adexo3
۸۵۹۷۸۰
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

زمانی: مدیران فعلی استقلال هیچ کاره‌اند

یک عضو پیشین هیات مدیره استقلال معتقد است که برخی رفتارها از سوی مدیران استقلال نادرست است. او هم‌چنین معتقد است که مسوول برکناری شفر باید پاسخگوی پیامدهای آن باشد.

ایسنا: پندار توفیقی، معاون پیشین ورزشی استقلال دیشب (شنبه) در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره نحوه عقد قرارداد با وینفرد شفر ادعا کرد که ابتدا قرار بوده، قرارداد وینفرد شفر برای فصل دوم به صورت اتوماتیک و در صورت کسب سهمیه آسیایی به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار تمدید شود که مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با این نحوه عقد قرارداد مخالفت کرده و به مدیران استقلال گفته که قرارداد او را در پایان فصل در صورت توافق دو طرف تمدید کنند. توفیقی در ادامه عنوان کرد که در پایان فصل با توجه به فشار افکار عمومی و رسانه‌ها مجبور به عقد قراردادی سنگین‌تر نسبت به قرارداد ابتدایی به شفر شدند.

در همین راستا، حسن زمانی، عضو پیشین هیأت مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا در ماجرای تمدید قرارداد وینفرد شفر، سرمربی وقت استقلال دخالتی از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است، اظهار کرد: اگر به متن استعفای من رجوع کنید، تمامی این موارد در آن به طور شفاف مشخص است. در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، وزارت ورزش تمام مسائل را مدیریت می‌کند و به همین دلیل باید به مواردی که پیش می‌آید پاسخگو باشد.

او درباره اقدام مدیران فعلی استقلال مبنی بر مقصر اعلام کردن مدیران قبلی در بیش‌تر مشکلات باشگاه مانند قرارداد وینفرد شفر، بیان کرد: زمان ما و تمام مدیران قبلی، آن‌ها تصمیم‌گیرنده نبودند، همان‌طور که مدیران کنونی استقلال تصمیم‌گیرنده نیستند و بدون اجازه وزارت ورزش هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

این عضو پیشین هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برخورد این باشگاه با وینفرد شفر درست بوده است؟ عنوان کرد: کار مدیران استقلال بسیار زشت، زننده و غیراخلاقی بود که در شأن باشگاه نیست. باشگاه استقلال یک باشگاه ریشه‌دار فرهنگی است و ما به غریبه‌ها احترام می‌گذاریم. ایشان سرمربی تیم بوده و باید احترامش حفظ می‌شد. کسی که عامل برکناری شفر بوده باید پاسخگوی پیامدهای کارش باشد.

زمانی در ادامه با انتقاد از رفتار تند مدیران استقلال در گفت‌وگوی تلویزیونی دیشب، گفت: به نظر من یکی از مسائلی که ما باید در مناسبات‌مان در نظر بگیریم، رعایت یک سری اصول و احترام است. من خودم نسبت به رفتارهای دیشب انتقاد دارم که چرا دوستان خیلی زود از کوره در می‌روند و رفتاری نشان می‌دهند که در شأن باشگاه استقلال نیست.

او در پایان با بیان اینکه با وجود تصویب واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، هیچ اقدام مؤثری در این راه انجام نشده است؟ توضیح داد: متأسفانه با وجود اینکه مجلس مصوب کرد که باید دو باشگاه در ۶ ماه ابتدایی امسال واگذار شوند ولی هیچ اثری درباره واگذاری دیده نمی‌شود. تا زمانی که واگذاری این دو باشگاه انجام نشود، آن‌ها با مشکلات روبه‌رو هستند. الان دو ماه از ۶ ماه فرصت واگذاری گذشته ولی هیچ اقدامی انجام نشده است. با این دیدگاهی که در وزارت ورزش وجود دارد هیچ‌وقت این باشگاه‌ها واگذار نمی‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای زمانی چکاره هستند

    • بدون نام

      یک تاجی اصیل تو هیچ شرایط برای تیمش مصاحبه نمیکنه.
      تیم تاج نیاز به آرامش داره.
      معلومه که وزیر به دست خودشما داره تیشه به ریشه تاج میزنه.
      ننگ بر شما.

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      مگه زمان شما چه کار شاخصی انجام دادید؟شما که استاد مصاحبه بودید ،الان هم همان رویه ادامه دارد ،خطیر جایگزین شما در مصاحبه گری شده است .چرا همیشه در گندکاری هایتان هی میگید این دو باشگاه ؟لطفا خرابکاری‌ها وسوی مدیریت تان را به مدیران قبلی ،وزارت ،وزمین زمان نسبت ندهید . کجا پرسپولیس این مشکلات ودردسرها را برای هوادارانش ووزارت ایجاد کرده ؟ شما عادت کرده اید که توپ ندانم کاری هایتان وانتخاب های نادرستتان را در زمین دیگران بیندازید .شما که مدیران تان سوابق اجرایی ،دانش وتجربه ی مدیریت دارند یا لا اقل ادعایشان گوش فلک را پر می کند .
      ستاره های تیم های دیگر را چشم بسته وبدون در نظر گرفتن نیاز و کارایی شان برای تیم با هزینه های سرسام آور جذب می کنید واخر فصل با بدهکار کردن باشگاه رها می کنید ، بازیکنانی مانند :فرشاد محمدی مهر ،میثم تیموری ،اقاخان ،روح الله باقری و...چقدر برایتان کارایی داشتند ؟ هنوز دوبازی تاپایان لیگ مانده که به سراغ آرش رضاوند ورضا اسدی از سایپا رفته اید بدون در نظر گرفتن نیاز تان ،اسدی بازیکنی ست که هم پستش ،فرشید باقری ،روزبه چشمی ،علی کریمی واذری و...راداریدویارضاوند که وینگر است ،درپستش وریا،فرشید اسماعیلی محسن کریمی ،همام ،داریوش شجاعیان ،رضا کریمی وسهرابیان آچار فرانسه را دارید .نشانه ی غیر کارشناسانه ی تیم بستن است بعد گناهش را به کردن مربی بیندازید وقتی چند بازیکن همطراز دریک پست باشند آنوقت کنترل زمین ونیمکت کار هر کسی نیست ،لطفا بجای متهم کردن همدیگر عاقلانه مدیریت کنید وبفکر احساسات هوادارانشان باشید .

    • کامران تهرانی

      وقتی امثال ملکی رو که فرق توپ فوتبال و بسکتبالو نمیدونن میذارن هیئت مدیره (استقلال) میخوایید قراردادهای ترکمنچای بسته نشه. عزیز وطن، غریب وطن، بینوا وطن.
      دیشب همه فهمیدن که استقلال چقد بدهی ارزی داره.

    • بدون نام

      دقیقا درست گفته هیأت مدیره و مدیران عامل پرسپولیس و استقلال و حتی خیلی از تیمهای دیگه مثل سپاهان و....در حکم کارمند وزارت ورزش و دولت هستند و هیچ اختیاری ندارند

    • azad

      خودتم دیدیم!!!

    • خوزستان .۴ و ۷

      چرا باید خصوصی بشن؟ معلومه تا لنگ چندین قهرمانی و جام بهش ندن حالا حالا ها طولش میدن. خود وزیر داره عمدا اینکارا رو میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج