۸۳۹۳۲۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

مصائب پرسپولیس؛ از فیروزکوه به دوحه و رشت

پرسپولیس بعد از بازی با پاختاکور باید در سه مسابقه دشوار خارج از خانه به میدان برود که شاید بی سابقه باشد.خستگی بازیکنان و کمبود مهره هم به مشکلات برانکو افزوده است.

ایران ورزشی: شاید بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسیاری تصور می کردند مشکلات این تیم به پایان رسیده و روزهای خوش برانکو و شاگردانش فرا رسیده است اما ظاهرا مشکلات سرخ‌ها تازه شروع شده چرا که این تیم هم از نظر فنی مشکلات عمده ای دارد هم اینکه به خاطر کمبود بازیکن و فشردگی مسابقات طی روزهای اینده کار دشواری خواهد داشت.

شاید رای تیم های ایرانی بی سابقه یا کم سابقه باشد اما پرسپولیس بعد از بازی با پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا باید در فاصله ای کوتاه سه بازی بیرون از خانه مقابل نساجی ، السد و سپیدرود برگزار کند و ۵ سفر خواهد داشت.این مساله با توجه به فشردگی بازی‌های این تیم در یک ماه اخیر می‌تواند مشکلات سرخ ها را زیاد کند بخصوص اینکه بازی دوم در دوحه مقابل السدی است که زخم شکست در نیمه نهایی فصل قبل را هنوز روی صورت دارد و بعد از باخت عجیب مقابل الاهلی در هفته اول لیگ قهرمانان با تمام قوا برای برد می‌آید.

شرایط متفاوت السد با پرسپولیس

السد در حالی دنبال انتقام واز پرسپولیس و کسب سه امتیاز از نخستیمن بازی خانگی خود خواهد بود که شرای طمتفاوتی با تیم برانکو دارد.السد در حالی روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند در دوحه میزبان پرسپولیس خواهد بود که پس از بازی سه شنبه خود مقابل الاهلی عربستان، درگیر رقابت‌های داخلی خود نخواهد بود و زمان کافی برای ریکاوری و تمرینات مربوط به این بازی خواهد داشت.

السد در حالی بازی اول خود را به الاهلی عربستان واگذار کرد که در این بازی عملکرد فنی ضعیف‌تر نداشت و در بسیاری شاخص‌های بازی خود، بالاتر از حریف سعودی بود.در مقابل شرایط السد، پرسپولیس قرار دارد که در عمل فرصتی برای ریکاوری و تمرینات همه جانبه نخواهد داشت.

مصائب پرسپولیس؛ از فیروزکوه به دوحه و رشت

پرسپولیس سه شنبه شب در لیگ قهرمانان به میدان رفت و صبح چهارشنبه برنامه ریکاوری خود را انجام داد. تنها جلسه تمرینی پرسپولیس برای بازی با نساجی، صبح پنجشنبه خواهد بود و سرخپوشان سپس باید با اتوبوس راهی مازندران شوند و روز جمعه بازی کنند و به تهران برگردند و بلافاصله آماده سفر به دوحه برای انجام بازی با السد شوند.

السد قطر در حال حاضر با 15 پیروزی از 18 بازی در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد. آنها با 17 گل خورده، دومین خط دفاع لیگ قطر را در اختیار دارند و با 83 گل زده، خط حمله آتشین را در اختیار گرفته‌اند.

پرسپولیس آخر هفته در جاده شمال!

پرسپولیس عصر جمعه و در هفته بیست و یکم لیگ برتر پرسپولیس باید در قائمشهر مقابل نساجی به میدان برود.جدا از اینکه این مسابقه در زمین چمن مصنوعی برگزار می شود و دشواری‌های خاص خودش را خواهد داشت خستگی بازی سنگین با پاختاکور و البته مسافرت زمینی به قائمشهر می‌تواند مشکلات پرسپولیس را برای این مسابقه خارج از خانه بیشتر کند.

پرسپولیس در شرایطی در فاصله حدود 70 ساعت از بازی پاختاکور به مصاف نساجی خواهد رفت که چاره‌ای جز مسافرت زمینی به شهرستان قائمشهر ندارد و همین مساله می تواند خستگی بازیکنان را بیشتر کند.

قرار است پرسپولیس بعد از تمرین پنجشنبه در ورزشگاه شهید درفشی فر ناهار را در همین ورزشگاه میل کرده و از همین نقطه با اتوبوس راهی قائمشهر شود.نقشه‌های ترافیکی ظهر روز چهارشنبه نشان می‌داد از ورزشگاه درفشی فر تا ورودی شهرستان قائمشهر و از بهترین مسیر برای رسیدن به این شهرستان که جاده فیروزکوه است، سرخ ها باید 257 کیلومتر در راه باشند که طی این مسیر ظهر چهارشنبه و قبل از ساعات پیک ترافیک تهران با اتومبیل شخصی نزدیک به چهار ساعت زمان می برد.

حالا تصور کنید در روز آخر هفته( پنجشنبه) که هم پیک ترافیک شهر تهران زودتر خواهد بود هم ترافیک جاده‌های شمال سنگین تر است و تعداد مسافران بسیار زیاد می‌شود چه مشکلاتی برای کاروان پرسپولیس ایجاد خواهد شد و احتمالا به این زمان چهار ساعته حداقل یک ساعت اضافه خواهد شد.بدین ترتیب با توجه به مساقرت با اتوبوس و زمان استقرار در هتل محل اقامت تیم ، بازیکنان پرسپولیس احتمالا چیزی حدود 6 ساعت در مسیر خواهند بود و بعید نیست مشکلات بازی با نفت مسجد سلیمان تکرار شود و بازیکنان خسته تر از بازی با پاختاکور در زمین سفت قائمشهر حاضر شوند.

بدون ۲+۵ بازیکن در قائمشهر

با اعلام لیست پرسپولیس مشخص شد این تیم برای بازی جمعه مقابل نساجی 7 بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

در واقع علاوه بر محمد انصاری و حسین ماهینی که مدت‌هاست مصدوم هستند نفراتی مثل محسن ربیع خواه، شایان مصلح، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و محمد امین اسدی هم در لیست بازی حضور ندارند.

از این جمع عالیشاه ، ربیع خواه و مصلح مصدومند.ربیع خواه از اردوی قطر مصدوم شده و در حالی که چند هفته قبل به تمرینات بازگشته بود مشخص نشد چطور دوباره از تمرینات گروهی بیرون رفت و اینقدر دوران مصدومیتش طول کشیده است.

مصلح هم به خاطر مصدومیت بازی با نفت آبادان و حتی دیدار با پاختاکور را از دست داد اما ظاهرا مصدومیت او نیز طولانی شده است.

جدیدترین مصدوم تیم امید عالیشاه است که مشخص نیست چه مدت دور از میدان خواهد بود.به این نفرات شاید بتوان شجاع خلیل زاده را هم اضافه کرد که البته با وجود مصدومیت هایی که دارد در مسابقات تیمش حاضر می‌شود چرا که خط دفاعی سرخ‌ها دیگر نمی‌تواند بیش از این خالی باشد!

برای بازی با نساجی نعمتی هم محروم است و اسدی نیز به اردوی تیم امید اضافه شده و بدون 7 بازیکن ،برانکو با کل نفراتش و سه دروازه بان به شمال خواهد رفت که کلا 19 نفر می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعاً باید برای سازمان لیگ وشخص فتاحی ملعون متاسف شبا این برنامه ریزی که انجام دادن.ما مردم فوتبال دوست نمیدانیم دلیل این همه لجبازی با پرسپولیس وزود تمام کردن مسابقات چیست. چرا نباید به نمایندگان درلیگ قهرمانان آسیا مثل سایر کشورها دیگر کمک کرد.وبازیها انهارا به عقب انداخت. فقط دلیلیش اینه که یک مردک لجوج مثل فتاحی برای نابودی فوتبال یک کشور عزیز مثل ایران نقشه کشیده ودارد فوتبال وعشق ملت را نابود میکند. وی هم جلودارش نیست.

    • بدون نام

      مقصر برانکو که بازیکنای زیادی نخرید

    • بیداری

      آقایان چرا یکدفعه پرسپولیس بدون اینکه بازی در لیگ برتر کنه قهرمان لیگ برتر کنید تا خیال باشگاه پرسپولیس و مجموعه وهوادارن راحت باشه،، زحمت می‌کشند سه ساعت تا قائمشهر با اتوبوس راه هست، البته ب گفته برانکو کفاشیان باید در آسیا از پرسپولیس حمایت کنه حالا بیشتر حمایت کنند در آسیا هم بدون اینکه بازی کنند قهرمان کنه، این قهرمانی آسیا و لیگ برتر به پرسپولیس و مجموعه مبارک باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج