اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۲۹۶۷
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

ویسی: خود من برای مرفاوی تیم پیدا کردم!

با انتخاب سرمربی جدید برای استقلال خوزستان عبدالله ویسی در گفت و گوی جدید خود مدعی شد انتظار حضور مرفاوی روی نیمکت این تیم نداشت.

خبرورزشی: عبدالله ویسی امروز در گفت و گویی مدعی شد در سخت ترین شرایط تیم را در لیگ برتر حفظ کرد اما تلاش های او در این راه دیده نشد. این مربی سپس به حضور صمد مرفاوی در استقلال خوزستان به عنوان سرمربی جدید اینگونه واکنش نشان داد:

*از انتخاب صمد مرفاوی ناراحت نشدید؟ شما در شرایط سختی استقلال خوزستان را در لیگ نگه داشتید.

من صد سال با مدیریت فعلی استقلال خوزستان کار نمی کردم اما از صمد مرفاوی خیلی ناراحتم. چون حقش بود او یکبار هم که شده با من تماس می گرفت. من برای آقاصمد زمینه کار در دو تیم صبا و پیکان را فراهم کردم اما او از من تشکر هم نکرد.

*حق و حقوقتان را از استقلال خوزستان گرفته اید؟

حق و حقوق؟!(باخنده) من برای استقلال خوزستان مجانی کار کردم و برای این تیم بالای صد میلیون تومان هم از جیبم هزینه کردم. یکبار ۳۰ میلیون پاداش به بازیکنانم در تبریز دادم و بار دیگر ۳۵ میلیون تومان پول به کولی بالی بابت برگشت از مالی دادم و ۴۰ میلیون دیگر هم در زمینه های دیگر از جمله هتل، پروازهای هواپیمایی و ... از جیب خودم هزینه کردم که در مجموع می شود ۱۰۵ میلیون تومان، اما دریغ از یک تشکر.

*به نظر خیلی از مدیریت باشگاه ناراحتید؟

خواهش می کنم اسم مدیر را برای مدیرعامل باشگاه ما به کار نبرید. چون اصلا کسی نیست که بخواهم راجع به او حرف بزنم. الان هم پیشنهاد دارم و اصلا ناراحت نیستم. استان خوزستان و فوتبال ما هم آنقدر وسعت پیدا کرده که برای من تیم جدید پیدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد پرسپولیسی .

      ای کلک،پس صبا و پیکان رو خودت عمدا دادی به صمد تا نابودشدن کنه بفرسته لیگ پایین تر ،حالاهم همین سناریو رو برای استقلال خوزستان نوشتی و این جنگ زرگری دلخوری از صمد و انتقام از مدیریت تیم رو راه انداختی ،خودت هم اش دهن سوزی نبودی ،تیم قهرمان روکه نه با درایت شما ،بلکه با همت و غیرت مثال زدیم جنوبی قهرمان کردند و کمی هم لطف داوری ،دراین فصل داشتی نابودش
      میکرومتر هم ناکامی ات را متوجه مسائل مالی،ضعف مدیریت و نبود پول دانستی فرافکنی ها را هنوز هم داری ادامه میدی ،همین بلاها هم دو فصل پیش داشتی سر سپاهان میاوردی که دستت روخوندن و دمت روقیچی کردن،اما باز هم انقدرسپاهان رو زمین زید که حتی کرانچارهم که تیم قهرمان کرده بود نتونست سرپانگهش داره .

    • Hiissss

      مرفاوی نامرد

    • هانی ابومحمد

      صمدمرفاوی درحدمربی ودستیارعبدالله ویسی هم نیست چه برسه به سرمربیگری،بازیکنان ولیدرهای هیچ تیمی ازش حساب نمیبرن،لیگ یک مبارکه اقای نامدیرعامل!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        خداییش اگه کریم شیره ای بالای تیم باشه بهتر از مرفاوی نتیجه میگیره
        آخه این چگونه انتخابیه

    • مرتضی

      صمد آقا!!!!!

    • موسوی

      خداوکیلی به آقای مرفاوی ی سطر املاء بگن،نمره اش زیر ده میشه.کسی که اسمش را نمیتونه بنویسه،چجوری سرمربی ی باشگاه لیگ برتر میشه!!!! البته لیگ ایرانه!!! از همین جا به دوستان خوزستانی رفتن به دسته یک را قول قول قول میدم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج