adexo3
۸۱۱۵۱۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

نامجومطلق: کی‌روش فرار رو به جلو می‌کند

نامجومطلق در واکنش به اظهارات کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا رؤیای ایران است، گفت: نمی‌دانم منظور کی‌روش از این حرف‌ها چیست، شاید خواسته سطح انتظارات را پایین بیاورد یا فرار رو به جلو کند.

خبرگزاری تسنیم: مجید نامجومطلق درباره اینکه به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه استقلال موافق حضور سرور جپاروف در استقلال است یا نه، اظهار داشت: اجازه بدهید فارغ از اینکه کمیته فنی باشگاه استقلال صحبت کنم، چون حرف‌های اعضای کمیته محرمانه است. به عنوان پیشکسوت استقلال باید بگویم، عملکرد جپاروف در فصل گذشته بسیار خوب بود و به روند رو به رشد استقلال از زمان حضور وینفرد شفر کمک کرده است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال افزود: استقلال در پست جپاروف، نیاز به بازیکنی دارد که مدیریت بازی را برعهده داشته باشد. این تیم نیاز به بازیکنانی چون مجتبی جباری یا سرور جپاروف دارد. اگر جپاروف همانند فصل گذشته باشد، به درد استقلال می‌خورد. در حال حاضر، وضعیت جپاروف را نمی‌دانیم و باید دید شرایط بدنی او به چه صورت است. بازیکنی با خصوصیات جپاروف به درد استقلال می‌خورد.

هافبک پیشین تیم ملی در خصوص اینکه آیا باید از تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا انتظار قهرمانی داشت، گفت: اینکه تیم ملی و کارلوس کی‌روش را تحت فشار بگذاریم که حتما قهرمان شوند، از نظر حرفه‌ای کار درستی نیست، اما انتظار مردم چیز دیگری است. کی‌روش ۷،۸ سال با هزینه بسیار سنگین در ایران حضور دارد و مردم انتظار دارند که یک جام برای فوتبال ایران به ارمغان بیاورد. البته نباید فراموش کرد که ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و عربستان تیم‌های مدعی هستند.

نامجومطلق در واکنش به اظهارات کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا رؤیای ایران است، گفت: پیش از این با مربیان ایرانی به این مرحله رسیده‌ایم. پس از جام جهانی ۱۹۸۶، برخی بازیکنان رفتند و شماری از بازیکنان جوان زمان مرحوم دهداری به تیم ملی آمدند.

در بدترین شرایط و زمانی که جنگ بود، تیم ملی آن مقطع که خودم نیز در آن حضور داشتم، سوم آسیا شد. نمی‌دانم منظور کی‌روش از این حرف‌ها چیست، شاید خواسته سطح انتظارات را پایین بیاورد یا فرار رو به جلو کند. پس از ۷،۸ سال هزینه‌هایی که شده، مردم انتظار یک جام از کی‌روش را دارند. ما با مربیان ایرانی از جمله دهداری و مایلی‌کهن سوم آسیا شدیم، حتی قبل‌تر نیز قهرمانی آسیا را بدست آوردیم و اکنون باید تفاوتی باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m

      خفه شو تو هم میخوان کاری کنند عمدا اعصاب تیم ملی خراب بشه ببازند وگرنه بگو تو اگه شعور داشتی این حرفها رو الان نمیزدی مثل او داورزنی

    • ابواغلام

      بی زحمت ادای آدمای چیز فهم در نیار اصلا کسی که کمتر میدونه بیشتر حرف مفت میزنه. شما عرضه مربی گری یه باشگاه را نداشتید

    • بدون نام

      بعداز کی روش هم می بینینش
      کار اصولی و ساختاری به ما نیامده است
      همه بر علیه یک نفر
      متاسفم
      درود بر کی روش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلال موزامییکی

      • موسوی

        اخه کی روش چه کار اصولی کرده !!!!! حداقل قبل از کی روش دو مزیت تیم ملی داشت که الان نداره.اول اینکه تیم ملی زیبا بازی نمیکنه؟ و فوتبال پسند نیست،دوم اینکه درصد مالکیت تیم ملی حتی بازی با تایلند و اندونزی و ... کمتر از تیم حریفه،انگار با آلمان و اسمانیا بازی داریم.!!!! در حالیکه قبل از کی روش با هر تیمی بازی میکردیم درصد مالکیت بیشتر داشتیم ،حتی بازی با کره یا ژاپن حداقل مساوی بودیم.

    • شهرام

      ملت انتظار قهرمانی از قهرمانان پوشالی ندارند . وقتی جماعتی اندک از روی بیکاری برای حذف شدن در روسیه جشن میگیرن و با دسته میرن فرودگاه ، قطعا قهرمانی در کار نیست . کیروش فقط اومد تا یه گاز دیگه از دلارهای سیب نمای ما بزنه و بره خونش . بیخودی دلتونو خوش نکنین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج