۶۸۸۷۱۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ميناوند: با اينفانتينو فقط نباید شيشلیک بخوريم

يشكسوت تيم پرسپوليس معتقد است ما ميزباني مقابل تيم‌هاي عربستاني را از دست داده‌ايم و داوري‌ها هم در ليگ قهرمانان آسيا به ضرر تيم‌هاي ايراني است.

وبسایت روزنامه گل: مهرداد ميناوند پيشكسوت تيم پرسپوليس معتقد است ما ميزباني مقابل تيم‌هاي عربستاني را از دست داده‌ايم و داوري‌ها هم در ليگ قهرمانان آسيا به ضرر تيم‌هاي ايراني است و بايد يك فكر جدي به حال اين مشكلات بكنيم و اگر اينفانتينو به ايران مي‌آيد فقط با او شيشليك نخوريم بلكه از حضورش در كشورمان استفاده كنيم تا اين معضلات حل شود.


بازي پرسپوليس و الوصل امارات در ليگ قهرمانان آسيا چطور بود؟


بازي يك طرفه‌اي بود. الوصل تيم بزرگ و منسجمي نبود اما بازي برگشت در خانه خودش براي آنها حيثيتي است. هرچند الوصل شانس زيادي براي صعود از اين گروه ندارد اما براي آنها بازي در امارات حيثيتي است. چيزي كه براي پرسپوليس مقابل الوصل مهم بود بعد از باخت در دربي جمع كردن تيم كار بزرگي از طرف كادرفني بود كه بتوانند تيم را در شرايط بازي نگه دارند و بچه‌ها هم فعل خواستن را انجام دادند. الوصل نيم ساعت اول را خيلي فشرده بازي كرد اما توانستيم دو گل بزنيم و در نيمه دوم هم مي‌توانستيم گل‌هاي ديگري بزنيم كه در آينده به دردمان مي‌خورد چون همين تفاضل گل است كه ما را بالاي جدول نگه داشته است. در اين گروه سه تيم خوب براي صعود رقابت دارند و همين مساله كار ما را سخت مي‌كند.


محسن مسلمان مقابل الوصل بعد از مدت‌ها نيمكت‌نشيني براي پرسپوليس بازي كرد. حضور او را در زمين چطور ديديد؟


محسن مسلمان وقتي به زمين مي‌آيد چون تكنيكي و خلاق است تاثيرگذار است. هميشه همين‌طور بوده كه از فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان استفاده مي كرديم كه نبود محسن معادلات را به هم ريخته بود. فكر مي‌كنم محسن مسلمان خيلي مي‌تواند به تيم كمك كند اما در كل بايد به نظر سرمربي تيم احترام بگذاريم. شايد خودم خيلي جاها با برانكو هم‌عقيده نباشم اما چون شرايط را برانكو به‌خوبي مي‌داند بهتر از همه مي‌تواند تصميم بگيرد. بايد به برانكو اعتماد كنيم و مزد اعتمادمان را هم در اين مدت گرفته‌ايم و پرسپوليس در اين دو، سه ساله شرايط خيلي خوبي داشته است.


محسن ربيع‌خواه هم با فشارهايي كه به برانكو وارد شد، نيمكت‌نشين شد. در اين رابطه چه نظري داريد؟


در اين مورد هم بايد به نظر برانكو احترام گذاشت. وقتي گزارشگر در يك بازي چند بار به بازيكن تيكه مي‌اندازد اين مشكلات پيش مي‌آيد. آرش برهاني دومين گلزن ليگ است اما وقتي به او در گزارش بازي آرش گل نزن مي‌گويند همه فكر مي‌كنند آرش گل‌نزن است. با محسن ربيع‌خواه نامهرباني شد و اعتقادم اين است كه ربيع‌خواه به موقع كار مي‌كند و درگير مي‌شود و پاس مي‌دهد اما باز هم نظر برانكو مهم است. محسن ربيع‌خواه را بازيكن استانداردي براي پرسپوليس مي‌دانم. من يك جاهايي از يك چيزهايي خيلي ناراحت مي‌شوم. يك سري تماشاگرنما كه در فضاي مجازي هم خيلي زياد شده‌اند در مورد تركيب تيم صحبت مي‌كنند و اگر قرار است من و شما نظر بدهيم پس چرا برانكو را آورده‌ايم؟ يكسري عادت كرده‌اند هر اتفاقي كه بيفتد نظر بدهند. من اگر با برانكو هم‌عقيده هم نباشم اما جو را خراب نمي‌كنم و حرف بي‌ربط نمي‌زنم. پرسپوليس بعد از باخت در دربي برگشت خوبي داشت. نكته مهم اينكه پرسپوليس با اين بازي‌هاي فشرده‌اي كه دارد با ۱۴، ۱۵ نفر بازي مي‌كند و خيلي فشار روي تيم است و نياز به ريكاوري دارد تا بعد از بازي با الوصل در امارات در اولين بازي سال آينده در ليگ جشن قهرماني‌اش را بگيرد. يك مساله‌اي هم در مورد استقلال هست كه خيلي دوست دارم بگويم.


بفرماييد؟


در مورد داوري‌‌ها در ليگ قهرمانان آسيا پارسال پرسپوليس بود و امسال هم نوبت استقلال است كه ضربه بخورد. وقتي بازي استقلال و العين را مي‌ديدم جلوي تلويزيون واقعا حالم بد بود. ربطي هم ندارد كه او تيم ما باشد و استقلال هم نماينده ايران است و دوست ندارم اين اتفاقات بيفتد. بايد يك فكر اساسي بكنيم چون هم ميزباني را مقابل تيم‌هاي عربستاني از دست داده‌ايم و هم داوري‌ها عليه ماست. پارسال هم دو سه مورد داوران در آسيا بازيكنان ما را محروم كردند و پنالتي ما را نگرفتند و به ضرر ما پنالتي گرفتند.


وقتي اينفانتينو از فيفا مي‌آيد بايد از حضورش در ايران استفاده كنيم نه اينكه با او شيشليك بخوريم و بيايد يك بازي هم در سالن بكند و دربي را ببيند و برود. بايد از حضور او در ايران استفاده كنيم چون اين اتفاقات خيلي زشت است و هر ايراني كه اين صحنه‌ها را مي‌بيند اعصابش خراب مي‌شود. در آن لحظات دلم براي استقلال سوخت و چطوري مي‌شود مملكتي كه دو ميليون نفر جمعيت دارد چنين بلايي سر ما بياورد؟ چطور مي‌شود كه چنين اتفاقي بيفتد و ما سكوت كنيم؟ بايد يك فكر اساسي كنيم.


در مورد پيشنهادات خارجي براي برانكو كه اين روزها مطرح مي‌شود، چه نظري داريد؟


خيلي‌ها در مورد برانكو مي‌گويند كه او دنبال بازارگرمي است اما به نظر من برانكو دنبال اين حرف‌ها نيست. الان حدود سه سال است كه برانكو در پرسپوليس است و كارنامه‌اش كاملا مشخص است اما چهار تا آدم هميشه دنبال اين هستند كه حرف و حديث در بياورند. ما در اين مملكت در هر جايي كارشناس زياد داريم و دوست دارند نظر بدهند. اين اتفاق كه بچه‌ها با اين بازي‌هاي فشرده خسته مي‌شوند و افت مي‌كنند در همه تيم‌هاي دنيا هست و رئال و بارسا و بايرن هم افت مي‌كنند و نمي‌شود هميشه برد. كارنامه برانكو در اين مدت بي‌نظير بوده و اميدوارم حالا كه قراردادش را بسته محكم كار كند. امسال كارمان واقعا مشكل است چون از پنجره نقل و انتقالات هم محروم هستيم و بايد تيم را آماده نگه داريم.


امسال توقع قهرماني آسيا را از پرسپوليس داريد؟


خيلي سخت است. پرسپوليس نسبت به پارسال در همين مقطع يك افتي داشته كه دليلش فقط خستگي است وگرنه تيم همان تيم است ضمن اينكه پرسپوليس پارسال عالي كار كرد و شناخته‌تر شده و تيم‌ها همين‌طوري نمي‌آيند جلوي ما بازي كنند اما اميدوارم اتفاقات خوبي براي تيم در آسيا بيفتد.


چه تصوري از بازي برگشت پرسپوليس و الوصل در امارات داريد؟


كار سختي آنجا داريم. اين بازي براي آنها حيثيتي است و نمي‌خواهند در خانه خودشان هم شكست بخورند. بايد خيلي حساب شده كار كنيم و نباز به گل زياد هم نداريم و يك - صفر هم ببريم سه امتياز را گرفته‌ايم. بعد از بازي برگشت با الوصل نياز به يك ريكاوري داريم تا براي سال آينده آماده شويم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      طبق آمار سال 2016 جمعیت امارات 9 میلیون 270 هزار نفر میباشد،صرفا جهت اطلاع آقای میناوند

    • بدون نام

      چشم مینا جون حتما از شما مشاوره میگیریم

    • بدون نام

      چه عجب جناب میناوند هم حرف های درست حسابی بلده بزنه؟ جدا من اولین باره که همچین حرف های خوبی از این بشر میشنوم آفتاب از کدوم طرف طلوع کرده دوستان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج