۶۳۰۲۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بادامکی: سوت های ناعادلانه عصبانی ام کرد

کاپیتان تیم سیاه جامگان گفت: سوت های ناعادلانه سبب شد تا عصبی شوم و اخراج شدم، امیدوارم با پیروزی مقابل استقلال دوباره به جدول برگردیم

خبرگزاری فارس: حسین بادامکی در مشهد در مورد شرایط تیمش اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد چند روزهم استراحت داشتیم و از این هفته تمرینات شکل جدی‌تری می‌گیرد تا بتوانیم با تمرکز بالا مقابل استقلال به میدان برویم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

هافبک سیاه جامگان گفت: با پیروزی مقابل استقلال می‌توانیم دوباره به جدول برگردیم و هوادارن را خوشحال کنیم، این می‌تواند شروع دوباره ای برای سیاه جامگان باشد.

وی در مورد داوری‌های هفته‌های اخیر متذکر شد: آنقدر در مورد داوری صحبت شده است که دیگر صحبت‌های ما بی‌فایده است، وقتی تیمی در بحران است سوت‌های ناعادلانه سبب عصبانیت و فشار روحی بر بازیکنان می‌شود، انشاءالله اشتباهات داوری به حداقل برسد.

بادامکی درباره اخراجش در بازی گذشته، افزود: بخاطر ناداوری ها عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و سبب شد اخراج شوم امیدوارم دیگر این اتفاق تکرار نشود زیرا برای بازیکن رنج آور است، سعی دارم کنترل بیشتری بر رفتارم داشته باشم.

کاپیتان سیاه جامگان اظهار کرد: مرزبان برای رساندن تیم به شرایط ایده‌آل زمان نیاز دارد، تعطیلات لیگ باعث شد تا بازیکنان و مربی نسبت به هم به شناخت برسند.
بادامکی ادامه داد: رابطه‌ام با همه خوب است و قبلا شناختی از مرزبان داشته ام و مشکلی ندارم، اما با عنایتی هم بازی بودم و راحت تر هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج