adexo3
۴۸۲۹۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: از ۷ تغییر نتیجه خوبی گرفتم

سرمربی چلسی بعد از برد و صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی تاکید کرد تیمش با وجود ۷ تغییر بازهم به پیروزی رسیده است.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، چلسی شب گذشته (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد با دو گل ولورهمپتون را شکست بدهد تا به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها برسد.

آنتونیو کونته بعد از صعود تیمش گفت‌: به تیمم اعتقاد دارم. آنها باعث آرامش من شدند. فراموش نکنید هفت تغییر نسبت به بازی‌ قبلی داشتیم. این مهم بود که من وقتی این بازیکنان را در ترکیب ثابت قرار می‌دهم، نتیجه‌ خوبی از آنها بگیرم که گرفتم. آنها پاسخ خوبی به من دادند. نتیجه‌ خوبی را کسب کردیم و به هدفی که می‌خواستیم دست یافتیم ولی کاملا می‌دانیم که هیچ بازی آسانی در جام حذفی وجود ندارد. بازی امشب این موضوع را نشان داد. بعد از نیمه نخست که بازی نزدیک و پایاپایی را شاهد بودیم، در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و چندین موقعیت گل نیز ایجاد کردیم.

سرمربی چلسی ‌اضافه کرد: از خیلی‌ها شنیدم چلسی دیگر قهرمان لیگ شده است ولی این درست نیست. باید انگیزه و تلاش لازم را برای کسب عنوان قهرمانی را از دست ندهیم چون هنوز اتفاقی نیفتاده است.

سرمربی ایتالیایی چلسی درباره اینکه تیمش شانس کسب دوگانه داخلی یعنی قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارد نیز گفت‌: هنوز زود است که درباره چنین مسائلی صحبت کنیم. همین که در این رقابت‌ها حاضر هستیم خوب است. در لیگ عملکرد خیلی خوبی داشتیم که توانستیم در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشیم. در جام حذفی نیز به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردیم. از این عملکرد خوشحال هستم اما باید به راهمان ادامه‌ بدهیم تا بتوانیم در پایان جام قهرمانی را کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج