۹۰۰۶۰۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نصیرزاده: رفتار سپاهان غیرحرفه‌ای است

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی گفت: رفتار باشگاه سپاهان برای تغییر روز بازی با ماشین‌سازی غیرحرفه‌ای بود.

خبرگزاری فارس: هوشنگ نصیرزاده در باره درخواست توئیتری باشگاه سپاهان مبنی بر تغییر زمان بازی با ماشین‌سازی از پنجشنبه به جمعه اظهار داشت:خواسته سپاهان با دو مشکل روبروست؛ البته من هنوز نمی‌دانم باشگاه سپاهان نامه رسمی به سازمان لیگ زده یا خیر، اما اگر حتی این نامه را هم به سازمان لیگ زده باشند، نباید فرض را به قبول این پیشنهاد بگذارند و مسئله دوم اینکه انتشار این خواسته در توئیتر یک رفتار غیرحرفه‌ای است؛ چراکه وقتی این خواسته هنوز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ تایید نشده، باعث می‌شود تا هواداران مقابل ما قرار گیرند.

وی افزود: هواداران ما هم آداب و اصول برگزاری مسابقات را می‌دانند و به ما فشار می‌آورند که نباید مقابل خواسته سپاهان جواب مثبت بدهیم و این رفتار غیرحرفه‌ای سپاهان برای ما هم مشکل‌ساز شده است و این یک اشتباه مدیریتی است که باشگاه سپاهان مرتکب آن شده است و تصور می‌کند اگر چنین خواسته‌هایی را به این شکل رسانه‌ای کنند، تصمیم‌گیرندگان هم تحت فشار می‌گذارند.

نصیرزاده تاکید کرد: البته باشگاه سپاهان همواره تعامل خوبی با باشگاه‌های تبریزی داشته است اما تقاضای تغییر زمان مسابقه به معنای پذیرفتن آن نیست و وقتی این باشگاه به این شکل این خواسته را رسانه‌ای می‌کند به مفهوم داشتن اقتدار در تغییر برنامه بازی‌هاست و همین باعث می‌شود تا هواداران چنین رفتاری را برنتابند.

سرپرست باشگاه ماشین‌سازی با اشاره به سازمان لیگ گفت: از طرفی سازمان لیگ مسابقه سپاهان و بوشهر را به تعویق می‌اندازد قبل از اینکه فرصت فکر به کسی را بدهد باید مسابقه بعدی سپاهان با ماشین‌سازی را تغییر زمان می‌داد و ما در همان حین برگزاری بازی با استقلال متوجه می‌شدیم که بازی هفته دوم‌مان دچار تغییر شده است. اما آنها اجازه دادند چند روز بگذرد در حالی که تلقی ما این است که باید طبق همان برنامه‌ریزی قبلی پیش برویم.

به هر حال ما مخالف تغییر روز بازی هستیم و اگر باشگاه سپاهان این خواسته‌اش را اینطور رسانه‌ای نمی‌کرد شاید امکان توافق درون تیمی دو باشگاه وجود داشت. از سوی دیگر ما با دو شرکت هواپیمایی آتا و ماهان برای پرواز خود صحبت کرده‌ایم و جا رزرو کرده‌ایم و شرکت هواپیمایی آتا به خواسته ما برای بازگشت از اصفهان به تبریز ساعت ۲۴ همان روز پرواز گذاشته است و بلیت برای سایر مسافران هم صادر کرده است. ما نمی‌توانیم این همه جابجایی بلیت داشته باشیم.

نصیرزاده در پایان در خصوص قضیه خالد شفیعی گفت: ما در مورد خالد شفیعی دیگر حرفی نداریم و قبلا صحبت‌هایمان را کرده‌ایم. او حاضر به بازگشت نشد اگرچه شفیعی بازیکن خوبی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رفتار خودت چی دم بازی های استقلال دنبال حاشیه سازی هستی چ بازی استقلال با سوراختور چ باتیم خودت..

      پاسخ ها

      • احمدی

        این نصیرزاده ها را باید با ....‌انداخت بیرون.ارث باباتو میخوای؟اگرلابی نکردی چطور تویه لرزبان سراز دیار آذری درآوردی؟بابا بگذارچهار تاجوان بیاد.من خودم بازنشسته ام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج