهم که دیگه آخرکری هستن ولی شما ازهر شخص تبریزی وآذری بپرسی که هوادار کدوم تیمی میگه اول تراکتور بعدگسترش,یااینکه اول تراکتور بعدماشین سازی,
      پس خواهشا آقای کمالوند مغلطه نکنید وفیلم بازی نکنید برید توی بازی بعدی سه امتیاز بازیتون رو کادو پیچ کن وتحویل تراکتور بده کسی هم کاری به کارت نداره

    • محمد

      بنطرم کمال وند که همشهری من است بهتره خودش پیش روانشناس بره که اینقد توهم نزنه برنامه نودو نگاه کنه تا دیگه نتونه نطربیخودی بدهد من فکر میکنم هرکسی جندستل بازی کند نباید مربی شود طرف دیروز بازیکرده دوتا ماسدرست حسابی نتونسته بزنه امروزتو لیگ برتر مربی شد مربی باید مانند دیگر رشتهای تحصیلی وارد دانشگاه بشود اونم درمقطع فوق لیسانس در لیگ برتر مربیگری کند نه هرکمالونید بشه مربی

    • بدون نام

      کمالوندچندباربایدضایع بشی دیگه،این همونیه که میگفت منلرنیستم،کهقبرپدربزرگشوتابلوورودی روستاشوکه نوشته بودبه کنالوند خوش امدیدتوبرنامه نودنشون دادوضایع شدکه بازاعتراف کرد که خرم ابادیه،حیف اسم لربی غیرت بی تعصب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج