اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۶۹۲۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تن‌زاده: کریمی اصلاً به باشگاه سپیدرود نیامده است!

مالک باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد همه چیز برای تسویه حساب با علی کریمی آماده بوده است اما علی‌رغم قرار قبلی او به این باشگاه مراجعه نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: جواد تن‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود علی کریمی برای تسویه حساب در باشگاه سپیدرود حاضر شده اما کسی پاسخگوی او نبوده است، اظهار داشت: اعضای باشگاه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (دوشنبه) همه در دفتر خود و در باشگاه حضور داشتند و همه چیز آماده حضور علی کریمی بود، اما او به باشگاه مراجعه نکرده است. من برای جلسه حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در تهران حضور دارم و به حضور من در باشگاه نیازی نبوده است.

وی ادامه داد: کریمی روز گذشته با من صحبت کرد و قرار شد ساعت ۱۰ صبح امروز در باشگاه حضور داشته باشد، اما این کار را انجام نداد.

« آیا برای تسویه‌ حساب با کریمی نباید شما به عنوان مالک باشگاه زیر برگه تسویه حساب را امضا کنید؟» مالک باشگاه سپیدرود در پاسخ به این پرسش به تسنیم گفت: تسویه‌حساب، چک و همه برگه‌ها امضا شده و در باشگاه وجود دارد و از هفته پیش همه چیز را برای تسویه حساب با کریمی آماده کرده بودیم.

تن‌زاده در پایان یادآور شد: ما هفته پیش از کریمی خواستیم که درخواست تسویه حساب خود کتباً به ما ارائه دهد که این کار را انجام داد و قرار شد. او روز گذشته به من گفت ساعت ۱۰ صبح امروز در باشگاه حضور خواهد شد و نیازی هم به حضور من نبود، چون اعضای باشگاه کارهای تسویه حساب را انجام خواهند داد. همه اعضا در باشگاه حضور داشتند و فیلم باشگاه هم موجود است و می‌توانید مشاهده کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ که خناق نیست گلوتو بگیره انشالا اومدی معروف بشی معلوم نیست شما زیرخاکی ها از کجا پیدا میشین

    • مهرداد س

      تو هم داری دغل بازی در میاری؟ اگه عاقل بودی میدیدی که کریمی با صداقت و محکم کیروش و تاج و دیگران رو خار کرد عبرت میگرفتی.

    • بدون نام

      دروغ میگی مثل بقیه مدیران ! تلفن رو ج میدادی وبه علی اقا میگفتی تهران هست! مگه کلاس تو بالاتر از علی کریمی هست که بره رو صندلی بشینه منتظر یه دفتردارباشه!!! البته حواسم نبود مایه داری !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج