اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۲۲۰۸
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: بیگانه‌ها ۲ هفته‌ای حقم را گرفتند!

سرمربی سابق تیم استقلال توضیحاتی را در خصوص دریافت مطالبات خود ارائه کرد.

خبرگزاری فارس: صمد مرفاوی،سرمربی اسبق آبی ها درخصوص دریافت مطالبات خود از باشگاه استقلال که با کش و قوس‌های فراوان صورت گرفت، گفت: من مطالباتم را گرفتم و پرونده هم شب گذشته بسته شد. می‌دانستم که به مطالباتم می‌رسم ولی یکسری آقایان تند رفتند که آنها را نمی‌بخشم.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش به چه کسانی است، گفت: همان‌هایی که به من انگ وطن‌ فروشی زدند! آقایان خودشان قائله را درست کردند در حالی که من اصلا از استقلال شکایت نکرده بودم. من فقط نامه‌هایی را که به فدراسیون فرستاده بودم در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا گذاشتم و آنها همه چیز را پیگیری کردند. من که می‌دانستم استقلال به خاطر ۱۳۰ میلیون حذف نمی‌شود اما ای کاش آقایان من را مقابل مردم قرار نمی‌دادند.

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: من آدمی نبودم که اجازه بدهم استقلال از آسیا حذف شود و اگر اینگونه بود در این ۶ سال حکم کسر ۶ امتیاز را به اجرا می‌گذاشتم. همه شاهد هستند که به احترام هواداران سکوت می‌کردم و حرف نمی‌زدم و دوست داشتم که از طریق تعامل با مدیران همه چیز پیش برود اما آقایان به حرف من گوش نمی‌کردند.

مرفاوی تاکید کرد: از خیلی اتفاقات ناراحتم چون آقایان مرتب مصاحبه می‌کنند و می‌گویند کاش مرفاوی به خودی‌ها مشکلش را می‌گفت، هفت سال به خودی‌ها حرفم را زدم هیچ کس توجه نکرد، دو هفته به خارجی‌ها گفتم کارم را راه انداختند. آقایان بدانند من به هم دین و مذهب خود رو انداختم تا حق زن و بچه‌ام را بگیرم ولی کسی به حرف من گوش نمی‌کرد، آیا راه چاره‌ای وجود داشت؟ فقط من به این آقایان می‌گویم که اینقدر از هوادار سوء استفاده نکنند و بازیکنانی را که از این باشگاه طلب دارند را مقابل مردم قرار ندهند. برای آن عده که با استفاده از هوادار سوء استفاده می‌کنند متاسفم و انصافا باید بگویم درمورد دریافت مطالباتم بعد از هفت سال مظلوم واقع شدم. نه اینکه حالا به خاطر اینکه پولم را گرفتم این حرف‌ها را بزنم اما لطفا کسانی که برای تیم زحمت کشیدند را مقابل مردم قرار ندهید و به جای این کارها حقشان را پرداخت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوش جانت صمد خان خیلی ساله طلب داری ارزش پول کم شده الان بازم خوب حقت را گرفتی

    • بدون نام

      خاک تو سرت.اسم خودتو گذاشتی استقلالی

    • خان یونس

      من پرسپولیسیم ولی بخداازصمدمرفاوی ساده تروساکت ترتواین فوتبال نیس چون مرفاوی باشرف زندگی میکنه

    • ی محمدرضا

      اقای مرفاوی حقت بود باید میدادن شما چه درزمان بازیگری بعنوان یه فوتبالیست در استقلال ودرتیم ملی وبعد بعنوان مربی وسرمربی باید حق حقوتان رادریافت. میکردید لعنت خدا به کسانی که به شما بی احترامی کردن خیانت کارهم خودشان هستند اگر اینها جای شما بودن شرایط بدتری ایجاد میکردن به یه سری بازیکن بی کیفیت مبالغ هنگفت با هزار زدوبند میدهند ولی این قصه سردراز دارد یاحق

    • بدون نام

      نوش جانت ک گرفتی

    • بدون نام

      برو مردیکه کنگ حیف استقلال که امثال تو میان داخلش. ....خاک تو سر مدیری که تورا م مربی کرد....

    • بدون نام

      برو گمشو مسخره دیگه جایی نگی استقلالی هستی خدا رحم کرد باعث مشکلی توی آسیا نشدی وگرنه مدم حاضر نبودن تف کنن توی صورتت

    • مازیار

      من از صمد اقا خوشم نمیاد اما حرف حق رو زد خوب طلبکار بود پولش رو نمیدادن شکایت کرد و این حق طبیعی هر ادمی هست شکایت کنه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج