اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۵۶۷۰
۲۱ نظر
۵۰۰۸
۲۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اعتراض باشگاه پرسپولیس به داوری دیدار با تراکتور

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، مراتب اعتراض خود به اشتباهات داوری دیدار مقابل تراکتور را با ذکر مواردی اعلام و ابراز امیدواری کرد داوران در دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان بهترین عملکرد را داشته باشند.

سایت باشگاه پرسپولیس: در پی فرافکنی‌ها باشگاه تراکتورسازی، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ مراتب اعتراض خود را به اشتباهات داور در دیدار با تراکتور اعلام داشت. در این باره حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: برخی مسئولان تراکتورسازی در حالی که سرمربی این تیم در رفتاری منطقی و حرفه‌ای و اخلاق‌مدارانه به پرسپولیس و گل‌محمدی بابت بازی بهتر و برد تبریک گفت و اعلام داشت داوری مشکلی نداشته اتهاماتی را علیه ارکان فوتبال ایران طرح و بار دیگر در حالی که پرسپولیس متضرر شده با واژه‌هایی چون «دردانه های پایتخت» و جملات و ادعاهایی کاملاً کذب مثل «چرا ما باید به رغم سه قهرمانی پرسپولیس قربانی شویم» یا «در تبریز به پرسپولیس نازک‌تر از گل نگفتیم» ضمن توجیه ناکامی خود فضا را علیه پرسپولیس سنگین می‌کنند و مدعی شکایت از داور هم شده‌اند در حالی که طبق اظهارنظر کارشناسان در چند برنامه تلویزیونی متضرر نشده‌اند.

در نامه باشگاه پرسپولیس به این موارد از اشتباهات داور به‌ ضرر پرسپولیس اشاره شده است:

۱- عدم اخراج محمدرضا خانزاده به رغم لگد زدن به بیرانوند؛ به گفته کارشناسان این اقدام بازیکن تراکتور حداقل سه جلسه محرومیت دارد.

۲- رضا اسدی در حالی در دقیقه ۴۵ از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد که پیش از آن و در دقیقه ۲۵ بازی نیز با تکل از پشت خشن روی ترابی، مانع از ضدحمله خطرناک پرسپولیس شد؛ داور در واقع باید در دقیقه ۲۵ به اسدی کارت زرد اول را نشان می‌داد و در دقیقه ۴۵ این بازیکن را اخراج می‌کرد که این اتفاق نیفتاد!

۳- علیرضا بیرانوند در شرایطی به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد گرفت که تعویضی توسط تیم تراکتور در حال انجام بود، این کارت زرد به شکلی غیرمنتظره به بیرانوند نشان داده شده و جای هیچ توجیهی ندارد. باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای جداگانه خواهان پاک شدن اخطار بیرانوند شده است.

۴- داور در این دیدار به برخی بازیکنان تیم تراکتور که اخطار دریافت کرده بودند به رغم اعتراض‌های تند و برخی اقدامات که منجر به ملتهب شدن سکوها و تحریک تماشاگران نیز می‌شد کارتی نداد در حالی که می‌توانست یکی دو بازیکن تک اخطاره تراکتور را اخراج کند.

۵- اخطارهای داده شده به مهدی ترابی و سیدجلال حسینی نیز بسیار سختگیرانه بود و داور می‌توانست به آنها کارت زرد نشان ندهد.

۶- در دو‌ سه صحنه داور با اعلام خطا یا تصمیمات دیگر، مانع از خلق موقعیت روی دروازه تیم تراکتور شد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به اشتباهات تأثیرگذار در بازی‌های گذشته پرسپولیس مقابل رقبا، ابراز امیدواری کرده که داور بتواند با دقت بیشتر در دیدار پیش رو مقابل صنعت نفت آبادان قضاوت خوبی داشته باشد و تیم پرسپولیس بار دیگر متضرر نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سنگ پا....

      پاسخ ها

      • کماندار

        احسنت

      • $$$

        تیم گِدا
        از جیب این مردم بدبخت کمتر بخور
        نتایجت تو لیگ آسیا نشون داد چند مرده حلاجید
        تیمهای بسیار ضعیف آسیا هم شمارو شکست دادن چون داور و فدراسیون پشتتون نبودن

    • بدون نام

      فرافکنی نکنید همه چی معلومه دردانه های حکومتی همه چیز دستشونه رسانه ' وزیر' کمیته انظباطی' کمیته داوران ' باید تمامی تیمها یکصدا در مقابل تبعیض و ظلم به پاخیزند!! حق گرفتنی است دادنی نیست

      پاسخ ها

      • ایرانی

        فکر کنم ویروس کرونا گرفتی

    • بدون نام

      باشگاه پرسپولیس غلط کرده . تیم مافیایی حال بهم زن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه احمدی نژاد نیس بهتون کادو بده

      • fm

        بسوز کیسه کش حقیر ۶تایی غلتم کیسه کرده

    • آبی آسمانی

      رو که نیست
      سنگ پا قزوینه ماشاءالله
      چقد پررو

    • بدون نام

      ازاینکه پیگیر حق و حقوق باشگاه و بازیکنان هستید دست مریزاد داره.ولی اینکه شکایت به جایی میبرید که خود عامل این همه اجحاف در حق باشگاه و بازیکنان داره آب در هاون کوبیدنه.این قضایا دست پخت خود اقایانه که شکایت به آن ها می برید. به مراجع بیطرف رجوع کنید.

    • استقلال

      با این بیانیه فشار روی داور دیداربانفت"ابادان گذاشتن کمیته انظباطی کجاست؟!

    • c-r-7

      حمایت بی چون و چرای دولت و وزیر ورزش از تیم حکومتی یعنی پرسپولیس باعث شده تا مدیران این باشگاه علاوه بر اینکه سه جام قهرمانی از مسئولین فدراسیون و کشور هدیه گرفته اند توقع دارند که راه قهرمانی برای پرسپولیس از این هم هموارتر باشه ..
      آقایآن سرطانیفر و انصاریخر چیزی به پایان دولت بی تدبیر نمانده مطمئن باشید که این جامها را باید پس بدهید ..البته با رسوایی و آبروریزی و خیلی مسائل دیگر

    • ایرانی

      آره دیگه اصلا داوران حق ندارد به پرسپولیس چپ نگاه کنند،کارت زردها باید پاک بشه،حتی قبل ترها،عوضش هرچی کارت داشتند رو بدن به تیمهای مقابل،داور بازی با صنعت نفت به پرسپولیس حتی تذکر هم نباید بده وگرنه،،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جرا بیانیه میدید باز هم وزیر ودور با شماست نترسید

      • saber

        چرا روی هوا حرف میزنید نیم فصل اول کلی محرومیت الکی ب پرسپولیس دادن..داورای بازی سپاهان یادتون رفته ک کیروش داشت هندبال و والیبال بازی میکرد اما ن کارت گرفتن ن پنالتی...

    • بدون نام

      لعنت به وزیر

    • بدون نام

      تا کی حق خوری

    • بدون نام

      فرار رو به جلو

    • saber

      الکی رو هوا حرف نزنید پرسپولیس نیم فصل اول الکی زیاد محروم کردن ..داوریهای بازی سپاهان یادتون رفته ؟یا کارایی ک شجاع کرد محرومش کردن اما دفاع استقلال کرد براش کلاس توجیهی گذاشتن

    • H

      این حرفعا همه اش از سوزش حضرات هست بد جوری سوخته اند و هوار می کشند

    • mahmood

      دقیقا مصداقه عدالت در لیگ است، همان مزخرفاتی که تاج گفت، حالمون از این لیگ و کمیته انضباطی و استیناف بهم میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج