adexo3
۸۰۲۳۵۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

صیادمنش: امیدوارم پاسخ اعتماد شفر را بدهم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: از اعتمادی که شفر به من کرد ممنونم و امیدوارم توانسته باشم جواب اعتماد او را داده باشم.

خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: از اعتمادی که شفر به من کرد ممنونم و امیدوارم توانسته باشم جواب اعتماد او را داده باشم.

اللهیار صیاد منش پس از پیروزی سه بر صفر استقلال برابر نفت آبادان در ورزشگاه آزادی گفت: امیدوارم از این برد هواداران راضی باشند. استقلال امروز یک بازی کاملاً هجومی و قابل قبول را ارائه داد و توانستیم در پایان هم با سه گل حریف را شکست دهیم.

وی افزود: فکر می کنم امروز شانس با ما یار نبود و چند موقعیت مسلم ما با بدشانسی از دست رفت و نتوانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم.

صیادمنش در ادامه خاطرنشان کرد: ما دو بازی دیگر تا پایان نیم فصل داریم و باید با پیروزی در این دو دیدار باز هم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

مهاجم تیم استقلال تهران ضمن تشکر از وینفرد شفر اظهار داشت: از شفر تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و امروز مرا در زمین قرار داد و امیدوارم توانسته باشم با گلی که به ثمر رساندم، جواب اعتماد او را داده باشم.

وی در پایان تصریح کرد: از همه هواداران ممنونم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده و از ابتدا تا انتهای بازی، تیم خود را تشویق کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهیا استقلالی

      عالی بودی اقای الهیار دمت گرم

    • بدون نام

      شیره همینطورجلوبیاواصلابه این سطح قانع نباش وحواست به دور وبرت باشه که تواینجاکه قراربگیری آدمای مافیاوبد خواهان استقلال ازطریق بهترین دوستت ازهرجایی که فکرش رابکنی برای خراب کردنت برنامه دارندقاعدی چقدربه خودش وتیم لطمه زدبه هرکاری که انجام میدی فکرکن وبه فکرزحمات خودت وپدرومادرو مربیانت باش ازپیشرفت خوشحال باش ولی به این حدقانع نباش وفعلاتا۳سالی به فکراروپانباش همیناستقلال شفراروپای شماست چون اینجاجای اشتباه داری ولی اروپانه نورافکن اگربه شفرگوش میداداین تجربه ناموفق رانداشت موفق باشی۴۴۴۴

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج