adexo3
۴۸۵۰۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سویا - لسترسیتی؛ جدال متوسط‌ها از زاویه آمار

سویا و لسترسیتی خوش شانس بوده‌اند که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیداری با تیمی همتراز خود خواهند داشت و نه با غول‌های اروپا؛ این، شانس صعودشان را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: امشب (چهارشنبه) در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سویا میزبان لسترسیتی است. سویا برای اولین بار بعد از جدایی اونای امری، مربی‌ای که آنها را به موفقیت‌های زیادی در یورو لیگ رساند، بدون این مربی در تورنمنتی اروپایی حضور دارد و توانسته از مرحله گروهی صعود کند و به دنبال تاریخ‌سازی، این بار در لیگ قهرمانان است. لسترسیتی هم بعد از توفانی که فصل گذشته به پا کرد و در لیگ برتر انگلیس، لیگی که بزرگان زیادی دارد، قهرمان شد، حالا می‌خواهد افسانه‌اش را در اروپا ادامه دهد؛ مخصوصا که اوضاع خوبی هم در لیگ برتر جزیره ندارد و تمرکزش را روی این بازی‌ها گذشته است.

در زیر نگاهی خواهیم داشت به آمار مربوط به اینم دو تیم.

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

سویا: ریکو، ماریانو، لانگلت، رامی، اسکودرو، انزونزی، ایبورا، ویتولو، نصری، واسکز و یووتیچ

لسترسیتی: اشمایکل، فوکس، هوث، مورگان، سیمپسون، محرز، اندیدی، درینکواتر، آلبرایتون، سلیمانی و واردی

مقایسه این ترکیب رای به برتری تیم اسپانیایی می‌دهد. سویا با بازیکنانی که در این ترکیب حاضر هستند ۳ گل زده و ۴ پاس گل داده است. میانگین سنی ۲۷.۲ و میانگین قدی ۱۸۵.۳ دارد، میانگین شوت در هر بازی ۱.۱، دریبل‌ها ۱.۳ و تکل‌ها ۱.۸ است و درصد موفقیت در دوئل‌های هوایی ۵۷ است.

لسترسیتی اما ۶ گل زده و ۳ پاس گل داده است. میانگین سنی ۲۸.۴ و میانگین قدی ۱۸۲.۵ است. میانگین شوت در هر بازی یک، دریبل ۰.۷ و تکل ۱.۴ است و درصد موفقیت در دوئل‌های هوایی هم ۴۵ است.


سویا - لسترسیتی؛ جدال متوسط‌ها از زاویه آمار

سویا در 6 دیدار اخیر 4 برد، یک مساوی و یک باخت کسب کرده است. این تیم رئال مادرید را 2 بر یک، اوساسونا را 4 بر 3، لاس پالماس را یک بر صفر و ایبار را 2 بر صفر شکست داده، 3 بر یک مغلوب اسپانیول شده و مقابل ویارئال به تساوی بدون گل رسیده است. دیدار بعد از لیگ قهرمانانش هم مقابل رئال بتیس در لالیگا است.

لسترسیتی اما در 6 دیدار اخیر 4 باخت، یک برد و یک مساوی به دست آورده است. این تیم دربی کاونتی را در بازی‌های جام حذفی و بعد از مساوی شدن بازی در وقت‌های قانونی شکست داده است، مقابل همین تیم به تساوی 2 بر 2 رسیده و مقابل برنلی یک بر صفر، مقابل منچستریونایتد 3 بر صفر، مقابل سوانزی 2 بر صفر و مقابل میلوال یک بر صفر شکست خورده است. شاگردان رانیری بعد از بازی مقابل سویا در لیگ قهرمانان باید در لیگ برتر به مصاف لیورپول بروند.


سویا - لسترسیتی؛ جدال متوسط‌ها از زاویه آمار

سویا در بازی‌های مرحله گروهی این رقابت‌ها ۷ گل زده که این تعداد شامل ۵ گل در جریان بازی و ۲ ضربه کاشته است. لستر هم همین تعداد گل را زده، اما ۳ گل در جریان بازی، ۲ گل ضربه کاشته و ۲ گل هم از روی نقطه پنالتی بوده است.

سویا در به طور میانگین در هر بازی ۱۱.۸ شوت و ۱.۲ گل زده و درصد تبدیل شدن شوت‌هایشان به گل ۹ بوده است. لستر میانگین ۹.۵ شوت و ۱.۲ گل در هر بازی دارد و درصد تبدیل شدن شوت‌های‌شان در هر بازی ۱۲ است.


سویا - لسترسیتی؛ جدال متوسط‌ها از زاویه آمار

سویا در دیدارهای مرحله گروهی 45 درصد از سمت چپ، 23 درصد از مرکز زمین و 32 درصد از سمت راست حمله کرده است. لسترسیتی اما 42 درصد حملاتش را از سمت راست، 25 درصد از مرکز زمین و 33 درصد از سمت چپ ترتیب داده است.


سویا - لسترسیتی؛ جدال متوسط‌ها از زاویه آمار

سویا ۱۷ درصد شوت‌هایش را از سمت چپ، ۷۰ درصد از مرکز زمین و ۱۳ درصد از سمت راست زده است. لستر ۱۶ درصد شوت‌هایش را از سمت راست، ۷۴ درصد از مرکز زمین و ۱۱ درصد را از سمت چپ زده است.


سویا - لسترسیتی؛ جدال متوسط‌ها از زاویه آمار

6 درصد از شوت‌های سویا از داخل محوطه 6 قدم، 52 درصد از داخل محوطه جریمه و 42 درصد از بیرون از محوطه جریمه بوده است. 11 درصد شوت‌های لستر از داخل محوطه 6 قدم، 49 درصد از داخل محوطه جریمه و 40 درصد از بیرون از محوطه جریمه بوده است.


سویا - لسترسیتی؛ جدال متوسط‌ها از زاویه آمار
در بازی‌های مرحله گروهی سویا ۲۶ درصد دقایق بازی را در یک سوم زمین خودش، ۴۵ درصد از مرکز زمین و ۳۰ درصد را در یک سوم زمین حریف گذرانده است. لستر اما ۲۷ درصد دقایق را در یک سوم زمین خودش، ۴۸ درصد در مرکز زمین و ۲۵ درصد در یک سوم زمین حریف بوده است.
سویا - لسترسیتی؛ جدال متوسط‌ها از زاویه آمار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج