اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۷۰۷۹
۲۲ نظر
۵۰۰۱
۲۲ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: ۴ بار به داور تبریک گفتم، او عالی بود!

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اهمیت پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان پیش از اولین بازی آسیایی سرخپوشان اشاره کرد.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: قبل از اولین بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا برد خیلی خوبی بود. جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم که در چنین هوایی از ما حمایت کردند و تشویق‌شان را قطع نکردند. این هواداران کمک بزرگ، نیروی بزرگ و یار دوازدهم ما هستند.

بازیکنانم بهترین نمایش ممکن را اجرا کردند

وی با تبریک به بازیکنان تیمش ادامه داد: بازیکنانم یک بازی خوب و بهترین نمایش ممکن را اجرا کردند. خیلی ساده نیست که شما ۶۵ درصد مالکیت توپ را داشته باشید و چند فرصت گل ایجاد کنید. به بازیکنانم بابت بازی بسیار زیبایی که انجام دادند و برای پیشرفت روز به روزشان تبریک می‌گویم.

برانکو: ۴ بار به داور تبریک گفتم، او عالی بود!

بعد از بازی ۴ بار به داور تبریک گفتم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح مسئله‌ای درباره نحوه برخورد بازیکنان تیمش با داور مسابقه که برای نشان دادن کارت زرد دوم به بازیکن حریف همه داور را دوره کرده بودند که این رفتار در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند دردسرساز شود، گفت: آیا بازیکنان نفت دور داور را نگرفته بودند؟ من متأسفم که نیمکت‌مان سمت داور نیامد، چون نیمکت‌مان هم باید می‌آمد! تا به حال دیده‌اید که داور مسابقه از داور پنجم برای گرفتن پنالتی نظر بخواهد؟ من این را از شما می‌پرسم که آیا تا به حال چنین چیزی را دیده بودید؟

شاید هم در اهواز و در بازی فولاد آمدند و از داور پنجم مشورت گرفتند! چطور می‌شود که وقتی برای ما پنالتی می‌گیرند، داور مسابقه به سمت داور پنجم می‌رود تا مشورت بگیرد. من که در پایان بازی به سمت داور رفتم و چهار بار به او تبریک گفتم. تبریک، تبریک، تبریک، تبریک!

داور به نظر من عالی بود

برانکو درباره اینکه آیا سطح قضاوت پایین بوده است، اظهار داشت: شما باید در این خصوص نظر بدهید و دنبال کنید. من فقط به او تبریک گفتم. از داور سؤال کنید. چرا از خودش نمی‌پرسید؟ داور به نظر من عالی بود و من هم تبریک گفتم، دیگر چرا این سؤال را می‌پرسید؟ مشکل داشتید که از داور در این خصوص نمی‌پرسید. گل ما را قبول نکرد، بازیکن آنها را اخراج نکرد و نحوه گرفتن پنالتی را هم که دیدید، اما مهم نیست.

ترابی نشان داد بازیکنی عالی است

وی راجع به عملکرد ماریو بودیمیر گفت: قبلاً هم گفتم انتظار داریم بودیمیر روز به روز بهتر شود. نیاز به زمان است تا او خودش را با تیم و در لیگ تطبیق بدهد. همین‌طور از مهدی ترابی هم انتظار داریم روز به روز بهتر شود. او امروز نشان داد بازیکنی عالی است.

ابتدای صحبت‌هایم گفتم که از بازیکنانم بسیار راضی هستم که عملکرد خوبی داشتند و نمایش‌شان خوب بود. فقط حیف که نتوانستیم موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم، اما گل‌های بیشتر هم از راه می‌رسد. مهم این است که با تیم پدیده در صدر جدول هستیم و اکنون هم فقط به بازی آینده با پاختاکور فکر می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاضلابکده لنگ

      وقتی توی برانگو تبریک بهش بگی یعنی حسابی باب میلت سوت زده ، فکر کنم بزودی تو رو هم تو دادگاه هدایتی بخوان

    • بدون نام

      اگه منم بودم تبریک میگفتم.داور بیچاره

    • علی

      بایدم‌تبریک بگی هربازی پنالتی مفت میگیرن برات پلوفسول

    • تاآاااااجیم

      دلال کثیف برانگووو

    • بدون نام

      دستهایی تو کاره اقای برانکو که امسال یا استقلال یا سپاهان باید قهرمان بشه هیچکسی اینکه پرسپولیس برای بار سوم پشت سر هم قهرمان بشه رو بر نمیتابه تیم پرسپولیس از اول تاسیسش خاری بوده تو چشم حکومتیا چون ما خود مردمیم و همه با مردم مشکل دارن ولی ما تا اخر این مسیر کنار شما و تیم هستیم هر اتفاقی هم افتاد مهم نیست تو این تیمو دوباره زنده کردی ما زحماتتو فراموش نمیکنیم هیچوقت و تا اخر باهاتیم

    • بدون نام

      فقط از داور ایراد میگره اینم یاد گرفته والله دستهای پشت گرده اعم از وزارت کمیته انظباطی صدا وسیمای میلی خبر ناهار وو همه با شما هستن البته پول‌های کثیف هدایتی یادم رفت

    • بدون نام

      مبارکه الان که بردین یه پنالتی هم براتون گرفت داور عالی بود آگه مساوی میکردین دست های پشت پرده وسیرک ووووووو خداروشکر همین که تو بردی واز داور تشکر کردی میگم پس این بلال چی میگه اون که ناراضی هست میگم بانو میناوند چی ببینید آگه اون هم راضی بود پس صلوات شو بفرستین خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      خخخخخ باو دس خوش

    • کامران

      با اینجور پنالتی هم باید راضی باشه !؟
      تیم حکومتی همینه!

    • بدون نام

      چون براتون پنالتی گرفت؟
      اگه تیمت می باخت بازم تبریک میگفتی؟

    • بدون نام

      اره چون پنالتی نا حق گرفت و به نفع شما بود تا کی باید برای شما پنالتی نا حق بگیرند خدا داند

    • بدون نام

      برو حموما!!!

    • هر چه برانکو بگه

      هر چه برانکو بگه
      ناز نفست پورفسور

    • بدون نام

      با حق کشی داور بسودت پنالتی بگیرن . وظیفه اته ازش تشکر کنی. بایدماچش کنی...برانکو خوششانس.

    • بدون نام

      واقعا خجالت اوره که یه مربی که لقب جنتلمن هم بهش دادین حمله به داور رو تایید میکنه حتی نیمکتش رو هم برای حمله نکردن به داور نکوهش میکنه معلوم شد حمله کرد جلال حسینی وخلیل زاده به داورها از طرف این آقا دستورش صادر میشه وایشون این بی اخلاقی رو تولیگ مد کرده کمیته اخلاق وانظباطی چرا ورود نمیکنن به این بی اخلاقی ها؟ واقعا شرم اوره این حرف ها

    • بدون نام

      ٱقایون داور! برای تیم حکومتی چندتا اخراج و چندتا پنالتی بگیرین که پرگل ببرن بازیاشونو خخخ!!!

    • بدون نام

      موقعیکه یک پتاتی مفت میگیره هزار بار باید تبریک بگویی

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      آره چون پنالتی اشتباه گرفت براتون

    • جاوید آقازاده

      خب خداروشکر که تویکی ازداورراضی هستی

    • آبی دل

      محض رضای خدایکباردرباره داور وباشگاه بزرگ استقلال صحبت نکن ببینیم توکنفرانست اصلاحرفی واسه گفتن داری ؟؟؟؟!!!!بخدا بی تاکتیک ترین تیم ایران لنگه ‌...والله اگه تماشاگراش و هواداراش که شامل فدراسیون وکمیته داوران هم میشه نبودن کاندیدرفتن به لیگ یکم میشد ...مثل موش ازاستقلال وشفرمیترسه

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      یجوری همتون میگین پنالتی انگار پنالتیه گل شده

    • بدون نام

      از کامنتا متوجه شدم هیچکس مصاحبه رو نخونده واقعا خسته نباشید وقتی دو خط مصاحبه رو حال نداری بخونی چرا فکر میکنی باید نظر بدی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج